paljon ryhmästä puhutti mutta, mutta.
Valitettavasti en ole kuullut esittäjiä mutta onko heidän musiikillinen antinsa "hinnan väärti"
Tulevat esiintymään Turkuun mutta tuo jäähalli ei oikein ole sopiva paikka edes kevyelle klassiselle.
mitä mielipiteitä yhtye Teissä herättää?
Il Divo, paljon myyty?
3
340
Vastaukset
- kateellinen
Ostin yhden levyn - ja harmitti. Heidän kipaleensa Regresa a mi on hyvä, muut ei sitten olekaan.
Kunhan malttavat laulaa vuorotellen eri aikaan niin homma toimii. Äänet eivät soi yhteen, yhdessälaulaminen on kakofonista. (sama vika on kyllä kotimaisella halpisveriolla Virtuosollakin)
Klassista se ei ole, ihan vaan poppia.
Mutta tädit kyllä ostavat kultapoikien levyjä, tuleehan sitä rahaa siitäkin.
Kaksi heistä on jonkimoisia tenoreita, yksi baritoni ja yksi "luonnonääni"
Kyllä Turun jäähalli on ihan hyvä paikka heille, mikin kautta he kuitenkin laulavat...taisin löytää viestistäsi sen ytimen, ei niinkään kuultavaksi vaan katseltavaksi.
Olen kerran ollut ko. jäähallilla kun Moskovan uusi sinf. orkesteri soitti siellä.
Huono paikka klassiselle.- ei-klassista
epikuros kirjoitti:
taisin löytää viestistäsi sen ytimen, ei niinkään kuultavaksi vaan katseltavaksi.
Olen kerran ollut ko. jäähallilla kun Moskovan uusi sinf. orkesteri soitti siellä.
Huono paikka klassiselle.Joo, varmasti voi olla huono paikka klassiselle, mutta niin kuin edellinen kirjoittaja sanoi, heidän musansa ei ole klassista nähnytkään. Sitä paitsi laulavat tosiaan aina mikkiin, eli kuuluvuusongelmaa ei ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857455- 965394
- 2574605
- 444505
- 623257
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348- 492323
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 412184