Se tosiasia on tultu tässä huomattua, että miehet ovat parisuhteessa "tossun alla", vaikka he hirveästi yrittävät väittää tuossa asiassa vastaan. Oneksi meillä naisilla on keinot "manipuloida" miehiämme...;) Mitäs te muut olette mieltä?
Miehet tossun alla...
33
3657
Vastaukset
- vaimo
Olen samaa mieltä kanssasi. Meillä saan jokaisen tahtoni läpi aina keinolla tai toisella, joskus kiukuttelen, suutun tai käytän seksiä valtakeinona. Mieheni tekee mitä vain kun vähän aikaan pihtaan ja olen äksy. Olen kyllä oppinut käyttämään valtaani ja vaatinut mieheltäni joskus vähän liikaa, mutte itsepähän on naimisiin kanssani mennyt ja se tuo tyydytystä itselleni kun saan komennella "isoa miestä".
- huhuh
ämmiä. minä saan aina tahtoni läpi ja yms... sähän olet psykopaatti, onneksi et ole mun vaimo
- mies
huhuh kirjoitti:
ämmiä. minä saan aina tahtoni läpi ja yms... sähän olet psykopaatti, onneksi et ole mun vaimo
nuo molemmat ole olleet vaan ihan kyrpiintyneitä miespuolisia? Tuskin naiset olisi niin tyhmiä, että tuollaista täällä väittäisivät ;)
- aina saa
Hei tuo on typerää pihistellä.Normaali mies kerää kamat ja vaihtaa kämppää sieltä mistä taas saa.Et ole tainnut huomata,että et ole ainutlaatuinen pilluinesi.
- M66,6
Rehellisimpiä kommentteja näillä palstoilla miesmuistiin. Ja vastaa täysin arkipäivää. Naiset käyttäytyvät niin huonosti miestä kohtaan, kuin heidän annetaan.
- mies.
Eihän miehelle tarvitse kuin sanoa, niin se hyppää.
- Anonyymi
Minä en sinun kaltaista ämmää kauaa katselisi. Yksikään narttu ei ole korvaamaton.
Naiset ovat kuin bussi tai raitiovaunu. Kun yksi menee ohi, niin seuraava tulee kymmenen minuutin kuluttua. - Anonyymi
aina saa kirjoitti:
Hei tuo on typerää pihistellä.Normaali mies kerää kamat ja vaihtaa kämppää sieltä mistä taas saa.Et ole tainnut huomata,että et ole ainutlaatuinen pilluinesi.
...sieltä mistä saa. Parempi olla se ihan oma kämppä. Ei mies saa olla naisesta riippuvainen. Toisi mies on aina oman tiensä kulkija. Ja toisinaan sillä tiellä tulee naisia vastaan.
- Anonyymi
aina saa kirjoitti:
...että sieltä mistä kämpän saa? Kuule kyllä tosi miehellä on ihan oma asunto. Ei mies saa olla naisesta riippuvainen! Tosi mies on aina oman tiensä kulkija ja joskus tuolla tiellä tulee naisia vastaan.
Näin se on.
- tasapuolinen f
Voihan se olla noinkin,mutta jos sulla on parisuhde jossa mies tanssii sun pillin mukaan eikä sil oo mitään omaa tahtoa ni voi mies parkaa!!!no tietty se on sen oma ongelma.Mul on ainaski tasapuolinen suhde ja se Toimii!!!En tajua mitä hienoa on alistaa mies omaan tahtoonsa???Ei taida olla kovin terve suhde???
- aikani kyselin
että mitä mies tahtoisi tehdä ja mitä mieltä olisi siitä ja siitä asiasta, mutta kun vastaus oli aina tyylii ihan sama, niin olen sitten ottanut ohjat käsiini. Ei siinä mitään alistamista ole. En ole ap.
- mutta ainahan joku on
aikani kyselin kirjoitti:
että mitä mies tahtoisi tehdä ja mitä mieltä olisi siitä ja siitä asiasta, mutta kun vastaus oli aina tyylii ihan sama, niin olen sitten ottanut ohjat käsiini. Ei siinä mitään alistamista ole. En ole ap.
Onhan noita tahdottomia miehiä/naisia ollut maailman sivu. Oma exänikin oli sellainen, enkä minä siitä oikein pitänyt.
Nykyinen avovaimo taas pyrkii tiedostamattaan dominoimaan suhdetta, mutta en koskaan tule häntä siihen tilanteeseen päästämään, vaan pidät ohjat pikkaisen enemmän itselläni kuin hänellä -> homma toimii.
