"Erityisesti Far Cry -peleistä tunnetun saksalaisen CryTekin odotettu Crysis lähestyy valmistumistaan. Vielä tämän kuun aikana kauppoihin lupailtua Crysisiä odottavat pelaajat pian helpotusta olollee, sillä pelistä julkaistaan erityinen nettipelibeta. Ainakin, mikäli on CryTekin toimitusjohtaja Cevat Yerliä on uskominen. Yerli paljasti tiedon tavanomaisten tiedotekanavien ohi, ja mitä ilmeisimmin sai aikaan kuhinaa yhtiön PR-osastolla. Tarkkaa päivää julkaisulle ei ole tiedossa."
no nyt todella laitetaan koneet grafiikka testiin :D tosin onko tämä rahastusta vaiko mitä?
ittellänihän oli 6600gt ja 3100 sempron :D jolla yritän pyöritellä sitte tuota :S
crysis?
72
1751
Vastaukset
Onnea vain yritykselle :P. Oma E6300@3.04GHz 7900GTO 2GB muistia setti varmasti pyörittää kohtuu hyvin 1280x1024 resolla.
- virityksellä..
olet Kimnice saanut E6300:sta 3GHz. Mulla on sama prossu mutta en ole viellä arvannut ruveta kellottelemaan. Eli lähinnä kyselisin mimmonen emo-levy sulla on?
virityksellä.. kirjoitti:
olet Kimnice saanut E6300:sta 3GHz. Mulla on sama prossu mutta en ole viellä arvannut ruveta kellottelemaan. Eli lähinnä kyselisin mimmonen emo-levy sulla on?
Gigabyte GA-965P-DS3 - Saksan hintaseurannassa 100€, Suomessa 125€. Asus P5B Deluxe - Saksan hintaseurannassa 150€, Suomessa 175€. Molemmat Intelin 965-piirissarjalla.
Tuo GA-965P-DS3 on noista kahdesta hinta/laatu-suhteeltaan parempi: Tuota halvempia Conroe/Allendale/Kentsfield-emolevyjä ei saa kuin Asrock:lta ja täl kellottuu aivan älyttömän hyvin.. toisin kuin noilla Asrock-emoilla.
Tää E6300 menisi kyllä yli 3.04GHz, mutta vaatii volttinostoja jolloin prossun lämmöt nousevat sen verran, että tuon jäähyn tuulettimen kierroslukemia joutuisi nostamaan.
---
Jäähynä Sonic Tower 12cm pienillä kierroksilla pyörivä tuuletin. Lämmöt idlessä n.40c ja loadissa n.50.. ihan ok. Ei kuule metrin päähän
- Erkko!
Julkaistut kuvat pelistä on todella vaikuttavia. Luultavasti niissä on mukana paljon hypeä, mutta varmasti myös osaksi totuutta.
http://www.dustglove.com/images/crysis/cryspcscrnm1e9ep.jpg- ..........
niin munkin mielestä mut siitä en tiedä kuinka vakuuttavaa se sitten on 6600gt:llä :D täs on hyviä videopätkiä http://www.crysis-online.com/Media/Videos/
- Duke..
Aika pakkohankinta tuo peli, Oma kokoonpano on GeForce 8800GTS, kelloteltu E6400 Core 2 Duo, muistia vielä vain 1Gt, mutta pitänee laajentaa kahteen. Vistakin tuli myös hankittua, että DX10 toimii.
- ..........
Duke.. kirjoitti:
Aika pakkohankinta tuo peli, Oma kokoonpano on GeForce 8800GTS, kelloteltu E6400 Core 2 Duo, muistia vielä vain 1Gt, mutta pitänee laajentaa kahteen. Vistakin tuli myös hankittua, että DX10 toimii.
ei toi kyllä mun 6600gt:tä voita :D no ei ny... pitää kyllä nyt harkita koneen ja x360:llan myymistä niin sais kans jonku tommosen ostettua.
paljoko tuli hintaa koko paketille? - Duke..
.......... kirjoitti:
ei toi kyllä mun 6600gt:tä voita :D no ei ny... pitää kyllä nyt harkita koneen ja x360:llan myymistä niin sais kans jonku tommosen ostettua.
paljoko tuli hintaa koko paketille?Kerkesin syksyllä ostaa vielä GeForce 7900GT näyttiksen, mikä korvasin joulun alla tällä 8800GTS versiolla.
Kaikkineen päivineen:
- Core 2 Duo E6400 ~ 250e
- Mopo muistit 1Gt 110€
- emolevy 975X 220e
- Näyttis 8800GTS 450e
- kotelo Antec P180 150€
- Seasonic S12 430W virtalähde 80€
- Kiintolevy 320Gt 100€
- Hiiri MX Revolution 100€
- Vista 316€
---------------
> 1700€
Vielä 2Gt DDR-II 800Mhz muistia? 350€??
Parempi näyttö? 450€?? Nykyinen Samsung 959NF
Mutta en ole toki kerralla kaikkia hommannut ja töissä käyvänä sinkkumiehenä, mitään menojakaan tässä ei ole :D heh! - Nimetön
Duke.. kirjoitti:
Kerkesin syksyllä ostaa vielä GeForce 7900GT näyttiksen, mikä korvasin joulun alla tällä 8800GTS versiolla.
Kaikkineen päivineen:
- Core 2 Duo E6400 ~ 250e
- Mopo muistit 1Gt 110€
- emolevy 975X 220e
- Näyttis 8800GTS 450e
- kotelo Antec P180 150€
- Seasonic S12 430W virtalähde 80€
- Kiintolevy 320Gt 100€
- Hiiri MX Revolution 100€
- Vista 316€
---------------
> 1700€
Vielä 2Gt DDR-II 800Mhz muistia? 350€??
Parempi näyttö? 450€?? Nykyinen Samsung 959NF
Mutta en ole toki kerralla kaikkia hommannut ja töissä käyvänä sinkkumiehenä, mitään menojakaan tässä ei ole :D heh!no toista se on täs mulla ku on 2 alle 2 vuotiasta muksua ja eukko... ei oo ihan itellä laittaa yli 1500e koneisiin... hyvä jos nyt ees 20e jää johki omaan juttuun.
sitä se on oma.. harraste kärsii siittä kun tää fuking yhteys kunta sortaa lapsiperheitä veroilla ja muksujen tuotteiden hinnoilla
jos oisin alkoholisti niin jäis paljo enempi käteen rahaa ku kossuki on paljo halvempaa ku yks vaippa paketti.
mut eipä silti ei oo valittamista... tätä määä ooon aiiiina halunnut.
koneena itelläni toimii amd x2 4200 2g-ddr2 7900gs-590\1590 täytyy varmaan katella sitä 8600gt tai ultraa kunhan eka rantautuvat.. ei oo rahaa lykätä mitään 400e 8800 - Duke..
