lukio päin persettä..

nii-i

onko täälä ketään muita joiden lukio menee päin helvettiä? siis mulla ei mene mitenkään tosi huonosti mutta nrot on alkanut laskeen tosi pahasti ja jotenka koulu on vaikeeta. Tuntuu että kaikki muut meidä lukiossa on jotenkin parempia tai siis jotain nörttejä. vituuttaa..
johtunnee varmaan tuosta juomisesta, ja tietokoneella menee helvetin suuri osa päivästä. pitäisi tehä jotain asialle mutta kun ei vaan saa aikaseks..

10

2856

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Chambers

Tuttu tunne. Olo on tosi alhanen :S

• sei7

Tavallaan koeviikon jälkeen tuntuu, että lukio menee päin mitä menee. Kannattaa vaikka ennen uutta jaksoa vaikkapa lukea esim. englannissa sanat valmiiksi ja kappaleet, niin voisi osata paremmin ja keskittyä paremmin kielioppiin kun ei ole suurempaa taakka yllä. Kyllä se siitä, seiska numerokin on todella hyvä. :) Lukiossa on usein vaikeaa (paitsi ei minulla, jostakin syystä). Vähennä vain koneella olemista ja juomista niin siitä se lähtee. >_

• minä minä

Lukiopoikarunkkarit jäätte työttömiks, mutta omapa on valintanne.

• sei7
        minä minä kirjoitti:

Tota, mä oon ihan tyttö ja lukio ei mene perseelleen. Onneksi viimeinen nauraa parhaiten. :)

• lukiopoikarunkkari
        minä minä kirjoitti:

Katellaan muutamien vuosien päästä. Kattelen sitten toimiston ikkunasta, kun lapioit paskaa takapihalla räntäsateessa.

Nojoo, tuo oli ehkä vähän kärjistetty ja täysin lapsellinen ilmaisu, mutta oikeasti, vaikka amis pääseekin siihen lapion varteen heti valmistuttuaan, niin kyllä meille lukiolaisillekin töitä.

• Jäbä

Olen itse 2. vuodella lukiossa ja arvosanani ovat todella laskeneet. Muistaakseni minulla on jo 9 uusintaa odottamassa ja en ole päässyt niitä läpi edes uusimalla. Nytten on tullut sellanen fiilis, että olen ehdottomasti väärässä paikassa(joudun aina tuntemaan pettymyksen uudestaan ja uudestaan) ja minun on vaihdettava vaikkapa ammattikouluun, mutta sitten rupean pohtimaan, mille alalle menisin. Lukiossa menestymisen salaisuus on olla kaveriporukoissa ja huolehdittava aikatauluista ja olla aktiivinen.(kuka tälläista jaksaisi :/ heh ja hah!! Itsekin tekee välillä mieli juoda ja vaan chillata...kumminkin en halua jäädä vaan sohvaperunaksi. Joten eikun amikseen!!!! Sori, että en palaa enää tälle palstalle lukemaan kommentteja, joten mulle on turha kirjoitella.. Terse!!

• ......................

Sitä se on kun kasvaa, jossain vaiheessa tarvitsee aina valita. Nyt sun on vain valittava haluatko olla muutaman vuoden päästä opiskelemassa siihen ammattiin mihin ikinä nyt haluatkaan (uskon, että korkeakouluun halajat kun kerran lukiossakin olet) tai sitten olla lipittämässä sitä kaljaa ja pelaamassa. Ja jos jahkailet niin tohon viimeseeenhän se menee. Itse valitsin ensimmäisen enkä ole katunut siihen uhrattua aikaa.

Yritä nyt edes vaikka proggisluonteisesti todistaa itsellesi, että osaat olla muutakin kuin laiska. Ja aloita se heti äläkä "jonkin ajan päästä". Eikä sun tarvitse mitään kuuden ällän papereita kirjoittaa. Itsellänikin iivaria löytyy eivätkä mitkään erikoiset, mutta sitten vaan petrasin pääsykokeisiin enemmän.

