Surullinen uutinen!!!,mutta onneksi Kirkan musiikki elää mun sydämessäni aina.
OSANNOTTO KIRKAN OMAISILLE JA LÄHEISILLE!!!
95
17972
Vastaukset
- Eemeli Jussila
Kiitos sinulle että viihdytit meitä itseäsi säästämättä!
Aina vain me halusimme sinulta lisää, mutta annoimmeko mitään takaisin, en tiedä?
Hyvää jatkoa sinulle siellä missä oletkin! Eemeli - osanotto suruun
Kirka oli enkeli jo eläessään.
- lenimin
Suru on mieletön! Otan osaa Paula sekä muu perhe että ystävät! Kirkan musiikki jää elämään sekä hänen positiivinen henkiöitymä.
- Samaa mieltä
Toiset meistä ovat valoja, jotka näyttävät tietä, että muiden olisi helpompi kulkea...
Koko Babitzinin pesue on niitä lyhtyjä; Sammy ja Kirka nyt jo tuolla puölen, voimia Ykälle, Muskalle ja Annalle, jotka jatkavat työtään vielä täällä. Tukekaa hyvät ihmiset Paulaa, joka on joutunut luovuttamaan PUOLIKKAAN SIELUSTAAN, kun Kirka otettiin häneltä poia. - ...
samaa mieltä olen kanssasi.
Kirka oli enkeli jo eläessään. Pidän Kirkan musiikista, koska hänen lauluissaan on sanomaa. - kaipuun kyynel
Samaa mieltä kirjoitti:
Toiset meistä ovat valoja, jotka näyttävät tietä, että muiden olisi helpompi kulkea...
Koko Babitzinin pesue on niitä lyhtyjä; Sammy ja Kirka nyt jo tuolla puölen, voimia Ykälle, Muskalle ja Annalle, jotka jatkavat työtään vielä täällä. Tukekaa hyvät ihmiset Paulaa, joka on joutunut luovuttamaan PUOLIKKAAN SIELUSTAAN, kun Kirka otettiin häneltä poia...jäi kun lähdit Kirka, vaikka en koskaan sinua
henkilökohtaisesti tavannut.
Outo tunne, koko ajan lohduton ikävä ja kaipuu/ surullinen tunne sisällä. Olit lämmin persoona. Niin usein viivyn katsellen ohjelmia sinusta ja kuunnellen musiikkiasi ja itken. Miksi kaiken hyvän huomaa ihmisessä vasta sitten kun hän on poissa.
Sinussa Kirka oli jotain sellaista, joka jää elämään sydämeen ja jättää pysyvän lämpimän muiston. Sinä olet poissa siellä jossain, me vielä jatkamme matkaa. Näytit esimerkilläsi, kuinka elää välittäen lähimmäisistä, kiitos siitä Kirka.
Voimia ja Taivaan Isän siunausta Kirkan läheisille .
- annuk
Sydämellinen osanottoni. Ingmar Bergmanin kirja "Kolme päiväkirjaa" oli itselleni läheisen kuoleman kohdatessa suuri lohtu!
Voimia,olen hengessä mukana.
Vuodesta 1960 tunsin Kirkan, olimme samassa koulussa, asuin Vuorimiehenkadulla.- nainen46v..
oli kaikkea sitä hyvää mitä pitäisi meissä kaikissa olla!!
kiltti ja toisia ajatteleva ihminen..
ei ylpeillyt kuuluisuudellaan vaan oli se oma itsensä..
elät meidän kaikkien ajatuksissa ketkä sinusta pitivät siellä missä oletkin sammyn veljesi kanssa jota niin suuresti aina kaipasit. lepää rauhassa!!! voimia paulalle. - matkaa
nainen46v.. kirjoitti:
elät meidän kaikkien ajatuksissa ketkä sinusta pitivät siellä missä oletkin sammyn veljesi kanssa jota niin suuresti aina kaipasit. lepää rauhassa!!! voimia paulalle.sinulle Kirka, ja paulalle ja muille omaisille osanottoni surussanne.,(pohjoisesta)
- ole kuollut!