Nimetön kirjoitti:
no toista se on täs mulla ku on 2 alle 2 vuotiasta muksua ja eukko... ei oo ihan itellä laittaa yli 1500e koneisiin... hyvä jos nyt ees 20e jää johki omaan juttuun.
sitä se on oma.. harraste kärsii siittä kun tää fuking yhteys kunta sortaa lapsiperheitä veroilla ja muksujen tuotteiden hinnoilla
jos oisin alkoholisti niin jäis paljo enempi käteen rahaa ku kossuki on paljo halvempaa ku yks vaippa paketti.
mut eipä silti ei oo valittamista... tätä määä ooon aiiiina halunnut.
koneena itelläni toimii amd x2 4200 2g-ddr2 7900gs-590\1590 täytyy varmaan katella sitä 8600gt tai ultraa kunhan eka rantautuvat.. ei oo rahaa lykätä mitään 400e 8800Sama polku se on vielä itelläkin edessä käveltävänä :D Olenkin sillä mielellä päivitellyt konetta tiuhaan tahtiin, että jos joku muija eksyy taloon, niin onpahan kone edes hetken aikaa tehokas, hankala muijan sanoa mitään kun kone töröttää jo nurkassa :D haha!
Olen kyllä tietoinen vaippojen hinnasta ja ihan hirvittää, eikä homma jää edes niihin vaippoihin :D haha! - Nimetön
Duke.. kirjoitti:
Sama polku se on vielä itelläkin edessä käveltävänä :D Olenkin sillä mielellä päivitellyt konetta tiuhaan tahtiin, että jos joku muija eksyy taloon, niin onpahan kone edes hetken aikaa tehokas, hankala muijan sanoa mitään kun kone töröttää jo nurkassa :D haha!
Olen kyllä tietoinen vaippojen hinnasta ja ihan hirvittää, eikä homma jää edes niihin vaippoihin :D haha!joo no ite oon 24v 19vuotiaana alko rulianssi sen seurauksena 2 muksuu.
tosin joka päivä saan kuulla napinaa tietokoneeni käytöstä hehe mut mitäpäs tuosta. millä mies itteensä muuttaa...
toimiikohan kaikki vanhemmatkin pelit dx10 korteilla?? onkohan yhteensopivuus ongelmii??
ilmeisesti vasta dx10 peleissä noi dx10 kortit pääsee oikeuksiinsa eli suoritus kyky nousee huomattavasti. - Duke..
Nimetön kirjoitti:
joo no ite oon 24v 19vuotiaana alko rulianssi sen seurauksena 2 muksuu.
tosin joka päivä saan kuulla napinaa tietokoneeni käytöstä hehe mut mitäpäs tuosta. millä mies itteensä muuttaa...
toimiikohan kaikki vanhemmatkin pelit dx10 korteilla?? onkohan yhteensopivuus ongelmii??
ilmeisesti vasta dx10 peleissä noi dx10 kortit pääsee oikeuksiinsa eli suoritus kyky nousee huomattavasti.En ole vielä kerennyt tällä Vistalla kokeilemaan vanhempia pelejä, mutta ainaskin FarCry pyörii Vistalla siinä missä XP:llä.
Jos peli ei nyt ole ihan kivikautinen, niin uskoisin DX9 pelienkin toimivan ihan mukisematta. - Nimetön
Duke.. kirjoitti:
En ole vielä kerennyt tällä Vistalla kokeilemaan vanhempia pelejä, mutta ainaskin FarCry pyörii Vistalla siinä missä XP:llä.
Jos peli ei nyt ole ihan kivikautinen, niin uskoisin DX9 pelienkin toimivan ihan mukisematta.paljonko vista maksoi??
- Duke..
Nimetön kirjoitti:
paljonko vista maksoi??
300 egee. (Ratail)
OEMin voi saada 1/3 Retailista eli jopa 100e hintaan, mutta siinä on omat kiemuransa. - Nimetön
Duke.. kirjoitti:
300 egee. (Ratail)
OEMin voi saada 1/3 Retailista eli jopa 100e hintaan, mutta siinä on omat kiemuransa.no kyllä se sit maksaa kans ihan kivasti
sit oon kuullut tälläsestä versiosta jonkun puhuneen bittorrent versio maksaa 0e
Far Cry pyöri 1024X768 lähes max. asetuksilla koneena Athlon 64,gf6600gt ja Giga muistia..Suurempi reso oli jo mielestäni liikaa ruudunpäivityksen pudotessa turhan alas. .Far Cryn vaatimukset:
Minimi
Windows 98 SE/ME/2000/XP/XPx64
1 GHz kellotaajuudella toimiva suoritin
256 megatavua muistia
64 MB DirectX 9.0b-yhteensopiva näytönohjain
DirectX 9.0b-yhteensopiva äänikortti
4 gigatavua kiintolevytilaa
Suositus
AMD Athlon 2400-3000 tai Intel Pentium 4 2-3 GHz suoritin
512–1024 megatavua muistia
128 MB GeForce 4-Geforce FX 5950; ATI Radeon 9500-9800 XT -tason näytönohjain
Gf 5950 ja 6600gt samaa kaliiperia.
Voisi siis kuvitellaa että Crysis pyörisi saman talon(Crytek) pelinä vastaavin asetuksin jos korttina 8600gt,Vista ja prossuna dual core.Huonommalla näytönohjaimella ja prossulla sitten tietysti huonommin.Toisaalta Far Cry oli julkaistu jo paljon ennen Gf6600gt korttia ja tehokkain Nvidian kortti oli 5950.
http://www.digit-life.com/articles2/digest3d/0905/itogi-video-fc1-wxp-aaa-1024-pcie.html
Tuohon kysyjän koneeseen,Tuo minun oli tehokkaampi ja Far Cry ilmestyi 3vuotta sitten.Voi hyvin kuvitella miltä Crysis näyttää tuolla kokoonpanolla.
En ihmettelisi jo peli vaatisi 8800 sarjan kortin jos lähellä parhaita asetuksia pelaa 1280X1024 resoilla.
