eikä se kulu eikä muutu. se on yhtä Kristuksen uskon ja opin kanssa. tämä on viimeinen totuus joka maailamlle annetaan. tämä iankaikkinen evankeliumi saarnataan todistukseksi kaikkeen maailmaan ja sitten tulee loppu. huom! loppu ei tule ennen kuin jokainen ihminen on pässyt adventtitotuuden piiriin. nyt tavoitamme noin 90% maailman ihmisistä. tässä meitä tulee auttamaan petovalta sunnuntailakeineen. sunnuntai tulee olemaan pedonmerkki. silloin ne jotka palvelevat vain Jeesusta, liittyvät yhdeksi laumaksi, kunnioittaen Luojaa Herran sapattina!
adventtitotuus on
Jeesusken usko
2
66
Vastaukset
- vähän irvaillen
kysyy, että "teidänkö tyköänne Jumalan sana on lähtenyt vai vain teidänkö tykönne se on tullut?" - Sen kun sovitatte tuonkin itseenne ensiksi!
"adventtitotuus on Jeesusken usko"
Näinhän ei ole koskaan ollut eikä tule koskaan olemaankaan. Se on jotakin aivan muuta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363797- 122576
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371995Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211741Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?311536- 1251511
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101321- 141266
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4881265- 821252