palsta kun täältä on häipynyt minun asialliset kommentit ja yksi eilinen aloitus.
Mistä johtuu tääläinen SANANVAPAUDEN RIISTO?
On tämä merkillinen
57
4065
Vastaukset
- kulttuuriin
kosto? En voi välttyä ajatukselta, kun luen näitä viestejä, joissa osassa ilmeisesti ihan aiheestakin syytetään sinua itseäsi siitä, että olet suurin poistattaja tai poistaja. Minusta se, miten sinä itse toimit aloituksiesi kanssa, ei voi olla syynä kenellekään sinun viestiesi poistattamiseen.
Vaikka en olekaan sinun suurin ihailijasi, niin luulen, että poistuisin ulkopuolisena kokonaan näiltä palstoilta, jollei sinunlaisia kirjoittajia olisi lainkaan mukana!- Täältä on
j.jussiW-T kirjoitti:
hautajaisissa,enkä koneen ääressä ja sillä aikaa nämä kommentttini häipyivät.
häipynyt pari muutakin viestiketjua.
Kalevi Sorsa puhui 80-luvulla infokratian piirteistä(tasavertainen täydellinen avoimuus ja läpinäkyvyys). Näistä ei ole merkkiäkään haapavetisillä palstoilla. Tämä paikallinen vallankäyttö, mikä ilmenee näillä palstoillakin, ammentaa ilmeisesti edelleen viisautensa 1800-luvulta! - desavuu
Ilman Jussia tämä palsta ei olisi näin värikäs. Palstalla täytyy olla monenlaisia kirjoittajia, jotta mielenkiinto säilyy. Asialliset tekevät oman osansa, "ärsyttäjät" saavat aikaan ärsykkeen kirjoittamiseen, asiattomille on pakko vastata jne. jne. Jussi osaa tehdä näitä kaikkia - tuulella käypä kun on :D
Verratkaapa toisten palstoihin. Siellä juttu kuivaa mahdottomuuteen. Asia asiana ei oikein istu mihinkään tämäntyyppiseen kirjoitteluun. Jos kukaan ei poikkea säännöstä ja saa aikaan ympäristössä vipinää, hyväkin aihe kuivuu kokoon.
Mielenkiintoa pitää ruokkia.
Viestien poistoon en ota kantaa tälläkertaa.
- ollut asiallinenkin
kommentti?
Milloin sellainen erikoisuus pääsi tapahtumaan?- älykäs kirjoitus!
Kannatti kirjoittaa!!!
- se olin,
joka poistatti sen viestin, jossa arvuutit kellä on likaiset vaatteet!! Ei ole sinun oikeutesi täällä palstalla arvostella toisten vaatetusta. Jos olisit vielä arvuutukseesi vastannut, olisin pitänyt huolen, että se henkilö olisi tiennyt joutuneensa tänne arvosteltavaksi.
Jos kerta noin ärsyttää se, että sinun ketjut poistaa ylläpito, koitapas miettiä miltä meistä muista tuntuu, kun kumitat omia viestejäsi, joihin olemme vastanneet!! Näin ollen minun mielestäni sinulla ei ole pienintäkään oikeutta arvostella meitä, jotka ilmoitamme joitakin viestejäsi asiattomiksi, sananvapauden riistäjiksi! Ymmärrätkö Jussi sen, että kun poistat meidän viestit samalla, kun poistat omasi, sillon sinä viet meiltä sananvapautta?
Ylläpito ei poista viestejä, jos siihen ei ole aihetta.- sitä ihtiään.
Jokaisella ON OIKEUS arvostella ihan mitä vaan ja jos se ei sinulle sovi, niin kyse on vain sinun maailman ahtaudesta ja omasta pikkusieluisuudestasi! Sinä, joka luulet olevasi koko maailman omatunto, SINÄ JUURI OLIT SANANVAPAUDEN RIISTÄJÄ!!!!!!!!!!!
Ylläpito poistaa lähes jokaisen viestin, josta tehdään ilmoitus. Ei niillä ole mahdollisuuksia tutkia niiden poistattamisien asiallisuutta. Tutkiminen tapahtuu vain, jos joku reklamoi poistoista! ei ollut kenenkään nimeä se sinun tulee muistaa.