Vähän ihmettelen milleköhän korteille näitä nykypelejä oikein tehdään.
http://www.digit-life.com/articles2/digest3d/1206/itogi-video-cj-wxp-aaa-1280-pcie.html- Nimetön
peliä voi ihan hyvin pelata dx9 ja ihan nykypäivän normaalilla koneella kuten jotkut peli talotkin ovat tehneet peliä testatessaan
eli minimi vaatimus on
CPU: Athlon 64 3000 /Intel 2.8ghz
Graphics: Nvidia 6600/X800GTO (SM 2.0)
RAM: 768Mb/1Gb on Windows Vista
Suositus ((kuulemma tää muuttuu vasta crysikseks ku pelaa dual corella))
CPU: Dual-Core CPU (Athlon X2/Pentium D)
Graphics: Nvidia 7800GTX/ATI X1800XT (SM 3.0) or DX10 equivalent
RAM: 1.5Gb
eli peli pyöris jo 8300GT ja dual corella dx10 ihan nätisti med tasolla.
no myönnän että asetukset pitää vetää aikalailla alas jos käyttää 6600gt mahtaako ees 1024 resolla kovinkaan hyvin edes toimia? mut 800resolla toimii kyl
mutta kyllä dx10 pelei täytyy dx10 myös pelata. .ei millään hikisellä dx9
- Nimetön
luulen että ei oo ton pelin katsominen mukavaa hommaa kun toi socket 3100 sempron on aikalailla hitaan puoleinen eli ei yllä lähellekkään minimi vaatimusta joka on
CPU: Athlon 64 3000 /Intel 2.8ghz
Graphics: Nvidia 6600/X800GTO (SM 2.0)
RAM: 768Mb/1Gb on Windows Vista
näyttis on just se minimi mutta joudut vetään ton prossun kans asetukset ihan minimiin ja tiputtaan reson vieläpä ehkä 800
ostat nyt heti maanantaina itelles amd athlon 3500 tai 3800 .. niin sitten saat asetuksiks 1024reson ja mahdollisesti low-med settingit
mutta ton nykysen prossus kans en edes vaivautus kokeileen peliä!!! osta ees amd 3200 maksaa n.60-70e- ...........
katotaan miten käy :S joutuuko lähtemään kauppaan heti vai vasta hetkenpäästä.
- Nimetön
........... kirjoitti:
katotaan miten käy :S joutuuko lähtemään kauppaan heti vai vasta hetkenpäästä.
Siis ihan oikeesti sinuna kyllä ostasin uuden prossun.. huomaat varmasti jo nyt nykyisissä peleissä että on varmasti jokseenkin hankala pyörittää niitä...
jos oot pelannut oblivionia niin siinä huomaat varmasti miten alas framet pääsee sulla tipahtaan...
ja crysis on oblivionia huomattavasti raskampi ja onhan suosituksena jopa dual core prosessori...
ja on niitä raskaampiakin pelejä tulossa kuin crysis ;) - .........
Nimetön kirjoitti:
Siis ihan oikeesti sinuna kyllä ostasin uuden prossun.. huomaat varmasti jo nyt nykyisissä peleissä että on varmasti jokseenkin hankala pyörittää niitä...
jos oot pelannut oblivionia niin siinä huomaat varmasti miten alas framet pääsee sulla tipahtaan...
ja crysis on oblivionia huomattavasti raskampi ja onhan suosituksena jopa dual core prosessori...
ja on niitä raskaampiakin pelejä tulossa kuin crysis ;)en mä mistää oblivionista tykkää vaa kunnon fps peleistä niinkuin hl2/cs:source tai farcry, niissä oli sitä jotain ;)
en mä tähän alkaa enää ostamaan mitään, uuskone vaa jos jotai. - Nimetön
......... kirjoitti:
en mä mistää oblivionista tykkää vaa kunnon fps peleistä niinkuin hl2/cs:source tai farcry, niissä oli sitä jotain ;)
en mä tähän alkaa enää ostamaan mitään, uuskone vaa jos jotai.tarkotin sitä että oblivion ei toimi koneellas varmaankaan kovin hyvin ja crysis on paljon raskaampi joten sen vuoksi pitäs upgreidata jos aijot sitä joskus pelata
- .............
Nimetön kirjoitti:
tarkotin sitä että oblivion ei toimi koneellas varmaankaan kovin hyvin ja crysis on paljon raskaampi joten sen vuoksi pitäs upgreidata jos aijot sitä joskus pelata
kysäsin just yhdeltä joka on myymäs tuota amd athlon 3400 754-kantaista prossua että onko sillä vielä se myynnis, hintapyynti oli 65e eli ei mikään kallis. nii kaipa se vastaa jossaki vaihees...
kai tuo 754 oli se mun :D oon varmaan sekoomas tai jotai, pitäs mennä nukkumaan... - Nimetön
............. kirjoitti:
kysäsin just yhdeltä joka on myymäs tuota amd athlon 3400 754-kantaista prossua että onko sillä vielä se myynnis, hintapyynti oli 65e eli ei mikään kallis. nii kaipa se vastaa jossaki vaihees...
kai tuo 754 oli se mun :D oon varmaan sekoomas tai jotai, pitäs mennä nukkumaan...joo se on 754 soketti jossa toi sun sempron 3100 on myös
ihan kelpo prossu toi 3400 eikä oo paha hintakaan
- jos sitäkään
Olen lukenut monta arvostelua tästä vielä ilmestymättä olevasta pelistä. Grafiikka on upea, mutta itse peli ja sen juoni ei kuulemma ole kovin hääppöinen. Max Paynen tekijöiltä on tulossa jokin uusi peli, joka voi olla vielä kovempi uutuus kuin crysis.
Aivan, toi on vaan tollainen alkutekiä.
Pelit tulee paraneen varmaan tosta viä
paljon kuhan pelin tekiät oppii kaikki dx10
kikat ja kujeet..- .........
ensinnäkään siitä ei ole mitään peli arvosteluja eikä myöskään ole koko versiota pelistä missään josta sitä voisi tehdä. beta arvostelu voi olla mutta sehän on multiplayeri jossa juonena on ampua hedshotteja nii paljo ku kerkee.
sori vaan mutta alan wake jää crysiksen jalkoihin ihan selvästi vaikkakin hyvä peli on myöskin. - Nimetön
no eiköhän niitä dx10 pelei oo tulos aika liuta
ut3, jericho, bioshokki ja alan wake ja kasa muita siistei pelei conan yks mielenkiintoisimmista
tosin niitä varten täytyy olla hiukan rautaa alla.
ja ei kai sil juonella niin välii oo pelataan crysistä iltasin ku halutaan pitää hauskaa ja luetaan romaanii päivisin ku halutaan jotan mis on juoni....
jos peli on graaffisesti ja pelillisesti loistava niin ei juontatarvita... pääasia että on hauskaa - Nimetön
j.a.m kirjoitti:
Aivan, toi on vaan tollainen alkutekiä.
