Tammikuun ajan kestänyt Haapaveden kehittämistä koskeva ideakilpailu on päättynyt. Olen poiminut asialliset ehdotukset tiedostoksi (5 sivua) ja lähettänyt sen kaupungin virkamies- ja luottamushenkilöjohdolle sekä yrittäjäyhdistyksen hallitukselle luettavaksi. Ensi viikolla otan heihin yhteyttä ja keskustelemme niiden toteuttamiskelpoisuudesta. Vaikka kävisi niin, ettei niitä ihan sellaisenaan voitaisi toteuttaa, niin ne ovat mielestäni päättäjille ihan tervetullutta palautetta laajoilta kansalaispiireiltä.
Kiitoksia kaikille vastanneille!
Palkitsemistapaa täytyy miettiä. Nimimerkillä kirjoittaneihin voin kyllä ottaa yhteyttä sähköpostilla, mutta muihin en. Palataan asiaan lähipäivinä.
Ideakilpailu päättyi, kiitos!
14
844
Vastaukset
- Haapavesi.....
Joo kiitoksia vaan rakentajalle itelleen. Palsta sai uutta sisältöä. Toivottavasti päättäjät löytävät jottain hyvää noista teksteistä. Palautetta ainaski.
- hyväntekijää
täällä ei ole tavattukaan.
- Hajottaja
hyväntekijää kirjoitti:
täällä ei ole tavattukaan.
vaan turha on työsi...
- sinulla..
on mukavan "rakentava" ote asioihin. Keksippäs meidän iloksi lisää tällaisia positiivisia ja eteenpäinkatsovia keskustelunaiheita.. Sellaisella asenteella Haapavesi kehittyy.
Pieni raatimme on valinnut ideakilpailun kolme parasta vastausta. Ne ovat seuraavilta:
"Jorma Pellervo"
"neito.kainen"
"desavuu"
Näiden lisäksi myös seuraavien kirjoitukset lähetettiin päättäjien arvioitaviksi:
"Kiitos Jomppe"
"kehitysehdotukset"
" kelmi"
"riittäisi"
"tänne pitäisi"
Mitalisijoille päässeet (3)saavat palkinnoksi tässä mainittua kunniaa ja mainetta sekä kukin 1/2 kg Presidentti-kahvia.
Olen lähestynyt nimimerkillä kirjoittaneita sähköpostilla, jotta voitaisiin sopia paikasta, mistä palkinto olisi noudettavissa.
- Käykäähän kirjautumassa suomi24- sähköpostiosoitteeseenne. Se voi olla tukossa, jos ette ole 3 kk käyneet siellä. Jorma-Pellervo ei ole virallinen "nikki", mutta hänhän voisi lähestyä minua osoitteeseen rakentaja-10@suomi24.fi (katsotaan sitten, kuinka monta Jormaa ilmestyy :))- sulta milloin
j.jussiW-T kirjoitti:
täällä pidettäviin ideakilpailuihin,koska ne varastetaan.
tullut jokin järkevä alotus.
- milloin sulta on
j.jussiW-T kirjoitti:
vaan kehityskelpoisesta ideasta.
tullut jokin kehityskelpoinen idea ja mikä se olisi.
milloin sulta on kirjoitti:
tullut jokin kehityskelpoinen idea ja mikä se olisi.
ideoista tänne tuon,kun minä vien ne suoraan kaupunginjohdon tietoisuuteen.
- neito.kainen
Tärkeintähän on, että ideat menevät eteenpäin. Jos jokin idea on toteutuskelpoinen ja se toteutuu, on se meidän kaikkien etu, ja silloin on ihan sama, kuka idean on keksinyt. Haluan ehdottomasti kaikkien yhteistä parasta ja Haapaveden kehittymistä.
Suuri kiitos ideakilpailusta, ja vielä suurempi kiitos aktiivisuudesta ja ideoiden eteenpäin viemisestä Sinulle, rakentaja-10! Sinunlaisiasi kaivataan enemmänkin!
Minulla ei valitettavasti ole neito.kainen- sähköpostiosoitetta, joten en saa viestejä sitä kautta. Olisi kyllä mielenkiintoista kuulla, mitä ehdotuksista sanotaan. Kirjoittelethan niistä tänne myöhemmin. Ja toivon, että kirjoittelet muutenkin!
Kahvipaketin saa antaa jollekin, joka sitä tarvitsee, vaikka johonkin taukotilaan, joka on tarkoitettu esim. sairaanhoitajille, keittäjille, siistijöille tai opettajille. - jussin kannattanu
j.jussiW-T kirjoitti:
ideoista tänne tuon,kun minä vien ne suoraan kaupunginjohdon tietoisuuteen.
ottaa osaa ideakilpailuu, ei tiijä vaikka kahvipaketin ois voittanu.
- soma pusut ja halit sulle- ...
neito.kainen kirjoitti:
Tärkeintähän on, että ideat menevät eteenpäin. Jos jokin idea on toteutuskelpoinen ja se toteutuu, on se meidän kaikkien etu, ja silloin on ihan sama, kuka idean on keksinyt. Haluan ehdottomasti kaikkien yhteistä parasta ja Haapaveden kehittymistä.
Suuri kiitos ideakilpailusta, ja vielä suurempi kiitos aktiivisuudesta ja ideoiden eteenpäin viemisestä Sinulle, rakentaja-10! Sinunlaisiasi kaivataan enemmänkin!
Minulla ei valitettavasti ole neito.kainen- sähköpostiosoitetta, joten en saa viestejä sitä kautta. Olisi kyllä mielenkiintoista kuulla, mitä ehdotuksista sanotaan. Kirjoittelethan niistä tänne myöhemmin. Ja toivon, että kirjoittelet muutenkin!
Kahvipaketin saa antaa jollekin, joka sitä tarvitsee, vaikka johonkin taukotilaan, joka on tarkoitettu esim. sairaanhoitajille, keittäjille, siistijöille tai opettajille.Miltä TV viihdekanavalta tää on apinoitu?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565390Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212367- 1141617
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2341576- 931477
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681175Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91153Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3141127Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3061058