Ja toiseksi silloin kun poistan omia kommenttejani,
niin minä en tee sitä ilkeyttäni niinkuin sinä sen teet.H-J voi tarkoittaa vaikkapa HULLU-JUSSI.- on vain
sitä ihtiään. kirjoitti:
Jokaisella ON OIKEUS arvostella ihan mitä vaan ja jos se ei sinulle sovi, niin kyse on vain sinun maailman ahtaudesta ja omasta pikkusieluisuudestasi! Sinä, joka luulet olevasi koko maailman omatunto, SINÄ JUURI OLIT SANANVAPAUDEN RIISTÄJÄ!!!!!!!!!!!
Ylläpito poistaa lähes jokaisen viestin, josta tehdään ilmoitus. Ei niillä ole mahdollisuuksia tutkia niiden poistattamisien asiallisuutta. Tutkiminen tapahtuu vain, jos joku reklamoi poistoista!sinun mielipiteesi.. En koe tarpeelliseksi vastata tuollaiseen hyökkäykseen, vaan jätän sen omaan arvoonsa.
on vain kirjoitti:
sinun mielipiteesi.. En koe tarpeelliseksi vastata tuollaiseen hyökkäykseen, vaan jätän sen omaan arvoonsa.
tietämään että ylläpito on TUKHOLMASSA?
- pois pois
j.jussiW-T kirjoitti:
ei ollut kenenkään nimeä se sinun tulee muistaa.
niin minä en tee sitä ilkeyttäni niinkuin sinä sen teet.H-J voi tarkoittaa vaikkapa HULLU-JUSSI.vain asiattomat aloitukset.
- on sinun
j.jussiW-T kirjoitti:
ei ollut kenenkään nimeä se sinun tulee muistaa.
niin minä en tee sitä ilkeyttäni niinkuin sinä sen teet.H-J voi tarkoittaa vaikkapa HULLU-JUSSI.todellakin syytä perustella miksi minä sen tekisin ilkeyttäni!!!! Kuulepas, voitko kieltää sen, että et poista viestejäsi silloin, kun koet jääneesi alakynteen? Todella harmillista, että et koe polkevasi sananvapauttamme poistamalla ketjujasi, joissa on asiallisiakin kommentteja!!!
on sinun kirjoitti:
todellakin syytä perustella miksi minä sen tekisin ilkeyttäni!!!! Kuulepas, voitko kieltää sen, että et poista viestejäsi silloin, kun koet jääneesi alakynteen? Todella harmillista, että et koe polkevasi sananvapauttamme poistamalla ketjujasi, joissa on asiallisiakin kommentteja!!!
koskaan alakynteen.
- mun nyt
j.jussiW-T kirjoitti:
koskaan alakynteen.
kaikki kestää!!!
- mielipiteesi, miten
on vain kirjoitti:
sinun mielipiteesi.. En koe tarpeelliseksi vastata tuollaiseen hyökkäykseen, vaan jätän sen omaan arvoonsa.
arvioit Jussin aloituksia. Sinä et ymmärrä omaa paikkaasi, vaan ryhdyt käyttämään valtaa, joka kuuluu osittain myös minulle, Jussille ja monille muillekin. Olemme ennenkin olleet napit vastakkain ja totesin tuolloin, etteivät sinun kyvyt riitä sille tasolle, millä täällä valtaasi käytät. Meille molemmille on parhaaksi se, ettemme jatka tätä keskustelua. Minusta kuitenkin olet ajatuksissasi kaiken pikkusieluisuuden äiti! Toivottavasti olet ymmärtänyt tämän asemasi valitessasi itsellesi vaatetusta!
- se siellä
j.jussiW-T kirjoitti:
kestää,mutta älä vaan vedä hernettä nenääsi.
taitaa jo ollakkin.Olikin huono aloitus.
