Entinen työtoverinini on adventisti. Erään kerran pyysyin häntä lenkillä ollessani rukoilemaan puolestani. Sielussani oli kova tuska ...Taivaassa kuultiin tuo rukous heti, joka tuolloin eräänä syysiltana Hänelle lähetettiin. Itse olin ja olen hellari. Tuon jälkeen tiesin, että taivaassa on paljon muitakin kuin hellareita.
Adventistin rukous
5
151
Vastaukset
- Toinenkin
Olemme adventisteja, mutta joskus käymme myös helluntaiseurakunnan tilaisuuksissa.
Miehelläni oli vähän huono olo ja hän pyysi rukousta.He tiesivät keitä me olimme.
Kuinka ollakkaan, huono olo lähti heti.
Se oli Jumalan teko,ja tässä näemme, että rukous
auttaa seurakunnasta riippumatta.Ei meitä taivassakaan karsinoida eri paikkoihin sen perusteella mihin seurakuntaan olemme täällä
kuuluneet.Olemmehan me adventistit monien mielestä
vähän omituisia vääräuskoisia ja meissä on niin paljon vikoja, mutta niin on kaikissa muissakin
ainoastaan Jeesus on täydellinen ja Jumala katsookin meihin kaikkiin uskoviin Jeesuksen kautta, eikä näe meissä mitään väärää,jos rakastamme Jeesusta. Kovinpa olit katsellut makaronin läpi siihen saakka, jos olit kuvitellut, ettei taivaassa ole paljon muita kuin hellareita. Hyvä, että silmäsi tässä suhteessa aukenivat. Uskomme siellä olevan myöskin adventisteja, mutta lukematon määrä muita kuin näihin maihittuihin kirkkokuntiin kuuluvia.
- asdfghjk
Jo vain! Kiitän näistä Adventisti uskon ystävistä. Raamattu on ilmoitus Jumalasta vain niiltä osin kuin Hänestä ilmoittaa voidaan. Jumala on kuitenkin niin suuri kokonaisuus, että Häntä voidaan ymmärtää eikä kirjoihin kuvata. Joskus on tullut mieleen , että katsotaan samaa asiaa ikäänkuin suurta kappaletta. Näemme saman kappaleen mutta hiukan eri puolilta. Kuvaukset kappaleesta ovat silti oikein.Taivas tulee olemaan hämmästyttävä paikka !
asdfghjk kirjoitti:
Jo vain! Kiitän näistä Adventisti uskon ystävistä. Raamattu on ilmoitus Jumalasta vain niiltä osin kuin Hänestä ilmoittaa voidaan. Jumala on kuitenkin niin suuri kokonaisuus, että Häntä voidaan ymmärtää eikä kirjoihin kuvata. Joskus on tullut mieleen , että katsotaan samaa asiaa ikäänkuin suurta kappaletta. Näemme saman kappaleen mutta hiukan eri puolilta. Kuvaukset kappaleesta ovat silti oikein.Taivas tulee olemaan hämmästyttävä paikka !
Osuit naulan kantaan.
- IHANAA JOS
Tutkiva_huomio kirjoitti:
Osuit naulan kantaan.
Tälläkin palstalla voitais kertoa toinen toisillemme,niitä ihmeitä ja kokemuksia mitä Jumala on meille tehnyt ja antanut,saman Isän lapsia kuitenkin olemmme,
vaikka emme kaikkea samalla lailla ymmärräkään.Voihan niistäkin keskustella,ja sanoa oman mielipiteensä,
mutta sitä en ymmärrä,että miksi pitäisi riidellä,
koska mikään pelkkä oppikysymys ei pelasta ketään,
vaan ainoastaan JEESUKSESSA KRISTUKSESSA ON PELASTUS,ARMOSTA,ei ansioista,
ja lopulta sitten on oleva vain yksi JUMALAN LASTEN SEURAKUNTA,SINNE PÄÄSEE JOKAINEN JOKA TURVAA JEESUKSEN VEREN ANSIOON.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363687- 122416
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371965Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211731Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301493- 1241458
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101311- 141256
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4811233- 771151