Nainen useimmiten pyrkii valta-asemaan, mutta jos ei saavuta sitä miehen johtajuuden takia, hän on paradoksaalisesti tyytyväinen. Tilanne todistaa, että nainen onkin suhteessa miehen kanssa, ei alkukantaisen tohvelieläimen.
- tanttaralla
Taidat tyttöraasu olla ihan vihreä vielä..vai manipuloida miehiämme ja minkä helv takia, kysyn vain? Kerro! Mitä sillä voitat? Olen elänyt jo 50 kymppiseksi eikä mieleen tulisi"manipuloida" miestäni, siinä se on ja pysyy minkä ihan itse menin nuorena flikkana valitsemaan...
- DogBoy
No come on! No onhan se oikeastikin selvää että useat meistä miehistä ollaan tossun alla ja jotku jopa tosi pahasti, kuten minän itsekkin. No eivät tietenkään kaikki ole mutta, se mitä tarkoitan on se että, ei siinä mitään pahaa ole tai hävettäävää jos mies on tossun alla. Minä itse tykkään todella asemastani ellen jopa rakasta sitä.
Ei ole oikeasti ihanapaa asiaa kuin olla sellaisessa parisuhteessa jossa vahva ja naisellinen nainen määrää miltei joka asiasta. Nöyrtyä ja taipua hänen tahtoonsa.
Ihan oikeasti! Todella useat miehet haaveilevat dominoivasta , konttrolloivasta ja naisellisesta vahvasta naisesta joka tekee mitä tahtoo, käyttää miestä miten lystää ja pompottaa sen minkä kerkeää. Se on kinkyä Se on Kiihottavaa .
Kehotan kaikkia tätä viestiä lukevia Naisia ottamaan oma voima käyttöön. (kaikilla on sellainen voima sisimmässään) ( naisenergiaa) Tehkää oikeasti mitä tahdotte, sillä teidän tahtonne on sellainen asia jossa miehen tahto jää todellakin toiseksi. Ottakaa perheen pään ja johtajan rooli sillä te Naiset, olette todellakin parenpia johtajia kuin miehet. Tehkää selväksi että kukä käskee ja määrää. =D
Ja sitten vielä miehille. Minäkään en ennen uskaltanut tai kehdannut myöntää tai tunnustaa että olen tossun alla ja pidän dominoivasta vaimostani juuri sen takia kun pitää minulle KOVAA kuria. Olen nyt luopunut omista rajoittuneista tunteista ja olen oppinut nauttimaan elämästä. Siis kaikki miehet, uskaltakaa luopua siitä ajatuksesta että miehen pitäisi olla perheen pää ja antautukaa nauttimaan naisten määräilystä ja kontrolloinnista. Se on oikesti ihanaa ja vapauttavaa.
Manipuloinnin maailmanmestareita. Luodaan illuusio ja jos joku mies rikkoo tän illuusion niin sitä aletaan sitten syrjiä ja haukkua sovinistiksi ja siaksi ja vaikka miksi jos ei suostu nuolemaan maata teidän prinsessojen alla. Näin pyritään murtamaan jokainen mies alistumaan teidän naisten pikku leikkeihin syrjimällä tätä kaveria. Ja ryhmän painostus lopulta murtaa kaikki heikoimmat miehet.
Kyllä tässä pikkuhiljaa alkaa realistina tajuamaan sen, ettei maailmassa ole oikeasti naisia jotka eivät leikkisi jotain pikkuleikkejä ja jotka kykenisivät oikeasti REILUUN suhteeseen. Ei tarviisi leikkiä mustasukkaisuus leikkejä tai aloittaa turhia riitoja vain huomion takia tai yrittää kiristää erillaisilla asioilla miestä tekemään mitä teitä huvittaa.
Ei yhtään ihme, että naisia on pyritty pitämään hiljaa ihmiskunnan historian aikana.
Sais ne japskit nyt kehittää niitä androidi naisia sen verran pidemmälle, että vois ottaa sellasen kun elävät naiset tuntuu toimivan aivan käsittämättömän epäloogisella tavalla.- old cowhand
Jää ainoastaan tervejärkisiä miehiä pariutumisleikkiin elävien naisten kanssa.
Tulis vaan nopeasti markkinoille ne robonaiset, ja järjestetään vielä niin, että köyhemmät puutteessa elävät miehet saavat ostoksestaan kela-korvauksen.
Ei teidän marinaa jaksa. - .............
old cowhand kirjoitti:
Tulis vaan nopeasti markkinoille ne robonaiset, ja järjestetään vielä niin, että köyhemmät puutteessa elävät miehet saavat ostoksestaan kela-korvauksen.
Ei teidän marinaa jaksa.jaksa.
- old cowhand
............. kirjoitti:
jaksa.
niin minulla ei ole tarvetta eikä haluja manipuloida ketään.
