nolo juttu

blondi-72hki

Viime lauantaina meille tuli yöksi alakerran 10v M joka on tyttäreni 9v Jn ystävä.
He olivat ulkona yläkerran In kanssa kun kotiuduin ja I sanoi laittaen kädet lanteilleen ja veljensä kavereita osoittaen:-"vähäks noloo,noi tulee meille yöks!"
Rupesin nauramaan ja sanoin että voi tulla meille yökylään likkojen seuraksi jos haluaa ja jos vanhemmat päästävät.
(tyttäreni oli asiaa kysynyt aikaisemmin)
I sanoi:-"mee sä kysyy iskältä pääseks mä!"
Sanoin että menes nyt vaan itse ja J sekä M menivät mukaan.
(olen joutunut useasti mennä kysymään In tai Mn isältä että voiko likat tulla yöksi;> )
Tytöt tulivat takaisin ja sanoivat että pääsee mutta kului vain hetki kun In isä tuli ovelle ja kertoi että mulla on kuulemma asiaa sille siis häh ;)) ,näin olivat likat asian esittäneet...Eli lopulta minun piti kysyä..
Tilattiin illalla pizzat kun I sanoi:-"sä oot mun kaveri ja voit tulla meille yöksi."
Kysyin että mitä vanhempas siihen sanoo?
Eivät kuulemma mitään kun :-"mä saan aina kutsua mun kavereita."
Kyselin missä nukun ja sain vastaukseksi että no sohvalla tietenkin.
Hih että sellaisia lausahduksia tällä kertaa;O))))

3

1086

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mirjami-69

kivoja.Näitä lisää kiitos äläkä välitä noista muiden noloista kommenteista!

• hauskaa....

(...?...)

• brunette-84

En tiedä miksi sua moni mollaa tällä palstalla, ehkä nimimerkkisi ärsyttää tai sitten ovat jotenkin.....ei-reiluja naisia. Pitää olla joku johon väsymyksensä purkaa, ÄLÄ SINÄ VÄLITÄ!!! Kerro vaan arkipäivän sattumuksista, minä ainakin luen mielelläni!!

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1507
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      10
      1370
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      75
      1146
    4. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      115
      1109
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      66
      1068
    6. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      74
      965
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      68
      895
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      255
      890
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      12
      831
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      33
      803
    Aihe