nainen46v.. kirjoitti:
elät meidän kaikkien ajatuksissa ketkä sinusta pitivät siellä missä oletkin sammyn veljesi kanssa jota niin suuresti aina kaipasit. lepää rauhassa!!! voimia paulalle.Hän elää musiikissaan. Mielestäni Kirkan tavassa elää olisi meille muille paljon oppimista. Kirka oli avoin, spontaani, tempperamenttinen,joka osasi myös kuunella. Hänellä oli hyvät käytöstavat, vaikka mm. rokkari olikin. Kirka ei ollut mikään diiva, mitä hän hyvällä syyllä olisi voinut olla. Laulut, joita Kirka esitti tuli suoraan sydämestä, eikä jättänyt kylmäksi. Joka kerta kun kuulin Kirkaa radiosta arkeni keskellä- jäin kuuntelemaan laulua tarkempaa. Kirka erottui massasta. Nyt on suuri suru. Voimia omaisille- erityisesti Paulalle. Te olitte ihana pari!
- maijamummeli
Teille kaikille Iso hali ja lämmin osanotto suureen suruunne ja eronikäväänne. Kosketti sanomattomasti Kirkan kuolema.
Isäni valtakunta,lohdutus. Siellä hiljaisinkin sana, kaislan laulu tuulessa tarttuu sieluun, eikä sairautta enää ole.
maija - Kaipaava !
Voimia Paula, olen itse kokenut mieheni kuoleman kaksi vuotta olin kuin sairas,nyt siittä on jo viisi vuotta,kaipaan häntä vieläkin!
- osanottoni
Mestarit jättävät aina jälkensä sydämiimme, sieluumme.Silloin kun hyvä ihminen lähtee pois, jättää hän testamettina koko kansalle hyvyyttä, muistutusta siitä, kuinka lähimmäisiään tulee rakastaa.
Lämmin osanottoni Paulalle,lapsille,sisaruksille ja muille läheisille.- osanotto
Osanottoni vaimolle, lapsille ja sisaruksille mutta erityisesti vanhalle äidille joka joutuu hautaamaan jo kolmanen poikansa.
- kolmas poika,
osanotto kirjoitti:
Osanottoni vaimolle, lapsille ja sisaruksille mutta erityisesti vanhalle äidille joka joutuu hautaamaan jo kolmanen poikansa.
poika haudattu Kirkan perheessa?
Muitissa vikaa tai tieto ohittunut.
Osanottoni Kirkan lapsille ja koko perheelle! - --------
kolmas poika, kirjoitti:
poika haudattu Kirkan perheessa?
Muitissa vikaa tai tieto ohittunut.
Osanottoni Kirkan lapsille ja koko perheelle!Kaikkein vanhin poika hukkui kaksivuotiaana, samana vuonna kuin Sammy syntyi. Jostain haastattelusta muistan lukeneeni että äiti suri kovasti pientä poikaansa ja alkoi toipua vasta Sammyn ollessa vauva.
- Suruviesti pyhsähdytti
Voimia Kirkan omaisille surun läpikäymisessä.
- kori
Syvin osanottoni omaisille surun kohdattua
Nyt olet vapaa ja mukana tuulen
saat kulkea rajoilla ajattomuuden
olet kimallus tähden, olet pilven lento
kasteisen aamun pisara hento
et ole poissa, vaan luoksemme saavut
mukana jokaisen nousevan aamun
ja jokaisen tummuvan illan myötä
toivotat meille hyvää yötä
- Aina sydämessäni
Kirkan musiikki on ollut aina lähellä sydäntäni. Monenlaisissa elämän eri vaiheissa Kirkan musiikki on antanut voimaa jatkaa eteenpäin!Musiikilla on ihmeellinen voima ja kun musiikin tulkitsija on vielä niin valovoimainen, tunteisiin vetoava kuin Kirka oli!! Voimia kaikille omaisille!!