Pelit tulee paraneen varmaan tosta viä
paljon kuhan pelin tekiät oppii kaikki dx10
kikat ja kujeet..ette oo oikeen ajan tasalla vai?????
siis ennen crysistä tulee monta muuta dx10 pelii markkinoille eli ei crysis oo eka
mutta turha alkaa kenenkään vinkuun etteikö se ois komee peli mut kuiteski parempi se on ku mikään ny markkinoilla olevista sotku dx9 peleistä - Nimetön
......... kirjoitti:
ensinnäkään siitä ei ole mitään peli arvosteluja eikä myöskään ole koko versiota pelistä missään josta sitä voisi tehdä. beta arvostelu voi olla mutta sehän on multiplayeri jossa juonena on ampua hedshotteja nii paljo ku kerkee.
sori vaan mutta alan wake jää crysiksen jalkoihin ihan selvästi vaikkakin hyvä peli on myöskin.se jää varjoon koska porukka tykkää enempi fbs peleistä jossa on toimintaa siks se saa enempi huomioo
- .......
Nimetön kirjoitti:
se jää varjoon koska porukka tykkää enempi fbs peleistä jossa on toimintaa siks se saa enempi huomioo
kyllä se aika monien jalkoihin jää ku ne ryntää hakemaan koko versiota crysiksestä. itse lupaan ostaa molemmat :) mulla se tosiaan jää sitten varjoon heti kun peli on pelattu läpi koska eihän tuossa ollu multiplayeriä?!?
......... kirjoitti:
sori vaan mutta alan wake jää crysiksen jalkoihin ihan selvästi vaikkakin hyvä peli on myöskin.Graafisesti tuo näyttää jopa näyttävämmältä tuo Alan Wake. Kun hieman tarkemmin katsoo Crysistä, niin siinä on melkosen lyhyt piirtoetäisyys. Alan Wakessa ei ole tuota ongelmaa ja pirun hienot valaistuskikat.
Toisaalta tietäen kummankin pelin tekijät, niin olettaisin Alan Waken olevan pelinä(kin) parempi. Kuitenkin mielestäni Max Paynet olivat parempia kuin esim. Far Cry. [Ja pitäähän sitä kotimaisia pelejä suosia]
http://download.remedygames.com/movies/Alan_Wake_video.wmv
1280x720 tason video. Toivottavasti pyörii Sempronilla :)
http://download.remedygames.com/movies/alanwake_720p60_51_15mbps.wmv
traileri- Nimetön
....... kirjoitti:
kyllä se aika monien jalkoihin jää ku ne ryntää hakemaan koko versiota crysiksestä. itse lupaan ostaa molemmat :) mulla se tosiaan jää sitten varjoon heti kun peli on pelattu läpi koska eihän tuossa ollu multiplayeriä?!?
milläs kokoonpanolla aijot peliä pelata??
on aika suolasen kuuloset vaatimukset
mut eiköhän niitä oo muitakin ku alan wake ja crysis esim jericho on komia kauhu pläjäys ja witch sekä hell gate london jne.. - Nimetön
Kimnice kirjoitti:
Graafisesti tuo näyttää jopa näyttävämmältä tuo Alan Wake. Kun hieman tarkemmin katsoo Crysistä, niin siinä on melkosen lyhyt piirtoetäisyys. Alan Wakessa ei ole tuota ongelmaa ja pirun hienot valaistuskikat.
Toisaalta tietäen kummankin pelin tekijät, niin olettaisin Alan Waken olevan pelinä(kin) parempi. Kuitenkin mielestäni Max Paynet olivat parempia kuin esim. Far Cry. [Ja pitäähän sitä kotimaisia pelejä suosia]
trailerijuu alan wake on varmasti komia peli ja on sen videoita tullut katottuu
mut mahtaakohan sille ihan amd x2 4200 piisata.. hehehe
mitenkäs muuten on kun on monella sivustolla nyt väitettyettä tulevassa 8600GT olisi 256 bit muisti väylä??
esim täällä on yks
http://www.bjorn3d.com/forum/showthread.php?p=65808
kuulostaa kyl todentuntuselta että siin olisi 256bit väylä muutenhan 8300gt isommal korella olis ihan 8600gt niskassa ja ultraan taas kasvais pirun moinen rako... eli melki uskon että molemmissa 8600 malleissa on toi 256 väylä.. mitäs sä sanot? Nimetön kirjoitti:
ette oo oikeen ajan tasalla vai?????
siis ennen crysistä tulee monta muuta dx10 pelii markkinoille eli ei crysis oo eka
mutta turha alkaa kenenkään vinkuun etteikö se ois komee peli mut kuiteski parempi se on ku mikään ny markkinoilla olevista sotku dx9 peleistäJuu, enpäs ole seuraillut tosiaan.
Ja tollasen DX10 kortin ostan vasta envuoden
puolella.
Ei oo kiirus nääs ja eiköhän hinnatkin tuu alas
ja uutta rautaa myös.
--
Täs mitää kitistä, johan soon selvä et tulee
olemaan hiano peli dx10 ansiosta.- ......
Kimnice kirjoitti:
Graafisesti tuo näyttää jopa näyttävämmältä tuo Alan Wake. Kun hieman tarkemmin katsoo Crysistä, niin siinä on melkosen lyhyt piirtoetäisyys. Alan Wakessa ei ole tuota ongelmaa ja pirun hienot valaistuskikat.
trailerijuu, ei pyöriny xp:llä mutta vistallapa pyörähti ja nätisti sillon ku oon nuo kattonu kauan sitte :)
jotenki tuntuu siltä että joihinki asioihin on painotettu liikaa ja joihinki liian vähän, en tiedä miks musta tuntuu siltä. ehkäpä se oon minä vaan joka tuntee niin. - Nimetön
...... kirjoitti:
juu, ei pyöriny xp:llä mutta vistallapa pyörähti ja nätisti sillon ku oon nuo kattonu kauan sitte :)
jotenki tuntuu siltä että joihinki asioihin on painotettu liikaa ja joihinki liian vähän, en tiedä miks musta tuntuu siltä. ehkäpä se oon minä vaan joka tuntee niin.mikäs sulla pyörähti vistalla mutta ei xpeellä? alan wake peli vai ?? LOL
- Nimetön
j.a.m kirjoitti:
Juu, enpäs ole seuraillut tosiaan.
puolella.
ja uutta rautaa myös.