- höpötä!
mielipiteesi, miten kirjoitti:
arvioit Jussin aloituksia. Sinä et ymmärrä omaa paikkaasi, vaan ryhdyt käyttämään valtaa, joka kuuluu osittain myös minulle, Jussille ja monille muillekin. Olemme ennenkin olleet napit vastakkain ja totesin tuolloin, etteivät sinun kyvyt riitä sille tasolle, millä täällä valtaasi käytät. Meille molemmille on parhaaksi se, ettemme jatka tätä keskustelua. Minusta kuitenkin olet ajatuksissasi kaiken pikkusieluisuuden äiti! Toivottavasti olet ymmärtänyt tämän asemasi valitessasi itsellesi vaatetusta!
Minä en ole ennen sinun kanssasi "tapellut", sillä ensimmäistä kertaa kimppuuni hyökätään sen tähden, että poistatan asiattomaksi katsomani viestin! Hyvä, että täällä on jokin muukin kanssani samoilla linjoilla.
Aivan, ei sinun kanssasi ole mitään syytä jatkaa keskustelua. Mutta hyvä sinulle, että koet oikeutetuksi analysoida sieluni suuruuden ja noin vahvasti tuoda sen esille!! - kestää!
j.jussiW-T kirjoitti:
kestää,mutta älä vaan vedä hernettä nenääsi.
Mutta sopiiko minun huomauttaa sitten joskus, kun mielestäni jäät alakynteen? Että huomaisit sen itsekin..
kestää! kirjoitti:
Mutta sopiiko minun huomauttaa sitten joskus, kun mielestäni jäät alakynteen? Että huomaisit sen itsekin..
sellaista tilannetta että jäisin alakynteen.
- Kupsahat
j.jussiW-T kirjoitti:
sellaista tilannetta että jäisin alakynteen.
Joka kuuseen kurkottaa, se katajaan kapsahtaa!
Oletko tänään käynyt ABC:llä? Kupsahat kirjoitti:
Joka kuuseen kurkottaa, se katajaan kapsahtaa!
Oletko tänään käynyt ABC:llä?paskanhajussa olla.
- eikös se
j.jussiW-T kirjoitti:
paskanhajussa olla.
haju kule mukana.
- outo tuo
j.jussiW-T kirjoitti:
eräällä hintalla kulkevan se haju mukana.
hintalla on, taidat puhua omiasi.
- se sukua
j.jussiW-T kirjoitti:
sinulle?.
- murtzi
j.jussiW-T kirjoitti:
lopetathan?
- sinäkään
j.jussiW-T kirjoitti:
minua.
Herjaa Hauki Jaskanpässinkiveksien kokoa.Sinun kivekset "rusinat"Hauki Jaakon pässin kokoon verrattuna näyttävät atomeilta.
sinäkään kirjoitti:
Herjaa Hauki Jaskanpässinkiveksien kokoa.Sinun kivekset "rusinat"Hauki Jaakon pässin kokoon verrattuna näyttävät atomeilta.
on Jaska syönyt viime kesänä.
- surkutella
sananvapaudenriistoasi,jos ymmärrät.Moneltako ja montakokertaa sinä Kölli oot ryöstänyt sananvapauden ,ja sitten kehtaat tulla tänne marisemaan.On aivan oikein ,että sinun aloitukset poistetaan.Sinä sanoit käyttäväsi poisto-oikeuttasi.Ymmärrätkö,että,niinhän me muutkin tehdään!!!
- on kymmeniltä
ihmisiltä riistäny sananvapauden, poistamalla viestejä päivittäin ,joskus monta aloitusta päivässä.
on kymmeniltä kirjoitti:
ihmisiltä riistäny sananvapauden, poistamalla viestejä päivittäin ,joskus monta aloitusta päivässä.
sitä sananvapauden riistoa viime päivinä ja viikkoina liiankin kanssa.
- miekin pistän
jussin parjausjutut poistoon heti.
- on taas
lapsellinen alotus tuolla ylempänä, säälittävää.
- desavuu
j.jussiW-T kirjoitti:
hylkää HERRA.
juttuas sivulta 2 tai 3, otsikkoa en muista aiheesta puhumattakaan, mutta luettu yli 22 000 kertaa. Eilen ja tänään olit kirjoittanut itse jotain, mutta nyt se on hävinnyt? Vai olenko heikkonäköinen?