- Bluest
Tuli vuoro lähteä
Lauloit aamusta laulusi loppuun asti
Tuli vuoro nimeesi kirjoittaa rasti
Oli enkeli vieressä hämyssä illan
otti kädestä kiinni ja talutti yli sillan
Kirkkauteen jossa ei surua ei tuskaa
missä taivaan kannel soi pelkkää iloa
Siellä kohtaat rakkaasi vielä kerran
luona armollisen elämän Herran. - kaunismerenneito
MÄ JO OMAISILLE LÄHETINKIN OSAN OTTONI,NO LÄHETÄN SEN NYT TÄMÄNKIN PALSTAN KAUTTA .OLI 80 LUVUN LOPPU PUOLI KUN OLIN LIKKAPORUKAN KANSSA KIRKAN KEIKKALLA,SE OLI AIVAN IHANA KEIKKA,MUISTA KUN VENÄJÄKS JUTTELITIIN.OLEN AINA PITÄNNYT KIRKASTA TOSI PALJON.MÄ EN VOI VIELKÄÄN USKOA TODEKS KIRKAN KUOLEMAA.SANAT EIVÄT RIITÄ KERTOMAAN KUINKA IIHANA KIRKA OLI JA ON EDELEEN SE ELÄÄ MUN SYDÄMESSÄNI.MÄ HALUAISIN LOHDUTAA MUTTEI OIKEITA SANOI LÖYDY.
- Paikalla ollut
Ilman muuta olen pahoillani hänen poismenonsa johdosta. Mutta palaa myös mieleen muuan ilmaiskonsertit Kaivarissa 80-luvulla, jolloín keikka ei mennyt aivan putkeen. Monen moista sähläystä oli, pahin oli kun sanat unohtui Kirkalta biisiä "Born to be wild" esittäessä kokonaan, joten "neula" jäi jauhamaan paikoilleen.
Että ei se nyt aina niin hyväkään ollut! Mutta huilatkoon rauhassa, ilman liiallista hehkutusta. - ihana suomalainen
Paikalla ollut kirjoitti:
Ilman muuta olen pahoillani hänen poismenonsa johdosta. Mutta palaa myös mieleen muuan ilmaiskonsertit Kaivarissa 80-luvulla, jolloín keikka ei mennyt aivan putkeen. Monen moista sähläystä oli, pahin oli kun sanat unohtui Kirkalta biisiä "Born to be wild" esittäessä kokonaan, joten "neula" jäi jauhamaan paikoilleen.
Että ei se nyt aina niin hyväkään ollut! Mutta huilatkoon rauhassa, ilman liiallista hehkutusta.Siis Kirka oli jo melkein hyvä. Jos suomalainen sanoo, että ei se nyt huonokaan ollut, niin sittenhän se oli jo hyvä. Hyvä, hyvä!
- nuoruus katoavaista
Tulee haikea mieli ja herää siihen että.. muistan hyvin kuinka tärkeä osa nuoruutta oli Kirka, Juice, Hector, Remu ..ja nyt tulee säikähdys että kaksi nuoruuteeni kuuluvaa laulajaa on poissa. Voi miten monta kertaa tyttöporukoissa lauloimme mm. varrella virran, leijat..marilyn jne..voih!
Tulee väistämättä mieleeni ajatus kuolevaisuudesta, mikään ei ole sittenkään itsestään selvää.
- Erja
Lämmin osanottoni Kirkan puolisolle, lapsille, sisaruksille ja äidille.
Voimia teille kaikille! - fani-73
Kirkan muistolle. VOimia läheisille.
On vaikea löytää sanoja jolla kuvailisin yhtä suurimmista laulajista joka lauloi itsensä suomalaisten sydämmiin.
Syvin osanottoni kirkan pois menosta.
T.Asettaja- röity
Voi kun ei jaksa työn pyörityksessä edes pysähtyä miettimään, miksi Kirka lähti niin aikaisin pois.
Jaksamista Kirkan lähiomaisille! - paljonvxv
röity kirjoitti:
Voi kun ei jaksa työn pyörityksessä edes pysähtyä miettimään, miksi Kirka lähti niin aikaisin pois.