--
olemaan hiano peli dx10 ansiosta.no melkipä suurin osa dx10 korteista tulee atilta ja nvidialta kesään mennessä jolloin alkaa myös dx10 pelit pukkaan urakalla päälle
ite ostan jonku edullisemman eka testattavaks ja pääsen eroon tästä virtasyöpöstä 7900 kortistani
älytöntä kyllä kun joku 8600 hakkaa 7900 ja ei tarvi edes lisä virta piuhaa..hehe - Nimetön
j.a.m kirjoitti:
Juu, enpäs ole seuraillut tosiaan.
puolella.
ja uutta rautaa myös.
--
olemaan hiano peli dx10 ansiosta.jaksatko osotella niin kauan?? luulen että vesi herahtaa kielell ku tulee kunnon tunku dx10 korttei ja kesään mennes sullaki on jo yks ..hehe
- ...........
Nimetön kirjoitti:
mikäs sulla pyörähti vistalla mutta ei xpeellä? alan wake peli vai ?? LOL
ihan vaan 720p 60fps 15mbs video vistalla pyörähti :)
- .............
Nimetön kirjoitti:
milläs kokoonpanolla aijot peliä pelata??
on aika suolasen kuuloset vaatimukset
mut eiköhän niitä oo muitakin ku alan wake ja crysis esim jericho on komia kauhu pläjäys ja witch sekä hell gate london jne..saas nähdä minkälainen paketti on kesään mennes
mitäs ihmettä jericho kauhua? oon kattonu jericho bittorrent sarjaa ja se on ihan sellasta että sielä jotain ydinpommeja tai jotai räjähtelee ja sitte tuo jericho on sellanen joka saa kokea sivuvaikutukset pommituksista....
pitääpäs tarkastaa jossaki välis nuo pelit :) - Nimetön
............. kirjoitti:
saas nähdä minkälainen paketti on kesään mennes
mitäs ihmettä jericho kauhua? oon kattonu jericho bittorrent sarjaa ja se on ihan sellasta että sielä jotain ydinpommeja tai jotai räjähtelee ja sitte tuo jericho on sellanen joka saa kokea sivuvaikutukset pommituksista....
pitääpäs tarkastaa jossaki välis nuo pelit :)juu juu no nyt on kyse pelistä ei mistään b leffoista hehe
tossa linkki
sen on clive barkerin tekemä peli
tulee olemaan Makeeee!! LOL dx10 ja kaikkeeta heeh
http://www.gamespot.com/pc/adventure/clivebarkersjericho/index.html - Nimetön
........... kirjoitti:
ihan vaan 720p 60fps 15mbs video vistalla pyörähti :)
lol.. hehe joo
Nimetön kirjoitti:
jaksatko osotella niin kauan?? luulen että vesi herahtaa kielell ku tulee kunnon tunku dx10 korttei ja kesään mennes sullaki on jo yks ..hehe
Juu, kyllä mä vähän silleen aattelin.
Ja luultavasti peli tarjontaakaan tuskin ole kun
vasta loppuvuoden puolella.
--
Siis, eipäs ole mitään hyötyä koko DX10 tuesta
silleen.
--
Mahtaa ottaa töllöön, kuka osti nyt GeForce 8800
ja nyky pelit pyörii heikommallakin kortilla
riittävästi.
Voi olla hinta pikkaisen niinkö halvempi
ensvuonna silläkin kapistuksella :)- ...............
Nimetön kirjoitti:
juu juu no nyt on kyse pelistä ei mistään b leffoista hehe
tossa linkki
http://www.gamespot.com/pc/adventure/clivebarkersjericho/index.htmlmä kato ajattelin että joku ottais mulle sitte jonku 5minuutin hedshotti videon crysiksestä nii vois vaa laittaa repeatin päälle ja muka pelata sitä :P
niin siis vastasin vaan tuola tähän kun kimnice kirjoitti:
"1280x720 tason video. Toivottavasti pyörii Sempronilla :) "
saas nähdä mitä tosta jericho pelistä tulee sitte ulos :) - .............
Nimetön kirjoitti:
juu juu no nyt on kyse pelistä ei mistään b leffoista hehe
tossa linkki
http://www.gamespot.com/pc/adventure/clivebarkersjericho/index.htmlvääräkohta joo, eikö sua kiinnostanu jericho sarja :D
- Nimetön
j.a.m kirjoitti:
Juu, kyllä mä vähän silleen aattelin.
Ja luultavasti peli tarjontaakaan tuskin ole kun
vasta loppuvuoden puolella.
--
Siis, eipäs ole mitään hyötyä koko DX10 tuesta
silleen.
--
Mahtaa ottaa töllöön, kuka osti nyt GeForce 8800
ja nyky pelit pyörii heikommallakin kortilla
riittävästi.
Voi olla hinta pikkaisen niinkö halvempi
ensvuonna silläkin kapistuksella :)no dx10 peleialkaa pukkaan kyllä jo maalis huhtikuus mutta loppu vuoteen mennes niitä on jo tullu ihan mukavasti..
mutta ne jotka 8800 ostaa niin lyö rahansa p***** kuten 7800 tuli oli hinta kova mutta nyt se on aika mitätön ja kallis kortti suhteellisesti verrattuna muihin uudempiin ja edullisempiin
ja 8800 on tehty vanhalla 90nm tekniikalla... ei mielestäni mikään järkevä vaihtoehto..ellei oo sika rikas - Nimetön
............... kirjoitti:
mä kato ajattelin että joku ottais mulle sitte jonku 5minuutin hedshotti videon crysiksestä nii vois vaa laittaa repeatin päälle ja muka pelata sitä :P
niin siis vastasin vaan tuola tähän kun kimnice kirjoitti:
"1280x720 tason video. Toivottavasti pyörii Sempronilla :) "
saas nähdä mitä tosta jericho pelistä tulee sitte ulos :)no en usko että se video juttu toimii sun kohallas ellet oo aivo halvaantunut tai jotain muuta heheh
joo aika ihme ku ne videot pyöri sempronilla ..lol
kyl mä luulen että täytyy ostaa niitä videoita varten heti 7900gto ja joku intelin e6400 prossu... sit vois vaiks sivu tuotteena tulla tänne foorumille leveileen ku on semmonen kone ku en sillä kuiteskaan mitään pelais vaan kuolaisin crysiksen videoita himona.. kuola valuu tip tip tip
joo katoiks sä sen linkin? näyttää ihan siistiltä mut ilmestyy joskus 2007.12 -2008.1 - Nimetön
............. kirjoitti:
vääräkohta joo, eikö sua kiinnostanu jericho sarja :D
no sarjasta en oo ees ikinä kuullut mitään? onko hyvä??
siittä pelistä tosa höpötin ku clive barkeri on semmosta väsäämäs - ........
