Raitistelen tämän päivän.
1/2 2007 Torstai
18
721
Vastaukset
- vee-e
kun alkaa mielenkiintoinen päivä ja kuukaus.
miten käynee tammikuun tipattomien ?- Cettuz!
hyökätään helmikuuhun.
- karbidi
Cettuz! kirjoitti:
hyökätään helmikuuhun.
Tällä samalla nikilläks oot siel chatis? Oon jonkun kerran koittannu urkkii, vaan ei oo näkynny!
Vasta voi SP:iin, josko se on vaikka sisäpiiritietoo, toki eihä pakko, kuha kyselin!
- åpoi
nautinnollinen joutilaisuus taitaa jäähä haaveeksi tältäpäivää, ku on tuprauttanu lunta senverran jotta häätyy lähtiä lapiohommiin
kahenpäivän päästä on täysikuu, saas nähä miten herkät ihmismielet sen kestää
tämänpäivän koettelemukset ovat huomispäivän kokemuksia
raittiina oon - veska58
Raikas pikkupakkanen,joka virkistää mieliä.
Onkos nyt päässyt taphtumaan niin,että Raittiin
vaimo on nukkunu paidanhelman päällä,ku ei
ole ilmottautunu. Koko torstai menee ilman alkoholia, perhana ko väsyttää vaikka just heräsin.
- karbidi
määrästä vois päätellä, et tammikuuhun se sit jäi!
No,ei kai sentään. Nyt määki saan nukuttu yöni rauhassa, ku ei tarvii rakentaa semmost rahasäiliöö, ku Roope Ankalla on. Varmistu huiputukseks se freelotto.
Vaan ku ton jo melkeestin alkuunsa jo arvas, ni ei aiheuta oloo, jot ois lärvit veettävä!
Nyt valmistautuun kattoon Lostii ja Trangelii, House menee nauhalle, ku emäntä kattelee kans sitä. Nukkuu vaan siehen aikaan, ku nousee jo 4.45!- ext
Ei jääny ainakaan mulla! Helmikuu jatkuu samanlaisena kuin oli tammikuu. Kun peilistä kattoo, niin viimeistään sillon menee viimesetki viinanhalut.
- Papio1
Hui hai! Kävin hakemassa kaupasta läppärin ja kuittaan itseni taas mukaan ketjuun. Raittiina on oltu ja ollaan tänäänkin.
- karbidi
ollu hyvä ees jotain voittaa.
Mies hakee kaupasta läppärin!!!
Voi, ku jostain sais ees siks pal hintaa, et sais hommattuu ees satasella jotain kivaa ittelle! - kaikkea kivaa
karbidi kirjoitti:
Voi, ku jostain sais ees siks pal hintaa, et sais hommattuu ees satasella jotain kivaa ittelle!kantsii lotota ; )
ootko käynnyt www.paf.fi? - karbidi
kaikkea kivaa kirjoitti:
kantsii lotota ; )
ootko käynnyt www.paf.fi?enää oo, lueskele rahapelit&lotto-sivuille, ni huomaat, miks lottoomine ei kandee!
Pahvista en kerinny eilennä viel lukee tarpeeks, tarttee koittaa ehtii! - Papio1
karbidi kirjoitti:
Voi, ku jostain sais ees siks pal hintaa, et sais hommattuu ees satasella jotain kivaa ittelle!Otin vaan vuokralle. Meni herne nenään, kun oman tietsikan takuuhuolto saattaa kestää jopa kaksi viikkoa. Sponsorini siihen, että vastedes hoidetaan huollot paikallisilla - maksoi mitä maksoi.
Tällä läppärille sentään kuitenkin yhteydet pelaa, laskut voi maksaa ja kaupoissa asioida.
Otin aluksi tämän lärppänän viikoksi. Eiköhän ne sitten oman masiinani ole saaneet korjattua. - karbidi
Papio1 kirjoitti:
Otin vaan vuokralle. Meni herne nenään, kun oman tietsikan takuuhuolto saattaa kestää jopa kaksi viikkoa. Sponsorini siihen, että vastedes hoidetaan huollot paikallisilla - maksoi mitä maksoi.
Tällä läppärille sentään kuitenkin yhteydet pelaa, laskut voi maksaa ja kaupoissa asioida.
Otin aluksi tämän lärppänän viikoksi. Eiköhän ne sitten oman masiinani ole saaneet korjattua.nettikaupoist mua enemmän. Tilasin Mahjong-pelin ja maksu taitaa mennä ulkomaille. Pystyyks sen hoitaa tavallisella pankkikortilla, vai tartteeks jotain muita keinoi?