Jaksamista Kirkan lähiomaisille!Jos voin jotakin lohdutukseksi sanoa, niin hän sai lähteä kotonaan omassa kodissaan!
- C3m
Osanotto suruunne!
- Terhi J
Tähti syttyi,
Tähti sammui,
Tähtenä loistat taivaan yllä!
Voimia koko perheelle!!
Toivottaa Terhi j/hki - -s-
laitoin tämän jo aiemmin mutta laitanpa tänne
uudestaan.
Tyttäreni 14v lauloi loppiaisena oman isänsä
hautajaisissa LEIJAT, isänsä muistolle, joka
kuoli aivan yhtä äkillisesti kuin Kirka.
Tiedämme miten käsin kosketeltavasti suru
tuntuu nyt, voimia kovasti teille kaikille
Kirkan omaisille ja läheisille.
Tässä Pia Perkiön runo, jonka tyttäreni
valitsi kuolinilmoitukseen:
Tähdetkin näkyvät vain yöllä,
kun on pimeää ja hiljaista.
eivät ne lakkaa olemasta,
kun on valoisaa tai kun en katso.
Ehkä enkelitkin kätekytyvät hiljaisuuteen,
niinkuin tähdet.
Katseisiin, johon heijastuu yön syvyys.
Ovat vain vaiti, lähellä.
Tunnetko salaisuuden ?
On läsnä valon maa
ja siipi ikuisuuden otsaasi koskettaa. - Anna85
Maailmani järkkyi kun kuulin kuolemastasi. Olet ollut minulle koko elämäni tärkeä artisti. Sinua kuunneltiin perheeni lomamatkoilla ajaessamme vaikkapa puuhamaahan, kukaan muu ei saanut valita kasettia mikä autossa soi, sen oli oltava kirkaa. Nyt olet isäni kanssa taivaassa, siellä on nyt kaksi tärkeää ihmistä minulle. Kumpikin tavallaan on minua kasvattanut tähän maailmaan. Toinen oli tosin vain ääni radiossa tai kasettisoittimessa. Tavallaan kuitenkin tuntuu että tunsin sinut erittäin hyvin. Voimia Kirkan perheelle, omaisille ja ystäville. Kaikille jotka Kirkan tunsivat.
- Eero JI
Kirka teki hyvän ja ansiokkaan rupeaman musiikkimaailmassa. Voin vain kiittää hänen uskomattomasta työstään viihdyttäjänä. Kirka tanssii nyt sillä jossakin tähtien kanssa. Kiitos Kirka !
- kirkaa muistaen
Kirkan perheelle ja läheisille!
Heti ikävän uutisen jälkeen kävin ostamassa kaksi Kirkan levyä kaupasta. Osin ne kaksi, jotka siellä vielä olivat.
Kirka välitti lämpöä ihmisille. Ja myönteisyyttä.
Mielessäni hän elää aina. Hän oli harvinaisen lämmin ihminen. Maailma on hiukan kylmempi ja tylympi paikka ilman häntä.
Voimia etenkin vaimolle koska miehen äkillinen kuolema on myös lähes kuolema itsellekin.- tämä ikuinen
Kiitos Kirkalle, kun hän oli se meille. Hän joka tulkitsi. Ja Paula jaksat, kun haluat. Voimia! Sait kuitenkin niin paljon arvokasta elämääsi. Se on jo jotain, ja nyt on surun aika ja joskus ehkä elämää voi jatkaa. Ei nyt. Hiljaa ja hiljaa. Varovaisesti ja tämäkin hetki pitää elää.
Voimia Paulalle ja lapsille ja kaikille läheisille. Olen kanssanne. - Huume-Kirka
tämä ikuinen kirjoitti:
Kiitos Kirkalle, kun hän oli se meille. Hän joka tulkitsi. Ja Paula jaksat, kun haluat. Voimia! Sait kuitenkin niin paljon arvokasta elämääsi. Se on jo jotain, ja nyt on surun aika ja joskus ehkä elämää voi jatkaa. Ei nyt. Hiljaa ja hiljaa. Varovaisesti ja tämäkin hetki pitää elää.