Nimetön kirjoitti:
siittä pelistä tosa höpötin ku clive barkeri on semmosta väsäämäskatoin mä niitä kuvia mutta en videoita vielä. Ihan siistiltä näytti :) tulis ny vaa se half-life 3 nii olisin oikeen tyytyväinen tarjontaan :P
- .........
Nimetön kirjoitti:
siittä pelistä tosa höpötin ku clive barkeri on semmosta väsäämäsihan keskiverto, riippuu vähä mistä tykkää. mun mielestä hyvä joo :)
- Nimetön
........ kirjoitti:
katoin mä niitä kuvia mutta en videoita vielä. Ihan siistiltä näytti :) tulis ny vaa se half-life 3 nii olisin oikeen tyytyväinen tarjontaan :P
3 ?? kuinka niin?? en oo kuullutkaan.. heitä linkkejä
- ........
Nimetön kirjoitti:
3 ?? kuinka niin?? en oo kuullutkaan.. heitä linkkejä
en oo kyllä minäkään kuullut mutta näyttää vähä siltä että täs joutuu odottamaan ihan liian kauan että peli tulee julkaisuun.
- ...............
Nimetön kirjoitti:
no eiköhän niitä dx10 pelei oo tulos aika liuta
ut3, jericho, bioshokki ja alan wake ja kasa muita siistei pelei conan yks mielenkiintoisimmista
tosin niitä varten täytyy olla hiukan rautaa alla.
ja ei kai sil juonella niin välii oo pelataan crysistä iltasin ku halutaan pitää hauskaa ja luetaan romaanii päivisin ku halutaan jotan mis on juoni....
jos peli on graaffisesti ja pelillisesti loistava niin ei juontatarvita... pääasia että on hauskaano niin nyt sain vähän sponsorointi tukea vanhemmilta :) eli 150e sain :D nyt olis varaa näyttiksen ja prossun ostoon jos vaan saisin käytettynä ostettua tuon athlon 64 3400 . oon ajatellu että ostaisin kuitenkin sen x1950 pro 512mb agp:n tuohon nii pärjäis sillä sitte vielä tulevan kesän ainaki ja sen jälkeen ei tarvikkaan selvitä koska armeijaan pitää lähteä. armeijan jälkeen töihin sitte :)
kyllähän se dx10 olis sitä jotaki mutta noilla on selvittävä. unrealia oon odotellu kans aika paljo mutta en tiedä ostanko sen sitte x360:lle. - Nimetön
no niin nyt sain vähän sponsorointi tukea vanhemmilta :) eli 150e sain :D nyt olis varaa näyttiksen ja prossun ostoon jos vaan saisin käytettynä ostettua tuon athlon 64 3400 . oon ajatellu että ostaisin kuitenkin sen x1950 pro 512mb agp:n tuohon nii pärjäis sillä sitte vielä tulevan kesän ainaki ja sen jälkeen ei tarvikkaan selvitä koska armeijaan pitää lähteä. armeijan jälkeen töihin sitte :)
kyllähän se dx10 olis sitä jotaki mutta noilla on selvittävä. unrealia oon odotellu kans aika paljo mutta en tiedä ostanko sen sitte x360:lle.no 150e ei saa prossua eikä 1950 atia
mikä poweri sulla on? jos sulla on 300-350wattinen poweri niin sitten se ei riitä tuolla atin 1940 kortille vähintään 400w täytyisi olla ettei vaan käy niin ettei yhtäkkii toimi.
no crysiksen tekiät sanoivat että peliä ei tulla kääntämään konsoleille sillä niiden teho dx10 ei tulisi riittämään.
mielestäni on aivan turha vehje toi 1950 ati kuten myös tällähetkellä muut samanhintaluokan näyttikset.. sillä kohta alle 100e dx10 kortti hakkaa sen
ite heitän heti vesilintuu tällä geforce 7900 ku toi 8600 ilmestyy.
snuna ostasin nyt prossun ja myöhemmin dx10 näyttiksen. mutta tee nyt kuiteski niinkuin itse parhaaksi näet - ..............
Nimetön kirjoitti:
no 150e ei saa prossua eikä 1950 atia
mikä poweri sulla on? jos sulla on 300-350wattinen poweri niin sitten se ei riitä tuolla atin 1940 kortille vähintään 400w täytyisi olla ettei vaan käy niin ettei yhtäkkii toimi.
no crysiksen tekiät sanoivat että peliä ei tulla kääntämään konsoleille sillä niiden teho dx10 ei tulisi riittämään.
mielestäni on aivan turha vehje toi 1950 ati kuten myös tällähetkellä muut samanhintaluokan näyttikset.. sillä kohta alle 100e dx10 kortti hakkaa sen
snuna ostasin nyt prossun ja myöhemmin dx10 näyttiksen. mutta tee nyt kuiteski niinkuin itse parhaaksi näetsain sähköpostiin vastauksen että sillä on vielä se prossu AMD athlon 64 3400 myynnis ja siihen tulis mukaan nexus cooleri, 65e:llä. pistin jo osotteen samalla että voi lähettää sen mulle.
miten on tuleeko geforce 8 luokkaan dx10 agp ohjaimia? voisin odottaa jos tulee. - ...............
Nimetön kirjoitti:
no 150e ei saa prossua eikä 1950 atia
snuna ostasin nyt prossun ja myöhemmin dx10 näyttiksen. mutta tee nyt kuiteski niinkuin itse parhaaksi näetniin siis poweri on 400w onneksi, tiedän ettei tästä muuten mitään tulis :)
ja tuo 150e oli vaa lisää omiin rahoihin jota on paljo enemmän mutta en vaan omia viitti kaikkia käyttää :P - Nimetön
.............. kirjoitti:
sain sähköpostiin vastauksen että sillä on vielä se prossu AMD athlon 64 3400 myynnis ja siihen tulis mukaan nexus cooleri, 65e:llä. pistin jo osotteen samalla että voi lähettää sen mulle.
miten on tuleeko geforce 8 luokkaan dx10 agp ohjaimia? voisin odottaa jos tulee.ei ole mitään varmaa tietoa tuleeko agp väylään 8000 sarjan korttia tai atin 2000 sarjaan agp korttia.
uskoisin että saattaa tulla joku low end kortti esim gf8300 tai joku atin x2300
mutta toi on aikalailla spekulointia eikä varmaa tietoa vielä ole tuleeko ollenkaan agp väyläisiä dx10 kortteja.
tämän kuun lopussa asia toivottavasti jo selviää. - Nimetön
niin siis poweri on 400w onneksi, tiedän ettei tästä muuten mitään tulis :)
ja tuo 150e oli vaa lisää omiin rahoihin jota on paljo enemmän mutta en vaan omia viitti kaikkia käyttää :Pokei eli vähintään pitää olla 400w
mutta suositus olisi
recommended: 450W w/ 30A rails
eli jos on 400w ja tarpeeks amppeereja 12v railossa niin sitten toimii.. mutta jos 12v amppeerit on jotain alle 20 niin voi olla hiukan ongelmii ton kortin kans.
mutta ostat 8600gt joka maksaa alle 150e niin se menee jo tehoissa vähintään samaan kuin tuo 1950pro tai jopa ylitsekkin. ja ei vaadi ku jonku 300w powerin niin eikä tarvita lisävirta piuhoi. - ...........
