paljonko IPU:n keulakuva Pesonen saa EU- tukiaisia vuodessa ? Kyselee nimimerkki -epätietoinen-
EU- tuet
4
647
Vastaukset
- renki-ranki
Uusi Lahti lehdessä oli mielenkiintoinen artikkeli maataloustukiaisista ja EU-maatalous politiikasta.
Pesosen tukia en oo räknänny, mutta saa niitä tukia muutkin ja koko EU:n maatalouspolitiikka on perseestä.
http://www.uusilahti.com/puheenaiheet.php?category=3&story=617Sain vinkin tästä alustuksesta ja renki-rankin kirjoituksesta.
Siis kiitos kirjoituksesta!
En ole tiennytkään, että Uusi-Lahti-lehden päätoimittaja Kari Naskisen kirjoitus olisi netissä.
Alkuperäisen lehden Naskinen postitti allekirjoittaneelle.
Terveisin
Jorma Jaakkola
jorma.jaakkola@pp6.inet.fi'
Nuo asiat, joista Naskinen Uusi-Lahti-lehdessä kertoo, ovat vuoden 2003 tutkimuksia.
Kuluvan helmikuun aikana julkaistaan uusi kirjoitukseni/raporttini, jossa on paljon mittavampi määrä dokumentointia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038182- 1105733
- 2875158
- 535146
- 773803
- 583021
- 662737
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222538Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452471