HS 28.1.07
"Usa:ssa yhä useammalle paloasemalle on saatu happinaamareita, jotka sopivat koirille, kissoille,kaneille, marsuille ja jopa freteille.
Eläinsuojeluyhdistykset ja eläinruokien valmistajat ovat lahjoittaneet tai painostaneet pelastuslaitoksia hankkimaan pieniä happinaamareita"
Hyvä näin, ehkä seuraavaksi vuoroon tulevat kanarianlinnut ja kultakalat.
Siis tuon mallin mukaan Suomeenkin pitää saada vastaava järjestelmä, valtion varoista-totta kai!
USA, eläinsuojelun pioneeri
2
293
Vastaukset
- kehitysmaa!
"Eliittiorjille" erityiskohtelu!
Mutta jotta säilysi jonkinlainen perspektiivi tämän "eläinsuojelun pioneerin" todellisesta eläinoikeus tilanteesta pitää muistaa, että maassa tapettiin jo vuonna -94 yli 7 miljardia broileria!(eli kyllä maa taitaa vähän hyötyäkin eläimistä - vai?). - fennoman
vai eläinsuojelun pioneeri.Joskus näillä nykyeläinsuojelioiden isovanhemmilla oli huvina ampua laiduntavia eläimiä junan ikkunoista ja siihen tarkoitukseen valmistetuista vaunuista.
Arvaahan kuinka paljon nuo eläinsuojelun pioneerit tappoivat huviksensa.
Jos naamareita ostettaisiin lapsia ja aikuisiakin varten,ymmärtäisin sen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857455- 965394
- 2574605
- 444505
- 623257
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222358- 492323
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 412184