Ei varsinkaan alemmassa sarjassa painivia kilpakumppaneita.
Tapanani on vittuilla ihan suoraan jos tuntuu tarpeelliselta, joten muista:
"Paras kaltaisiinsa tyytyä, muuten hymy saattaa hyytyä". old cowhand kirjoitti:
Ei teidän marinaa jaksa.Siihen, että kukaan mies katsoo teidän leikkimisiä on about yhtä suuri kuin maailmanrauhan syntyminen huomenna.
- kaksinaamainen...
Sä olet sairas. Sulla on aina näitä juttuja. Sitten jo jossain sä kiirehdit kertomaan, miten naiset on kyllä kivojakin ja miten haluat niiltä vastauksia jne. Seuraavalla kerralla sä jo haukut niitä ja vaihdat ne robotteihin, puukotat selkään. Ja siis aina noi sun prinsessat ja femakot ja ties mitä. Sä yrität esittää älykköä ja tasa-arvoista ja sitten kuitenkin kiirehdit ymmärtämään ties mitä "hiljaisena pitämistä" ja pahempiakin asioita.
Sun jutut on kaksnaamasia, sä yrität manipuloida täällä kaikkia, ja siis sä todella olet ilmeisesti sairas.
Ja pahasti. kaksinaamainen... kirjoitti:
Sä olet sairas. Sulla on aina näitä juttuja. Sitten jo jossain sä kiirehdit kertomaan, miten naiset on kyllä kivojakin ja miten haluat niiltä vastauksia jne. Seuraavalla kerralla sä jo haukut niitä ja vaihdat ne robotteihin, puukotat selkään. Ja siis aina noi sun prinsessat ja femakot ja ties mitä. Sä yrität esittää älykköä ja tasa-arvoista ja sitten kuitenkin kiirehdit ymmärtämään ties mitä "hiljaisena pitämistä" ja pahempiakin asioita.
Sun jutut on kaksnaamasia, sä yrität manipuloida täällä kaikkia, ja siis sä todella olet ilmeisesti sairas.
Ja pahasti.Ja keksittäiskö jotain uutta taas, on kuultu jo nää argumentit.
beefcake kirjoitti:
Ja keksittäiskö jotain uutta taas, on kuultu jo nää argumentit.
..ammattiauttajalle menemistä ihan tosissaan, tää ei ole v*ttuilua eikä vitsi. Sun jutut on paikkapaikoin sellaisia ettei ne ihan terveen ihmisen päästä voi olla lähtöisin. :/
katarzyna kirjoitti:
..ammattiauttajalle menemistä ihan tosissaan, tää ei ole v*ttuilua eikä vitsi. Sun jutut on paikkapaikoin sellaisia ettei ne ihan terveen ihmisen päästä voi olla lähtöisin. :/
Kerroit tosta jo aikaisemminkin, ja olet muistaakseni joskus aikoja sitten sanonut tota samaa.
- On niin ristiriitaista
beefcake kirjoitti:
Kerroit tosta jo aikaisemminkin, ja olet muistaakseni joskus aikoja sitten sanonut tota samaa.
tuo viestittelysi useimmiten. Olenkin ajatellut että ehkä haluatkin vain härnätä etkä oikeasti ole aina sitä mieltä mitä väität. Harrastus se on tietysti palstoilla provoilukin, mutta liika on aina liikaa.
T:sivustaseurailee silloin tällöin
Hyvää jatkoa kuitenkin!
- ...........
Sitä mieltä, että huonosti on asiat, jos pitää kumppaniaan manipuloida. Olisiko kannattanut valita toisin aikoinaan?
Muuten olen sitä mieltä, että mitä ihmeen valtataistelua ja sotaa ihan yleisestikin näillä palstoilla parisuhteen luullaan olevan? Täällä miehet ja naiset haukkuvat ja piikittelevät toisiaan. Herrajumala kun lapsetkin osaa poika/tyttöpöpö kamossaan tulla paremmin toimeen toistensa kanssa. Ihan sekopäistä meininkiä sanon minä.
Itse olisin erittäin surullinen parisuhteeni tolasta, jos minun oikeasti tarvitsisi alentua manipuloimaan rakastani. Enkä pystyisi keskustelemalla pääsemään kummallekin mieluisaan lopputulokseen ja hyväksymään ihmistä sellaisena kuin hän on. Olisi surullista myös ajatella, jos mieheni hihittelisi että pystynpäs manipuloimaan näin ja noin vaimoani. Ei tuo ihan aikuisten ja kypsien ihmisten käytöstä ole. En tiedä millaisten "miesten" kanssa sinä olet ollut tekemisissä, mut on täysin absurdia yleistää noin...
