CONTACT-FORUM,

palaute,

eli kävin siellä.
tarjottiin vaan it-alaa ja kauppakorkean rahoitusta. ei muille opiskelualoille töitä. outoa. ei juristeja haluta, eikä humanisteja, jotka osaavat vieraita kielia.

6

1506

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vastavalmistunut FM

Kävin myös. Tavallaan on luonnollista, että IT-ala on niin esillä, siellä sillä alalla taitaa olla aika kova pula osaajista. Eli firmat yrittävät rerytoida kaikin keinoin, ml. messut.

Konsulttifirmojen edustajat kyllä suhtautuivat positiivisesti tälläiseen humanistiinkin.

Selvää on, että joiltain opiskelu-aloilta työllistytään paremmin. Ellet halua mennä takaisin yliopistoon suorittamaan uutta tutkintoa, niin kannattaa yrittää vaan myydä itseään ja korostaa sitä osaamista mitä on.

(P.S. Jos olet juristi, niin ihmettelen suuresti ellei työtä ole tarjolla!)

• haluttu juristeja,

tuo olikeasti oli ällistyttävää!

• mutta olen loppusuoralla

ja etsin myös yrityksistä hyvää työtä, koska ykstiyisten puolella, eli jossakin isomassa yrityksessä, voisi tienata enemmän kuin asianajotoimistoissa tai valtion puolella, jossa palkat ovat tosi surkeita.

• hyvän aikaa
        mutta olen loppusuoralla kirjoitti:

ja etsin myös yrityksistä hyvää työtä, koska ykstiyisten puolella, eli jossakin isomassa yrityksessä, voisi tienata enemmän kuin asianajotoimistoissa tai valtion puolella, jossa palkat ovat tosi surkeita.

Useimmat kunnon duunit yksityisissä fimoissa menee tyypeille, joilla on jo kokemusta valtiolta tai asianajofirmoista. Niiden kanssahan siellä firmassakin eniten yhteistyötä tehdään.

• antti123456

Tänään taas oli messut, kävikö kukaan?

• Anonyymi

Ruusu saa kyllä tämänkin puljun nurin niinkuin aikaisemmatkin missä on työskennellyt.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2600
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2552
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1752
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1577
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1500
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1430
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1352
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1213
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1157
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1076
    Aihe