Aivan liikaa poistoja nykyään, johtuuko herkästä hipiästä vai rumasta kielenkäytöstä, kannattaisi miettiä itse kunkin? desavuu kirjoitti:
juttuas sivulta 2 tai 3, otsikkoa en muista aiheesta puhumattakaan, mutta luettu yli 22 000 kertaa. Eilen ja tänään olit kirjoittanut itse jotain, mutta nyt se on hävinnyt? Vai olenko heikkonäköinen?
Aivan liikaa poistoja nykyään, johtuuko herkästä hipiästä vai rumasta kielenkäytöstä, kannattaisi miettiä itse kunkin?joidenkin henkilöiden liian herkästä hipiästä.
- mie ainaski
j.jussiW-T kirjoitti:
joidenkin henkilöiden liian herkästä hipiästä.
poistatan kaikki turhat turinat.
j.jussiW-T kirjoitti:
Olen yllättynyt joistakin poistoista. Olen alkanut epäilemään että täällä on jokinlainen vääristynyt kilpailu. Yritetään saada keinolla millä hyvänsä omalle aloitukselle lukijoita ja pituutta esim. tässä viestiketjussa on paljon ilmanaikoiasia herjoja joihin toivotaan samanlaisia takaisin.
Toisaalta täältä on poistunut ainakin yksi aloitus, jossa oli paljon vastauksia.Se siinä eniten ihmetyttää, että kyseinen aloitus sai olla niin monta päivää ennen kuin se poistettiin.- aloituksia
desavuu kirjoitti:
Aivan liikaa poistoja nykyään, johtuuko herkästä hipiästä vai rumasta kielenkäytöstä, kannattaisi miettiä itse kunkin?monta kertaa päivässä samalta tunnetulta henkilöltä aivanjäretöntä toistaa LESTA KEPU VASURI aivan kuin Haapavedellä ei muuta keskustelemista olisi.
aloituksia kirjoitti:
monta kertaa päivässä samalta tunnetulta henkilöltä aivanjäretöntä toistaa LESTA KEPU VASURI aivan kuin Haapavedellä ei muuta keskustelemista olisi.
olennainen osa haapavetistä elämän tapaa.
- katkeroituneen
j.jussiW-T kirjoitti:
olennainen osa haapavetistä elämän tapaa.
ihmisen parjausta poistoon vaan.
- tuota ahtin
j.jussiW-T kirjoitti:
esinahkkaa?
- jussi poisti
alotusjuttusa alta aikayksikön, oliko viittä minuuttia.
- kestäviä hyviä
j.jussiW-T kirjoitti:
uusi aloitus teidän teilattavana.
alotuksia, älä parjauksia ne kaikki me poistatamme.
- parempi on
j.jussiW-T kirjoitti:
liikaa!
liikaa kuin liian vähän, pois vain kaikki parjaukset.
- jussi vain
j.jussiW-T kirjoitti:
liikaa!
parjaat meitä toisin ajattelevia,mietippä vähän mitä sinä kirjoitaat.
jussi vain kirjoitti:
parjaat meitä toisin ajattelevia,mietippä vähän mitä sinä kirjoitaat.
että lopetat nuo minua herjaavat kommentit ja kirjoitat omalla nimelläsi,jos on tarvetta.
- nainen**
Kommentteja poistellaan joten Jussi ottaa asian ylös kerta toisensa jälkeen. Ja jotkut kerta toisensa jälkeen ottavat asiakseen valittaa Jussin puheenaiheesta, tästä kyseessä olevasta varsinkin.
Pienenä vihjeenä... Ehkäpä niitä asiallisia kommentteja ei sitten pitäisi poistaa, niin ei Jussinkaan tarvitsisi kysellä kommenttiensa perään. - näkkyy jotku
hrmostuvan.
On tainnu varpaille astua ja pallis hiplata. - takasinnnn
kaipaamasi hih1hih1
Ketjusta on poistettu 42 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565410Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212377- 1141617
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2351592- 931477
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681175Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91153Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3211145Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3131108