Myönnän, että vuosien mittaan on tullut vastaan useitakin naisia, jotka ovat erehtyneet yrittämään saada minuakin tossun alle...lopputuloksella, että ovat itse saanet tossua ja joutuneet mäkeen... ;)- ...
parasta mitä niille naisille on koskaan tapahtunut!
... kirjoitti:
parasta mitä niille naisille on koskaan tapahtunut!
..miten moni vieläkin, vuosien jälkeenkin itkee perään ja haluaisi jatkaa yhteydenpitoa....
Itse en periaatteestakaan ole exien kanssa tekemisissä. Exä on exä ja sillä siisti...miks palata entiseen ku maailma on täynnä kauniita ja mukavia tutustumisen arvoisia naisia! ;)
- missitön
En ole koskaan manipuloinut yhtään miestäni, jokainen päästelee valkoisia valheita joskus, ja joskus vaan jäärää ja tahtoo, mitä tahtoo, niin miehet kun naisetkin.
Mutta enemmän miehet ovat yrittäneet manipuloida minua.
En voi sietää tuota ominaisuutta, mielestäni se ei kuulu parisuhteeseen. Kumpikaan ei ole hyvä, ei miehen eikä naisen tekemänä. Mä en itse myöskään halua miestä, joka on tossun alla tai joka on niin heikko, että uhoamalla täytyy yrittää se peittää.
Mä oon jotenkin niin tosikko, etten ole ikinä ymmärtänyt tätä naisten ja miesten alistamis- ja haukkumisleikkiä. Mä en ole ikinä ymmärtänyt valtataistelua ja siksi olenkin aina hävinnyt: olen lähtenyt menemään, kun en tajua, että se olikin miesten leikki, mihin mun ois pitänyt osallistua.
Mä en oo näitä täällä oleviakaan viestejä koskaan ymmärtänyt, jotka tosin miehillä ovat paljon katkerampia ja pahempia, vaikka syytä on yhtälailla molemmissa. Ehkä täällä sitten vaan on ne yksinäisimmät miehet, netissä, katkerina vuodattamassa. Emmä niitä tosielämässä niin paljon tunne, onneksi!
Tosin en ole koskaan ymmärtänyt niitäkään naisia, joilla on heti kauhea tarve juosta paikalle mielistelemään miehiä, ja olla aina se "kiva tyttö", nimenomaan miehille, joille on ikäänkuin pakollista se, että miehet tykkää, vaikka se tulisi vääryyden kautta. Sitten on niitä, jotka ovat oikeasti semmoisia hyviä hieman "jätkiä" ja niitä, jotka esittää sellaisia ja haukkuu muita naisia (eli eivät ole, eiväthän oikeat hyvät jätkätkään toisiaan hauku!). En ole koskaan ymmärtänyt itsensä nostamista toisia alistamalla tai haukkumalla, syrjintää sukupuolen perusteella tai ulkonäön tai ihonvärin...
Joten... En ymmärrä miksi mun miehen pitäisi olla tossun alla tai mun pitäisi olla nyrkin ja hellan välissä. Joten elän ennemmin yksin.- ja taas me tapeltiin
"En voi sietää tuota ominaisuutta, mielestäni se ei kuulu parisuhteeseen. Kumpikaan ei ole hyvä, ei miehen eikä naisen tekemänä. Mä en itse myöskään halua miestä, joka on tossun alla tai joka on niin heikko, että uhoamalla täytyy yrittää se peittää."
Ongelman ydin on siinä, ettei kumppaniaan alistamaan pyrkivä sitä edes tiedosta. Hän omasta mielestään on oikeassa ja asiat pitää tehdä tällä tavalla kuin hän sanoo.
Elämässä pitää osata tehdä kompromisseja sekä oikeissa paikoissa vaatia ja tarvittaessa sanoa myös ei. Pelkällä jääräpäisyydellä tuhoaa suhteen, mutta niin kyllä tekee alistuessaankin, sillä alistaja ei kumminkaan arvosta tossukkaa.
Ihmisillä on yleensä joitakin periaatteita, joista kannattaa pitää kiinni vaikka se tarkoittaisikin suhteen katkeamista. Sitten suurin osa kaikista asioista on kuitenkin sellaisia, joissa voi joko mennä toisen mukaan tai sitten hakea kompromissin.
- huomannut saman asian
ja miehet vielä viihtyvät siellä.
- AnonyymiUUSI
Täysin alisteisessa asemassa miehet nykyään muutenkin kun elättävät toisten miesten pentuja..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e651977- 1041901
- 1441649
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151641- 1031609
- 851587
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851357- 1191289
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241160- 701132