montaakaan todellista bmw omistajaa!
amis-finninaamoja melkein kaikki!
tev.BMW 533D...
tällä palstalla
6
591
Vastaukset
Ainakin 1 omistaja
- diesel-einari
onhan omistajiakin ja ei kaikki ole finninaamoja!minäkin olen omistaja!
ja nyky-BMW on yksi parhaista autoista ajaa,arvostan juuri ajoominaisuuksia jota 533D tarjoaa!
edellinen oli audi a6 tdi,mutta ei pärjää määrätyissä ominaisuuksissa joita on aika paljon!
- Näin on
Kaikkien bemaristien kannattaa käydälukemassa mersupalstalta, mitä mesemies osuvasti kirjoittaa!
- kun tuoolanen
533 on keksitty nii tuu sit tänne aukoon päätäs
- diesel-einari
taitaa lukulasit olla jo uusimisen tarpeessa,korjataan tyyppi jos se sun ahdistunutta oloas keventää.
530d vm.2005 kosovosta tuotu!ja ei maksanu paljoo..jos se keventää sun mielentilaas!finninaama. - mutta
diesel-einari kirjoitti:
taitaa lukulasit olla jo uusimisen tarpeessa,korjataan tyyppi jos se sun ahdistunutta oloas keventää.
530d vm.2005 kosovosta tuotu!ja ei maksanu paljoo..jos se keventää sun mielentilaas!finninaama.Minkäs ikänen teini se siellä huuteleekaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857415- 965364
- 2534524
- 444455
- 623227
- 482646
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222328Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘282291- 482240
- 412164