Nimetön kirjoitti:
okei eli vähintään pitää olla 400w
mutta suositus olisi
recommended: 450W w/ 30A rails
eli jos on 400w ja tarpeeks amppeereja 12v railossa niin sitten toimii.. mutta jos 12v amppeerit on jotain alle 20 niin voi olla hiukan ongelmii ton kortin kans.
mutta ostat 8600gt joka maksaa alle 150e niin se menee jo tehoissa vähintään samaan kuin tuo 1950pro tai jopa ylitsekkin. ja ei vaadi ku jonku 300w powerin niin eikä tarvita lisävirta piuhoi.se vois olla ihan hyvä jos tulis sellanen.
puhuukohan tuo totta?
http://forum.insanelymac.com/lofiversion/index.php/t39869.html
ei pyöri edes kahdella 8800gtx:llä hyvin tuolla crysiksen testillä.
http://www.nordichardware.com/news,5560.html - Nimetön
........... kirjoitti:
se vois olla ihan hyvä jos tulis sellanen.
puhuukohan tuo totta?
http://forum.insanelymac.com/lofiversion/index.php/t39869.html
ei pyöri edes kahdella 8800gtx:llä hyvin tuolla crysiksen testillä.
http://www.nordichardware.com/news,5560.htmlno se höpötti tos ic jutuista ja tosta v9999 gf6800 jos tarkotit että sillä oli jo 8600 niin..ei ollut.
joo crysis on kuiteski vasta graaffisesti valmis mutta sen optimointi jatkuu vielä reippaan puoli vuotta ja vielä eiole edes nvidia tuout kunnon ajureitaan dx10 eli ei ole ihme kun tällähetkellä peli ei pyöri edes sli 8800gtx
ensimmäiset viralliset ja paremmin optimoidut dx10 ajurit tulee kun saamuu seuraava dx10 kortti allto siinä maaliskuun paikkeilla.
eli kun crysis tulee kauppoihin niin sen optimointi on tehty jo valmiiksi ja silloin meillä on 100x paremmat dx10 ajurit eli peli tulee kyllä pyörimään.
ihmettelen kyllä kun crysistä on testattu ihan perus amd 3200 ja x800 kortilla ja he saivat se npyörimään kohtuu hyvin dx9 moodissa - ..........
Nimetön kirjoitti:
no se höpötti tos ic jutuista ja tosta v9999 gf6800 jos tarkotit että sillä oli jo 8600 niin..ei ollut.
joo crysis on kuiteski vasta graaffisesti valmis mutta sen optimointi jatkuu vielä reippaan puoli vuotta ja vielä eiole edes nvidia tuout kunnon ajureitaan dx10 eli ei ole ihme kun tällähetkellä peli ei pyöri edes sli 8800gtx
ensimmäiset viralliset ja paremmin optimoidut dx10 ajurit tulee kun saamuu seuraava dx10 kortti allto siinä maaliskuun paikkeilla.
eli kun crysis tulee kauppoihin niin sen optimointi on tehty jo valmiiksi ja silloin meillä on 100x paremmat dx10 ajurit eli peli tulee kyllä pyörimään.
ihmettelen kyllä kun crysistä on testattu ihan perus amd 3200 ja x800 kortilla ja he saivat se npyörimään kohtuu hyvin dx9 moodissajoo :S en kattonu sitä niin tarkasti.
tämmönen tuli vaa mieleen että miten mun dx9 pelien kans sitte käy jos mä jään odottamaan nyt ja ostan sen 8600gt:n agp:lle. eli kyllä mä mielummin kallistuisin vielä sinne x1950 pron puolelle tuon dx9:n takia. 7800gs:llä vois se hinta kyllä laskea sitte kun tulee noita 8600 kortteja nii että kattos sitte kuitenki vasta että minkä kortin valittee sitte tohon.
eli tuleekohan tuo dx9 puoli parantumaan geforce 8:sarjassa jossakin vaiheessa ajureilla? - Nimetön
.......... kirjoitti:
joo :S en kattonu sitä niin tarkasti.
tämmönen tuli vaa mieleen että miten mun dx9 pelien kans sitte käy jos mä jään odottamaan nyt ja ostan sen 8600gt:n agp:lle. eli kyllä mä mielummin kallistuisin vielä sinne x1950 pron puolelle tuon dx9:n takia. 7800gs:llä vois se hinta kyllä laskea sitte kun tulee noita 8600 kortteja nii että kattos sitte kuitenki vasta että minkä kortin valittee sitte tohon.
eli tuleekohan tuo dx9 puoli parantumaan geforce 8:sarjassa jossakin vaiheessa ajureilla?mikäs kortti sulla nyt olikaan koneessasi?
vastaavat geforcen kortit vievät vähemmän virtaa kuin atin kortit.
no dx9 tuskin hirveesti tulee noilla 8000 sarjan korteilla parantuun ajureiden myötä mutta kun jo 8600gt on 7900gtx tasolla dx9 sovelluksissa niin onko sillä sitten oikeastaan enään väliä? koska kuitenkin kaikki dx9 sovellukset tulee pyörimään komiasti noilla dx10 korteilla.
toki voit sen nyt ostaa mutta tiedäppä tuota sitten jos tuon 1950 hintakin tippuu samalla kun ati julkaisee dx10 korttinsa ja sieltäkin löytyisi varmasti alta 150e parempi näyttis kuin 1950
mutta jos sulla on armeijakin edessä niin toki sun varmaan sitten kannattaa ostaa uus näyttis ja nauttia noista nykyisistä peleistä hiukan komeampina ja sit kun tuut armeijasta voit alkaa järkeileen dx10 kortteja... näin se menee hehee - .......
