KEPU-vaikuttajalle tuomio pahoinpitelystä

Helsingin hovioikeus tuomitsi keskiviikkona Mannerheimin lastensuojeluliiton pääsihteerin Eeva Kuuskosken (KEPU) sakkoihin alaisensa pahoinpitelystä helmikuussa 2004.

Hovioikeuden mukaan Kuuskoski (KEPU) tönäisi tai töytäisi liiton entistä lapsiasiamiestä Helena Molanderia rintakehään. Oikeus totesi töytäisyn aiheuttaneen Molanderille rintakehän alueelle kipua ja punertavan, kosketusaran alueen, joka osittain muuttui myöhemmin mustelmaksi.

Hovioikeus tuomitsi Kuuskoskelle (KEPU) pahoinpitelystä 20 päiväsakkoa, joista kertyy maksettavaksi 1 420 euroa. Hän joutuu korvaamaan Molanderille kivusta ja särystä sata euroa sekä käräjä- ja hovioikeudesta kertyneitä oikeudenkäyntikuluja runsaat 9 000 euroa.

Eeva Kuuskoski toimi KEPUn varapuheenjohtajana ja oli presidenttiehdokkaana vuonna 1994.

5

613

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • erotettiin työstään, kosk

Kepun Pirkanmaan piirin puheenjohtaja Hannu Kopola toimi ennen Ahlmannin maatalousoppilaitoksen vararehtorina.

Hänet erotettiin tästä virasta, sillä hän pahoinpiteli opiskelijan. Tämä ei kuitenkaan estänyt Kopolan valintaan piirin johtoon.

Kepulaiselle rötöstely ja pahoinpitely ovat vain meriittejä.

• se on kun

vetsen kanssa heiluu, mikäs siinä Koklipeille se on jokapäiväista.

Terveisin Harri ja Ewa!

• mitä tämä

puukon kanssa riehuva kokoomuslainen kansanedustaja ehdokas saa ,mitähän petri salo sai.

• pyytää valitusoikeutta

korkeimpaan oikeuteen!
      Jos noin pienessä jutussa valitusoikeus hyväksytään
      on laki erilainen hänelle kuin tavalliselle kansalaiselle.
      Syyttömänä on minutkin tuomittu kahdessa
      oikeusasteessa ja asianaja sanoi,että juttu on
      loppuunkäsitelty vaikka niin kävikin.
      Kun kysyin valituksesta korkeimpaan oikeuteen
      hän sanoi,että suurella todennäköisyydellä
      noin pienessä jutussa valitusoikeutta ei hyväksytä!
      Kyseessä oli liikenne onnettomuus johon olin
      todistettavasti kokonaan syytön,vaikkakin oikeus
      tuomitsi toisin,koska ei perehtynyt"pikkujuttuun".

• tosiaan valittaa

aikooko Harri Jaskari valittaa korkeimpaan oikeuteen. Mitenkäs EWA siihen reagoi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1779
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1598
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1404
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      342
      1358
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1275
    6. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      8
      1141
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1048
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      959
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      951
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      80
      899
    Aihe