Vastaanottaja on Digital River GmbH ja pankki Nordea Finland Bank Plc.
Lisäks kai tarttetaan SWIFT-koodi, sekä IBAN-tunnus, jotka mulle tuli mailissa.
Meinasin kysellä huomella pankista (Noredea), mut jos osaisit vinkata jo ny? - Papio1
karbidi kirjoitti:
nettikaupoist mua enemmän. Tilasin Mahjong-pelin ja maksu taitaa mennä ulkomaille. Pystyyks sen hoitaa tavallisella pankkikortilla, vai tartteeks jotain muita keinoi?
Vastaanottaja on Digital River GmbH ja pankki Nordea Finland Bank Plc.
Lisäks kai tarttetaan SWIFT-koodi, sekä IBAN-tunnus, jotka mulle tuli mailissa.
Meinasin kysellä huomella pankista (Noredea), mut jos osaisit vinkata jo ny?Minä ostan kirjani ja CD/DVD:ni Suomessa toimivista ruotsalaisista nettikaupoista. Parempi valikoima, parempi palvelu ja edullisemmat hinnat. Kirjat: http://www.adlibris.com/fi/default.aspx
ja CD/DVD:t:
http://www.cdon.com/main.phtml?navroot=905
Täältä löytyy myös pelejä ja kodin elektroniikkaa.
Molemmat kaupat lähettävät laskun mukana, jonka maksat suomalaiseen pankkiin.
Itsellänikin on Nordean pankki. Erittäin asiallista palvelua. Nuo SWIFT-koodit sun muut tarvit, jos teet rahasiirron ulkomaille. Mutta mitään muita kuluja ei tulekaan, jos hoidat asiat kotoa Nordean verkkopankin kautta.
Lycka till - tsekkaa putiikit! - karbidi
Papio1 kirjoitti:
Minä ostan kirjani ja CD/DVD:ni Suomessa toimivista ruotsalaisista nettikaupoista. Parempi valikoima, parempi palvelu ja edullisemmat hinnat. Kirjat: http://www.adlibris.com/fi/default.aspx
ja CD/DVD:t:
http://www.cdon.com/main.phtml?navroot=905
Täältä löytyy myös pelejä ja kodin elektroniikkaa.
Molemmat kaupat lähettävät laskun mukana, jonka maksat suomalaiseen pankkiin.
Itsellänikin on Nordean pankki. Erittäin asiallista palvelua. Nuo SWIFT-koodit sun muut tarvit, jos teet rahasiirron ulkomaille. Mutta mitään muita kuluja ei tulekaan, jos hoidat asiat kotoa Nordean verkkopankin kautta.
Lycka till - tsekkaa putiikit!En löytänny yhtään Mahjong pelii noista mestoist!
Parempii ideoit?
Kaikist paikoist, mis Mahjongei oon löytänny, on vaan tunnin kokeiluversioita ja pelattu jo loppuun. Tartteis saaha aivojumppaa, jottei tementoiju enneaikasest.
Kiitti silti vinkeistä, voinee hyödyntää muihi tarpeisiin!
Nyt heitän syrjälleni, ku ois päiväsellä jokune askare hoijettavana, mut koitan ehtii vilaseen täällännii!
Siis yöt kullennii! - Papio1
karbidi kirjoitti:
En löytänny yhtään Mahjong pelii noista mestoist!
Parempii ideoit?
Kaikist paikoist, mis Mahjongei oon löytänny, on vaan tunnin kokeiluversioita ja pelattu jo loppuun. Tartteis saaha aivojumppaa, jottei tementoiju enneaikasest.
Kiitti silti vinkeistä, voinee hyödyntää muihi tarpeisiin!
Nyt heitän syrjälleni, ku ois päiväsellä jokune askare hoijettavana, mut koitan ehtii vilaseen täällännii!
Siis yöt kullennii!Sorry, en harrasta tietsikkapelejä. Aivan tarpeeksi silmät soikena tästä netistä ja lukemisesta. Taitaa jossain komeron perällä olla kyllä Pleikkari ja siihen FIFAn futismatsi. Tykkään niin paljon futiksesta. Mutta en pelaamisesta. Siis, koneella.
Googlaa, kyllä niitä suomalaisia pelialan nettikauppoja on pilvin pimein.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465837Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6082296Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens821181Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591048- 771023
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä531001Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.61946- 61915
- 228844
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58778