Huomenna kaatuu susia lisää Hyrynsalmella.
Kovat piipussa on metsämiehillä. Aseet ovat mitä nyt ovat, on torrakkoa, jos jonninlaista. Mutta eipä ole pojilla sitä mikä minulla on, siis oikeat vanhanajan susirauvat. Tämä susi ei lähe hevillä, vaan kun vie rauvat luonthon ja tekköö Mokon konstit niin jo loppuu ininä.
Kyllä nämä nykyajan metsämiehet eivät osaa kaikkija konstija. Kyllä minä taijan rienthää appuun niin jo pääsevät metsäm miehet diskoon iltaehtoona, eikä tartte hymelehtiä metikössä aikaa turhuuttamassa. Sussie täythyy olla metikössä jonninverran mutha liikakansoitus ei ole hyvä muilhe kuin taksisuhareille, jotka kaikhen ilon ottavat toisthen tuskhasta ja kivusta.
wolf-mann
Tulkaa jännittämään!
5
430
Vastaukset
- .ertukka.
kirjoituksesi kirvoittaa monen mieltä.pitäs huumoriakin olla mukana.pisthän raadat pyytämää.
- kusipäät
joutais työntää kohtuun takasin
- jäädä synnytyksessä
kusipäät kirjoitti:
joutais työntää kohtuun takasin
kohtu päähän!
- asiallista
Aamuyöstä ja kaljapäissään näyttäisi tulevan kummaa tekstiä...
- kun täällä
asiallista kirjoitti:
Aamuyöstä ja kaljapäissään näyttäisi tulevan kummaa tekstiä...
älyttömiä juttujasi kirjoittelet
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 753082
- 732954
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191782- 271691
- 241667
- 211651
- 481317
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321306Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299