Voimia Paulalle ja lapsille ja kaikille läheisille. Olen kanssanne.Nythän Kirkan perinöllä Kirkan poika voi "Pyyhkiä kokaiinivelat silmistään pois"?
- Empaattine
Huume-Kirka kirjoitti:
Nythän Kirkan perinöllä Kirkan poika voi "Pyyhkiä kokaiinivelat silmistään pois"?
Ja nyt tuli sinullekin hyvä olo. Siunausta, vaikka en ole kovin uskovainen. Hyvä olo Sinulle kuitenkin.
- ei ole
Huume-Kirka kirjoitti:
Nythän Kirkan perinöllä Kirkan poika voi "Pyyhkiä kokaiinivelat silmistään pois"?
muuta sanottavaa, niin olisit jättänyt tuonkin sanomatta. Hävettää!
- Muistokirja
Kirkan muistokirja löytyy osoitteesta: http://www.dexviihde.fi/kirka/
- Kirkan omaisille
Tähdeksi taivaalle lensi hän, meidän kaikkien sydämiin itsensä laulanut Kirka.
Rakkautta ja voimia Teille.
Kerttu-Kaarina - yksi ihminen
meidän aikuisten, lasten ja kaikkien yhteisen Isän tietämättä ei putoa hiuskarvaakaan,näin Isä on itse sanonut. Kirka juoksi Isän syliin, me muut... tulemme perästä kun on meidän vuoro.Uskon että Isän syliin on turvallista pudota, jos niin itse haluamme.
- -52
Kirka elää musiikissaan. Hänen pois lähtönsä kosketti miljoonia ihmisiä. Vaimolle ja omaisille syvin osanottoni.
- jatlex
syvä osanotto perheelle ja sukulaisille
- Meidän perhe
Et ole ikiunessa,et ole poissa,
olet tuhat tuulta puistikossa,
olet valon välke aallokossa,
olet timantti hankien loistossa.
Et jättänyt meitä,et ole vaiti,
olet lintujen laulu taivaalla,
olet kuiskaus viljapellolla,
olet henkäys rakkaasi poskella.
Suurta mestaria kunnioittaen ja
omaisten suruun osaa ottaen! - ylitse
kaikkien kyynelten
tuhat muistoa
meitä lohduttaa
tuhat muistoa
kultaakin kallimpaa.
Love>Arja>Ronja>EllaSonja&kaikki toiset Sinua kuunnelleet.nuku rauhassa Kirill,,,,, - Nimimerkki
Musiikki elää sydämissämme aina. Kyynel.
- Pipsa&
Voimia sinulle, Paula ja teille, Kirkan sisarukset, jokaiseen hetkeen. Rakas ihminen on poissa. Me muut katsomme sivusta, kuitenkin.
Täällä pohjantähden alla
on nyt kotomaamme,
mutta tähtein tuolla puolen
toisen kodon saamme...
- Ps. 36:6 -
Ystävät ja työtoverit kunnioittavat Kirkan muistoa.
Lämmin osanotto omaisille.
SiskoSuomi
siskon.posti@suomi24.fi- lowmans
rahkonen1@hotmail.com
- NAPE
KIRKA OLI RÄISKYVÄ
HALUSI OLLA NÄKYVÄ
SIKSI HÄN HALUSI VIIHDYTTÄÄ
IMISTEN TUNTEITA KIIHDYTTÄÄ
HÄNELLÄ OLI SIIHEN TAITO
NÄN OLI LUONNOLLINEE JA AITO - Konsta77
Kirka loi aina hyviä esityksiä niin kauan kun vain jaksan muistaa ja muutkin hänen perheenjäsenet kaikki he osaavat ja osasivat..Kirka on nyt Samin kanssa..voimia teille kaikille Kirkan sukulaisille ja tuttaville toivoo harras faninne Konsta Asikkalasta
- Tosikundi
lowmans kirjoitti:
rahkonen1@hotmail.com
Oletko aivan täys järkinen... Sisko laita postia ? Haloo... Ehdotus 1.Lepareisiin vaan sinut ! Ei millään pahalla Heh, he...
