Onko teillä kokemuksia työvoimatoimiston henkilöstövuokrauksesta?
Hyvät ja huonot puolet kiinnostaisivat, ennen kuin uskallan itse ilmoittautua mukaan työnhakijaksi.
Työvoimatoimiston henkilöstövuokraus
7
1193
Vastaukset
- se on paljon
luotettavampi kuin erinäiset rekryfirmat. Tosin ei sitä takuuvarmasti töitä saa tuonkaan kautta. Mutta ihan samalla tavalla sielläkin suositaan, tai siis heidän kauttaan rekrytoivat työnantajat suosivat nuoria, vastavalmistuneita työnhakijoita.
- työtönluuseri
Oikeessa olet. Nykyään kolmekymppinenkin on jo liian vanha työmarkkinoille. Sillä miten olet aiemmat työsi hoitanut tai mikä tutkinto sinulla on ei ole merkitystä. Paras on että Vanhanen ei pidä pätkätöitä ongelmana ja kehui demareiden kanssa työllisyyspolitiikan onnistumista. Kuitenkin viimevuonakin tehdyt työtunnit vähenivät Suomessa.
- minä itse
työtönluuseri kirjoitti:
Oikeessa olet. Nykyään kolmekymppinenkin on jo liian vanha työmarkkinoille. Sillä miten olet aiemmat työsi hoitanut tai mikä tutkinto sinulla on ei ole merkitystä. Paras on että Vanhanen ei pidä pätkätöitä ongelmana ja kehui demareiden kanssa työllisyyspolitiikan onnistumista. Kuitenkin viimevuonakin tehdyt työtunnit vähenivät Suomessa.
Enemmän siellä ratkaisee se, että usealla kolmikymppisellä on joko jo pieniä lapsia tai sitten aikoo niitä tehdä lähivuosina, joten se lienee yksi syy, miksi pentuja suositaan.
Ja ne pennut harvemmin osaavat pitää puoliaan työmarkkinoilla. - no yli
minä itse kirjoitti:
Enemmän siellä ratkaisee se, että usealla kolmikymppisellä on joko jo pieniä lapsia tai sitten aikoo niitä tehdä lähivuosina, joten se lienee yksi syy, miksi pentuja suositaan.
Ja ne pennut harvemmin osaavat pitää puoliaan työmarkkinoilla.nelikymppisellä sen sijaan ei useinkaan ole pieniä lapsia, miksei heitä suosita?
- cvcvcv
no yli kirjoitti:
nelikymppisellä sen sijaan ei useinkaan ole pieniä lapsia, miksei heitä suosita?
koska monesti ovat kokeneempia,ammattitaitoisempia ja ennen kaikkea työtekijänä työkavereiden mielestä yleensä uskottavampia kuin työtä tarjoava 27-34 vuotias tehtävän esimies. Tämän vuoksi eivät kelpaa ,koska esimies haluaa palkata ainostaan sellaisia alaisia jotka saavat hänet näyttämään johtamiskykyiseltä ja uskottavalta.
- Ronaldo7740v
enkyllä muista elä mee töihin ollenkaa
- messi7750v
Juuri näin ronaldo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043384
- 883073
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201933- 691906
- 381857
- 211741
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341439Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337