sanoja en muista yhtään, mutta TYYTY TY TYYTY TYYTYY.TYYTYTYY TYY.. soitettuna. Täällä tunnutaan löytävän aivan hepposillakin tuntomerkeillä annettuja biisejä, niin miksei tämäkin.
Ranskankielistä discoa
6
693
Vastaukset
- kappale nopea diskokappale ...
Hieman enemmän tuntomerkkejä kuitenkin kiitos, ja artisteja kuunteluun: Kate Ryan - Different, osa kappaleista sekä ranskaksi että englanniksi. Stephanie (Monacon prinsessa) - Ouragan/Irresistible - kappaleita levyllä joko ranskaksi tai sitten englanniksi.
- sika hyvä disco hitti
tämä se on 100% tarkkuudella oleppa hyvä:)
Kate Ryan on kyllä tehnyt useamman Ranskankielisen levyn. Differentillä on joitakin biisejä sekä Englanniksi että Ranskaksi. Ja olihan Kate Euroviisuissa kotimaansa Belgian edustajana. Youtubesta löytyy videoita
Libertinen esitti kyllä alunperin Mylene Farmer, mutta Katen versio on enemmän discoa.
Video:
http://www.youtube.com/watch?v=sZg5gDvLc5A- Winde
Kiitos sinulle !! tää se oli jotain hain... IHANAA...
Winde kirjoitti:
Kiitos sinulle !! tää se oli jotain hain... IHANAA...
Kate onkin superhyvä diskodiiva :D.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857515- 965424
- 2624683
- 484582
- 643312
- 502728
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222378- 512372
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292352- 412214