- nörtti x
Tosikundi kirjoitti:
Oletko aivan täys järkinen... Sisko laita postia ? Haloo... Ehdotus 1.Lepareisiin vaan sinut ! Ei millään pahalla Heh, he...
Ehkä ei pitäis ottaa kantaa, mutta otan kuitenkin.
Olen huomannut nettiä selatessa yhteyspyyntöjä sympaattiselle Siskolle monenlaisissa paikoissa. Koetetaan ymmärtää. - lowmans
Tosikundi kirjoitti:
kusitondi
- tinasydän
ei voi teidän suruanne mitata ,se on suuri!!
Te olette hänen läheisiänne,ja minä olen pitänyt Kirkaa idolinani,niin kauan kuin hän on laulanut,olen jopa saanut hänen nimmarinsa käteeni,se oli jo silloin mahtava tunne,mutta nyt se ei niin paljon merkitse,vaan nyt vaan ikävä vie kaiken ilon,minulla on ikävä häntä!
Otan osaa suureen suruunne!
Marianne - Nimetön
nuku kauniita unia mestari pidän huolen siitä että sinun musiikisi kuuluu satojen vuosijen päähän. osanottoni perheelle ja koko suvulle.
- perz
hyvä vain et poistui keskustamme ei ennään tarvitse kuunnella sitä karmeeta KARJUNTAA aivan karmee ääni
- paremmaksi
perz kirjoitti:
hyvä vain et poistui keskustamme ei ennään tarvitse kuunnella sitä karmeeta KARJUNTAA aivan karmee ääni
jos osaat
- s.k
perz kirjoitti:
Jos musiikki tajusi ei yllä Kirkan korkeatasoiseen musiikkiin ja äänen kuuntelemiseen ,niin aina voi painaa nappulaa ja laittaa toosan kiinnin .Mikäli hallitset sitäkään taitoa.
- Kirka oli kirkkain tähti
perz kirjoitti:
Sinulle ei ole taittu kotona opettaa juuri käytöstä.Sääliksi käy.HÄPEÄ.
Kirka oli myös perheen isä ja aviomies.T
Toivottavasti sinun vanhempasi tietää mitä nettiin kirjoittelet, vai onko sinulla raukalla niitä kun et ole oppia saanut
- raakaa ja pehmeää
Ne jotka haukkuvat Kirkaa rääkyjäksi eivät ole varmaankaan kuulleet esim. kappaletta Tunnetko, on tosi upea kappale ja pehmeä, ihana ääni.
- narva
Mies on poissa,mutta legenda elää.Hienolle ja lämmin-sieluiselle ihmiselle osanottoni.
- skorpionin46
Lämmin osanottoni Kirkan omaisille.
Kiitos Kirka!! Olit suuremmoinen laulaja tähtitaivaallamme..!!!
- M.Iskanius
Kaikella on aikansa auringon alla.
- Minina
Kirkan musikkiä elännut ja elää ikuisesti meidän sydänmestämme:)
- tietää
sanoittakin tietää , miltä tuntuu menettää läheinen.
" Mä pohjantähden kirkkaan
näin taivaalla pohjoisen,
Sinua Sinua kaipaan,
kaipaan vieläkin.
Miksi lähti hän pois,
sitä tiedä en.
Pahalta tuntuu niin,
sun mielellein.
Koskaan ei kuitenkaan kokonaan ,
tullut on asumaan,
samaan paikkaan ,
omaan aikaan.
Katsomaan somaa,
tähteä pohjoisen taivaan.
kirjoittanut Paula pohjanmaalta - sukulaisille
Lämmin osanottoni, Teille, Kirkan Äiti.
- wwnet.fi/users/veijone/hetk...
Monet ovat käyneet vuosia vanhalla sivullani
http://wwnet.fi/users/veijone/hetki.htm
Hetki lyö, jossa animaatio nuoresta
Kirkasta. Liian aikaisin, liian aikaisin,
löi lähtönsä hetki !