Kun ihan oikeasti, itse itsellesi vain ongelmia aiheutat; mitään et saavuta kaljasta ja peleistä, korkeintaan kaljavatsan ja alkoholismin. Itselläni eikä sinullakaan ole varaa saada kumpaakin, joten harkitse nyt tarkkaan mitä haluat tulevaisuudeltasi ja oletko oikeasti noin saamaton ja laiska. Ei siihen edes tarvita älyä - ainoastaan sisua ja kovapäisyyttä. Itsellä vielä auttoi noina lukioaikoina se, kun halusi näyttää niille k-päämäisille opettajille(todella hyvä motivointitaktiikka opettajilla).

• menee nykysin lukio

päin vittua.. ekal tuli viel hyviä numeroita ja tokal jaksoki viel lukea mut nykyää vituttaa niin paljo että ei enää jaksa no kirjotukset alkaa ens perjantaina ja koeviikko menossa huomenna o koe viime viikonloppu meni ryypätessä..

Motivaatiovaikeuksia siis on.. jotka johtuu monesta syystä on kaikenlaista henkisen tasapainon heittelehtimistä ja noin vuoden päästä iso operaatio edes joka muuttaa jopa ison osan elämästä en tiä..
        Ei oikee jaksa enää yrittääkää ei oo mitää tarkotusta miks luen ei tässä paskassa jaksa rämpiä kovin kauaa ilman määränpäätä..
        Itseasias uskon et mul o jonkinlainen hermoromahduksen tynkä ei sen takia et lukisin liikaa vaa elämä tekee joskus kummallisia temppuja..
        No tokihan tässäkin on kyse itsensä niskasta kiinni ottamisesta mutta eka täytys varmaa miettiä jotai peruskysymyksiä..

Mutta mitkä teiä motivaatiot lukemisee on? jospa saisin niistä jotai uutta näkökulmaa

• Chambers
        menee nykysin lukio kirjoitti:

päin vittua.. ekal tuli viel hyviä numeroita ja tokal jaksoki viel lukea mut nykyää vituttaa niin paljo että ei enää jaksa no kirjotukset alkaa ens perjantaina ja koeviikko menossa huomenna o koe viime viikonloppu meni ryypätessä..

Motivaatiovaikeuksia siis on.. jotka johtuu monesta syystä on kaikenlaista henkisen tasapainon heittelehtimistä ja noin vuoden päästä iso operaatio edes joka muuttaa jopa ison osan elämästä en tiä..
        Ei oikee jaksa enää yrittääkää ei oo mitää tarkotusta miks luen ei tässä paskassa jaksa rämpiä kovin kauaa ilman määränpäätä..
        Itseasias uskon et mul o jonkinlainen hermoromahduksen tynkä ei sen takia et lukisin liikaa vaa elämä tekee joskus kummallisia temppuja..
        No tokihan tässäkin on kyse itsensä niskasta kiinni ottamisesta mutta eka täytys varmaa miettiä jotai peruskysymyksiä..

Mutta mitkä teiä motivaatiot lukemisee on? jospa saisin niistä jotai uutta näkökulmaa

Mun motivaatiot on surkeat. Teen sen verran mitä teen porukoiden takia. Vanhemmat on kuitenki sen verran reiluja tyyppejä mulle että pakko ees yrittää ettei ne ihan kokonaan vit*uunnu :P

• dumbass

ei viel paha mut sit ku on abivuosi kaikki kirjottaa mut itte on dokaillu viimeset jaksoo ni ei pääse ees kirjottaa, tehtävii palauttamatta, poissaolot hoitamatta, kokeit tekemättä... nyt voi sanoo et vituiks män, onneks iltalukio on keksitty! xD

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2922
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      64
      2773
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1812
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1659
    5. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1647
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1590
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      19
      1508
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1287
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1263
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1249
    Aihe