Nimetön kirjoitti:
mikäs kortti sulla nyt olikaan koneessasi?
vastaavat geforcen kortit vievät vähemmän virtaa kuin atin kortit.
no dx9 tuskin hirveesti tulee noilla 8000 sarjan korteilla parantuun ajureiden myötä mutta kun jo 8600gt on 7900gtx tasolla dx9 sovelluksissa niin onko sillä sitten oikeastaan enään väliä? koska kuitenkin kaikki dx9 sovellukset tulee pyörimään komiasti noilla dx10 korteilla.
toki voit sen nyt ostaa mutta tiedäppä tuota sitten jos tuon 1950 hintakin tippuu samalla kun ati julkaisee dx10 korttinsa ja sieltäkin löytyisi varmasti alta 150e parempi näyttis kuin 1950
mutta jos sulla on armeijakin edessä niin toki sun varmaan sitten kannattaa ostaa uus näyttis ja nauttia noista nykyisistä peleistä hiukan komeampina ja sit kun tuut armeijasta voit alkaa järkeileen dx10 kortteja... näin se menee hehee6600 gt ja core 550 ja muistit 1100. katotaan sitte kuun lopussa minkä ostan. riippuu ihan hinnoista.
päivitin just biossin kun en ollu sitä ennen tehny :) - ........
....... kirjoitti:
6600 gt ja core 550 ja muistit 1100. katotaan sitte kuun lopussa minkä ostan. riippuu ihan hinnoista.
päivitin just biossin kun en ollu sitä ennen tehny :)no voi v. tos lukee että viesti lähetetty eilen :D laitoin sen palautus jutun eilis päiväks ku ei eka onnistunu :S
vai näkyykö sielä että toi on eilen lähetetty? kaippa näkyy - .......
........ kirjoitti:
no voi v. tos lukee että viesti lähetetty eilen :D laitoin sen palautus jutun eilis päiväks ku ei eka onnistunu :S
vai näkyykö sielä että toi on eilen lähetetty? kaippa näkyykatoin väärästä kohdasta :S joo kaikki hyvin :)
- Nimetön
....... kirjoitti:
6600 gt ja core 550 ja muistit 1100. katotaan sitte kuun lopussa minkä ostan. riippuu ihan hinnoista.
päivitin just biossin kun en ollu sitä ennen tehny :)no mun mielestä tolla 6600gt pärjää kyllä ihan mukavasti vielä dx10 kortteihin asti
ite ostin Bliss 7900gs golden samplen joka on hirmu kellottuun ja jonka tuuletin on ihan hurjan iso.. eli siis yhtä iso jäähdytys kun koko kortin pinta-ala ja lämmöt on idlessä 39 ja rasituksessa alle 50
tossa on kuva kortista..mielestäni paras tuuletin mitä missään kortissa on ikänä vakiona ollut ja muutenkin kellot on kireemmät eikä kortti maksanut silloin kuin 189e
http://www.overclockers.co.uk/showproduct.php?prodid=GX-049-GW
mut täytyy se myydä kun dx10 rantautuu - ...............
Nimetön kirjoitti:
no mun mielestä tolla 6600gt pärjää kyllä ihan mukavasti vielä dx10 kortteihin asti
ite ostin Bliss 7900gs golden samplen joka on hirmu kellottuun ja jonka tuuletin on ihan hurjan iso.. eli siis yhtä iso jäähdytys kun koko kortin pinta-ala ja lämmöt on idlessä 39 ja rasituksessa alle 50
tossa on kuva kortista..mielestäni paras tuuletin mitä missään kortissa on ikänä vakiona ollut ja muutenkin kellot on kireemmät eikä kortti maksanut silloin kuin 189e
http://www.overclockers.co.uk/showproduct.php?prodid=GX-049-GW
mut täytyy se myydä kun dx10 rantautuuihan siisti on. kellottuu varmaan ihan mukavasti.
tämmönen olis ihan kiva
8600 GT
shaders:48
core:350mhz
muistit:1200mhz
muisti:256mb
bus:256bit
hintaki olis varmaan siinä 150e agp:lle suomessa jos tulee. sitte joku zalamanin jäähy nii vois pistää sitte kelloja vähä lisää ku eihä noi ny mihkää riitä :D - Nimetön
ihan siisti on. kellottuu varmaan ihan mukavasti.
tämmönen olis ihan kiva
8600 GT
shaders:48
core:350mhz
muistit:1200mhz
muisti:256mb
bus:256bit
hintaki olis varmaan siinä 150e agp:lle suomessa jos tulee. sitte joku zalamanin jäähy nii vois pistää sitte kelloja vähä lisää ku eihä noi ny mihkää riitä :Dse on hyvä mutta kun siittä on tullut 2 eri infoo
toises sanotaan että olis 256bit muistiväylä ja toises kerrotaan että on vaan 128 muisti väylä - ............
Nimetön kirjoitti:
se on hyvä mutta kun siittä on tullut 2 eri infoo
toises sanotaan että olis 256bit muistiväylä ja toises kerrotaan että on vaan 128 muisti väylänii mä kans jostain luin mutta luulis ny että olis 256bit.
huomenna pitäis tulla se prossu :) jos joku maksaa siitä mun näyttiksestä 70e niin ostan x1950 pro:n heti. laitoin myyntiin jo prossun ja näyttiksen. - Nimetön
............ kirjoitti:
nii mä kans jostain luin mutta luulis ny että olis 256bit.
huomenna pitäis tulla se prossu :) jos joku maksaa siitä mun näyttiksestä 70e niin ostan x1950 pro:n heti. laitoin myyntiin jo prossun ja näyttiksen.ai no hyvä että asiat lutviutuu kohalleen
no sopii toivoo että on 256bit... muuten nvidia kusee ja pahasti
- ..........
googlessa suomen haulla kahdeksantena tää hakusanalla crysis :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1824180
- 331538
Minulta loppuu aika
Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi391447Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen211433Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,171332- 1071249
Kyllähän tämä vähän kirpaisee
Mutta oman sisäisen rauhan vuoksi jätän sinut nyt historiaan. Todennäköisesti olet jo sinäkin mennyt eteenpäin. Olipah381167Moi, nainen
Tunnustan, olen heikkona sun hymyyn, ja sekään ei auta yhtään, että sulla on täydellinen nenä. Joten ensi kerralla, kun301150- 121067
Sulla on uskomaton luonne
Saat minut hetkessä iloiseksi, tai sanotaan nyt niin, että ajatus sinusta saa sydämeni hyppimään riemusta. En vain saa s441008