SUOMALAISET JÄIVÄT KAIPAAMAAN KIRKAA
Oletko sinkku, Lady Madonna, by Kirka 1971. Haluan sinut seuraani tuhanneksi vuodeksi. Sinun, "Silta yli synkän virran". hetki!
Osanottoni!
http://wwnet.fi/users/veijone/ladymad.htm http://wwnet.fi/users/veijone/music.htm
Seurakuntalainen lehti
http://wwnet.fi/users/veijone/ - viimeinen kaikille teille
KIRKALLE FOREVER!
Kirjoittanut: kaikille teille 4.2.2007 klo 22.15
Leijuu äänesi leijan lailla, tuuli kantaa
vielä kerran,
vielä kerran,
se nousee taivaalle tähtenä- nyt surua kantaa.
Luo nuoruuden, vie leija ja ensisuudelmain
se kiidättää
se kiidattää,
hiekkateitten mutkiin - ja neitoon pojanunelmain.
Kuumaa kesää kanssasi vietin -leijaa kuuntelin
se kertoi,
se kertoi,
kauneutta rakasta!Horjuvin polvin tyttöä suutelin.
Leijani, Kirka, taivaansinisilmä ja nuori Sammy
ikuisesti rakastan ,
ikuisesti rakastan,
leijasi aina vaan lentää, Sammyn tähti ei koskaan sammu!- KIITOSKIITOS
KIITOS! LAULUSI SANAT OVAT LIIKUTTAVAT! SAANHAN KÄYTTÄÄ NIITÄ JOSKUS LAULAESSANI?
- ken oot
kerro, runoilija
- sinulle ja kaikille
KIITOSKIITOS kirjoitti:
KIITOS! LAULUSI SANAT OVAT LIIKUTTAVAT! SAANHAN KÄYTTÄÄ NIITÄ JOSKUS LAULAESSANI?
Tällä sanalla.Hyvä vaan jos Kirkaa muistetaan.
- takana vaan
ken oot kirjoitti:
kerro, runoilija
ja annan mestareiden laulaa ja runoilla:). Eikös niin ole hyvä?
- tarkoitin...
takana vaan kirjoitti:
ja annan mestareiden laulaa ja runoilla:). Eikös niin ole hyvä?
sitä runoa tähdestä..ken olet.
- Hengessä mukana...
Paljon voimia Kirkan perheelle! Kirkan äkillinen pois meno on satuttanut suurta osaa keski-ikäistä suomen kansaa ja me olemme koko joukko tukemassa teitä kestämään ja jaksamaan! Te menetitte todella paljon... niin mekin! Jaksamista Villeltä
- fani:)
Muistan kun kirka esiintyi monacossa,hän lauloi SURUN PYYHIT SILMISTÄNI POIS,englanniksi:Mahtavin esitys mitä koskaan olen nähnyt!!Tuntuu vaan niin uskomattomalta että häntä ei enää ole.Luin tässä yhden kirjan missä sanottiin:SURUSSA ON IKÄVINTÄ NE KAUNIIT MUISTOT,näinhän se on.
- Kun aukeaapi hauta...
Ei valta eikä korkeus,
ei nuoruus meitä auta,
ei suojaa taito, viisaus,
kun aukeaapi hauta.
Se hetkemme on saapuva,
mi meidät kantaa kerran,
vaan milloin, millä tavalla,
vain tiedossa on Herran.
Magnus Gbriel de la Gardie (1622-1686) - TtpR
Teidän rakkautenne oli aitoa ja kaunista. Vielä kohtaatte taivaassa. Voimia jokaiseen päivääsi.
- side
toiseen ihmiseen ei ehkä milloinkaan katkea jos ylläpitäjänä on RAKKAUS.
- ANNE VERTAINEN
OLI KARSEA JÄRKYTYS, EIHÄN KIRKA VOI KUOLLA.OLEN VIELÄKIN JÄRKYTTYNYT.
SIUNAUSTA TOIVON KIRKAN OMAISILLE JA SITÄ TULETTE SAAMAAN KORKEIMMILTA VOIMILTA.
