onko

täällä suomenmaassa enää sellaisia tyttöjä jotka ovat enemmänkin koti-ihmisiä eikä mitään baarittelioita? Sellaista kun ei tunnu löytyvän, itselläni ollut ilmoitus jo kohta vuoden ja haen vakavaa parisuhdetta mutta kukaan ei ole kiinnostunut edes vastaamaan, joten ajattelin itse vastata jollekkin kiinnostavalle naiselle kun moni nainen on täälläkin sitä peräänkuuluttanut että miehen pitää vastata ilmoitukseen ja kun kerran kukaan ei ole ilmoitukseeni vastannut, niin selailinkin noita ilmoituksia mutta ei sieltä löytynyt yhtään kiinnostavaa tyyppiä, lähes kaikilla oli ilmoituksessa jotain sellaista mikä ei sytyttänyt, lähes jokaisessa luki että haluaa käydä baareissa tai seikkailua. En halua sellaista naista. Sitten näytti olevan paljon yksinhuoltajia, en halua aliarvioida heitä mitenkään ja ymmärrän kyllä jos heillä tilanne se että ovat siinä tilanteessa mutta kun itselläni ei ole lapsia niin se ei vaan toimisi mitenkään. Haluan sellaisen ihan tavallisen tytön joka viihtyy kotona ja on rauhallinen mutta ei sellaista tyttöä ole täällä suomenmaassa vastaan tullut. Lieneekö sellaista tyttöä enää olemassakaan nykyaikana?

12

1937

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kysymykseesi...

Suomesta et näitä löydä...

• "naikkonen"

mua ei vois vähempää kiinnostaa baareissa luuhaaminen ja niinpä vietänkin viikonloppuni lähes poikkeuksetta aina yksin kotona.
        Mutta tällaisen asian jos menee profiilissaan mainitsemaan niin onko se kovin "myyvää"?

• kannattaa...
        "naikkonen" kirjoitti:

mua ei vois vähempää kiinnostaa baareissa luuhaaminen ja niinpä vietänkin viikonloppuni lähes poikkeuksetta aina yksin kotona.
        Mutta tällaisen asian jos menee profiilissaan mainitsemaan niin onko se kovin "myyvää"?

ei tule niin paljoa avio- ym. eroja

• manuta
        "naikkonen" kirjoitti:

minusta se on ihan oikein ilmoittaa mitä haluaa, silloin ei tule niitä "turhia" vastauksia.
        koska se on kumminkin ilmoitettava minkalaista hakee

• nainen1981

minä olen juuri sellainen! mieluummin parsin sukkia kun lähden baariin, on jo tullut ne kuviot nähtyä ihan riittämiin.
      mieluummin miehen kainalossa vaikka hyvä elokuvaa katsellen ja hellien:)

• manuta

aika vähän taitaa olla,ehkä1-100sta
      tottakai se pitää mainita rofiilissa, silloin ei kaikki joutavat ota yhteyksiä.
      minäkin oon hakenu täältä sellaista mut ei löydy ei.
      taitaa sellaiset naiset olla tämän nettimaailman ulkopuolella.
      oon välillä aatellu että laittais ilm maaseudun tulevaisuuteen, silloin menee ainakin oikeeseen osoitteeseen.
      ehkä tämä maailma on vain mennyt siihen pisteeseen että vaikka joku lukee ilm muttei uskalla vastata, kun ei tiedä mitä tuleman pitää.
      terv manu

• Sama juttu täällä..sellaisia miehiäkin saisi olla enemmän jotka ovat mielellään viettämässä kivat / romanttiset koti-illat kotona eikä missään baareissa..

-shygirl

• verty

Ongelma onkin lähinnä se että miten kaksi tälläistä ihmistä löytäisi toisensa!

• siinäpä kysymys

Ongelma on siinä, että niitä kotona viihtyviä ei missään tapaa, kun ne ovat vain siellä kotona. Haluaisin minäkin sellaisen miehen, netistä ei vaan löydy, joten mistä?

• kotonapa hyvinkin

minä olen, pakkasta -30.
        kun löydät minun ilmoituksen , kirjoita
        olen kyllä hidas toimimaan, tykkään kirjoitella kauan.
        sen takia joskus aikoinaan juttu lopahti siihen kun en ensimmäisen kk aikana edes soittanu.

• sepijorkkeli

viinaa naamariin

• on totta että viinan voimalla on suurin osa kavereistakin löytnyt sen oman naisensa, niin ovat itse sanoneet. Itse en oikeen ole tuon alkoholin ystävä ja pysyttelen mieluummin selvänä, mutta ei sekään näytä toimivan naisen löytämisessä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7290
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      733
      3521
    3. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      349
      1847
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      164
      1785
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1415
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1381
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1280
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1247
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      262
      1241
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1154
    Aihe