bemarin ja sen kuski oli nainen
Tänään oon nähnyt
6
897
Vastaukset
Se ole mikään ihmenäky.Meidänkin emäntä ajaa melkein joka päivä BMW:llä
- jatka
samaan malliin, huomenna saatat bongata bemarin ja mieskuskin. Ne on tosin monesti puppeleita, kysy illalla äidiltä, mitä se tarkoittaa.
- bemaristi-nainen
niin? Mitä siinä niin ihmetyttää? Luuletko että vaan miehet tykkää bemareista? Tai ettei nainen pysty ajaa talvella takavetoisella?
- bemueukko
Voi, poika parkaa, et ole ennen nähnyt naista bemarin ratissa. Niin ja naisethan ei tiedä autoista mitään? Olen itse ajanut bemareilla yli 10 vuotta ja tällä hetkellä pyrstön alla on 540 bemu, eikä parempaa autoa ole ajaa liukkailla ja muutenkin talvikelillä.
- Tasa-arvoa miehille
Minunkin vaimoni ajaa mielummin bemarilla ja jättää Audin minun käyttööni.(jos en ehdi aamulla ensin ;)
- nainen oooon :)
bemut on kivoja. Alussa tuntui että takaveto olisi talvisin hankala kun oon ajanut ennen vain etuvetoisia, mutta siihen tottuu äkkiä ja kyllä sitä on kiva ajaa. En vaihtaisi muuhun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857425- 965374
- 2544533
- 444465
- 623227
- 482656
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222338Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292302- 492252
- 412164