Eli siis.. Minulla on Pieni Merenneito alkuperäisenä vhs videona punaisissa tyylikkäissä kansissa :D . Mutta ongelmani on se, että video on jo niin vanha (melkein 20v), että se näkyy suhteellisen huonosti... Pähkäilen tässä, että ostaisinko sen dvd:n mikä on parhaillaan myynnissä, mutta te jotka tiedätte, kertokaa onko äänet nauhoitettu dvd:lle uudestaan? Oman kuulemani mukaan biisit olisivat hieman erilaisia, eli dubbaus uudistettu. Onko näin? Itse fanaattisena Disney fanina en tykännyt niin paljon niistä uusista biiseistä mitä olen kuullut (cd-levyltä), mutta tahtoisin tietää onko ne siltä uudelta dvd:ltä vai muuten vaan uudet biisit tehty.. Olipas sekavaa.. Tajusiko kukaan...
Pieni Merenneito Dvd vs. Alkuperäinen Vhs?
7
1574
Vastaukset
- NoJopas
Pienen merenneidon suomidubbi on uusittu jo ajat sitten, jo ensimmäiselle dvd-julkaisulle. Tältä juhlajulkaisu dvd:ltä löytyy tuo uusi dubbi jossa Arielina kuullaan Nina Tapiota.
Tästä on ollut aika paljon keskustelua täällä, selailepa viestejä edelliselle sivulle.- oli jo...
Uusi dubbaus oli leffassa jo tän leffan ollessa toistamiseen leffateattereissa esityksessä.
- jooohpl
oli jo... kirjoitti:
Uusi dubbaus oli leffassa jo tän leffan ollessa toistamiseen leffateattereissa esityksessä.
juuuuås
- Haamujahti
Ikävä kyllä siinä dvd:llä on uusi dubbaus. Haluaisin itse vanhan VHS version, mutta en tiedä mistä.
- Tanjuska70
Aika vanha viestiketju mutta minulta löytyy VHS alkuperäisellä dubbauksella.
- ielem
mullakin alkuperäinen merenneito vhs <3 voi kun samat äänet olis dvd julkaisussakin :( en osaa katsoa tuota dvd versiota niiden uusien äänien takia
- Anonyymi
Johanna Nurmimaa ääni löytyy täältä:
http://www.mediafire.com/file/8rezy72lgm8cpp6/Johanna_Nurmimaa.mp3/file
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682640
- 622582
- 681772
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096