OTAN OSAA SYVÄÄN SURUUNNE. - Viimeiseen mieheen
Osanottoni omaisille,
Kirka tuli kerran vastaan meikäläistä työpaikkani käytävällä Tampereella. Sen sijaan että oltaisiin katseltu pitkin seiniä niinkuin yleensä suomalaiset, niin Kirill moikkasi rennosti. Enkä taatusti tuntenut miestä. Jäi hyvä fiilis - laulujen lisäksi tietenkin.
Muistan kun Sammy kuoli vuonna 1973. Olin silloin yhdeksänvuotias ja se oli tosi kova paikka. Veljeksillä oli taitoa ja karismaa. Olkaamme heille ikuisesti kiitollisia. - Ile
poissa.Hänen musiikkinsa ja olemuksensa oli täynnä rakkautta.Hän niin monella tapaa rakasti laulujensa kautta ja ihmisenä meitä ihmisiä.Ensin meni Juice ja sitten Kirka..Miksi kaikki hyvä otetaan meiltä pois? Olen kaiken menettänyt ja taas menetin yhden rakkaistani..Kirkan
Kirkaa kunnioittaen ja syvästi kaivaten Ilkka - osaanottava
Koskaan Kirka ei unohdu eikä ikävä katoa,mutta aika auttaa ja kuultaa muistot.Voimia Kirkan omaisille ja jaksamista
- Heidisilvia
Osanottomme ja toivotamme jaksamista
Heidi ja Reijo - kartsu
kirka oli mielestäni karismaattinen ja positiivista energiaa säteilevä esiintyjä. otti yleisönsä ja sai sen vankkumattoman ihailun. voimia ja jaksamista kirkan omaisille
- Stadin Mutzi
Syvä osanottoni Kirkan lapsille.He ovat ainoita todellisia surijoita menetettyään isänsä.
Hiiteen tällaiset uusiolesket,jotka eivät tiedä oikeasta perhe-elämästä mitään,sen iloista ja suruista,mitä vastuu lapsista oikeasti on.
Ainoa pointti uusioleskellä on ollut,mihin todella voi panostaa on vain ukon miellyttäminen tavalla,minkä tiedämme. - annehelena
Kiitos Kirka musiikistasi jota olen kuunnellut vuodesta 1971 lahtien. Musiikkisi toi lohtua ja iloa elämääni. Nuorena tyttönä olit suuri, salainen ihastukseni.
Elät musiikissasi ikuiseti.
Osaanottoni Kirkan omaisille. - Läheisille
Miten suuri murheenne onkaan, kun meille tavan faneillekin tämä tuntuu aivan kauhealta. Lohtuna on Kirkan usko ja varma pelastus!!! ritu
- Veera. lapista
Surullinen tieto tuli, yllättäen meidät kaikki, Kirka on ollut minun idoli jo 35 -vuotta.
En muuta voi, kuin olla teidän kanssa suuressa surussa ja JAKSAMISTA!!!
Mutta Kirka elää aina lauluissaan..........
terv. Veera - annukka56
Lämmin osanottomme Kirkan pois nukkumisen vuoksi.
Toivon että saatte näistä meidän viesteistämme
tukea tällä vaikealla hetkellä.
Kirka pysyy muistoissamme aina,sillä hänen muistonsa ja legenda elää ikuisesti.
Voimia teille kaikille. - Satsa37
Otan osaa , nimittäin tämä tuli kaikille yllätyksnä! Ja jaksamista ! Kyllä elämä vielä hymyilee vielä teille kaikille! Toivon ainaskin! KAIKKEA HYVÄÄ TEILLE KAIKILLE!
- Reijo S.
Osanottoni veljemme Kirillin tuonilmaisiin siirtymisen johdosta.
Ollos iäti muistettu, sinä autuuteen kutsuttu! - appelsiini74
Syvä osanotto kirkan perheelle ja sukulaisille
Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih506733Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6752915Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831270Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.971249- 841235
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611144- 891130
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371100- 721012
- 241911