mistä saisin ideoita kirkkomusiikkiin? Kävin netissä kotimaan sivuilla mutta siellä oli vaan muutamia kappaleita. Voiko missään muualla kuunnella ilmaiseksi kirkkomusiikkia?
kirkkomusiikki
3
1215
Vastaukset
- esim.
kirkossa ja kirjastossa.
sovitte kanttorin kanssa ajan, niin hän mielellään esittelee teille joko itse uruilla tai omasta levyvalikoimastansa häämusiikkia.
toinen vaihtoehto on kirjasto. siellä on hyllyttäin häämusiikkia lainattavaksi ja paikanpäällä kuunneltavaksi.- albagga
www.haamusiikki.info
- hääkuumeessa
moi!
Olen itsekin etsinyt/miettinyt kuumeisesti mitä tulevissa (päivää ei vielä lyöty lukkoon..!)häissäni soitettaisiin tai laulettaisiin.Olemme molemmat musiikin ystäviä ja laululla on todella iso merkitys.Löysin tällaiselta sivustolta..http://www.kookas.fi/forum/thread/10186..keskustelun yhdestä kevyestä hengellisestä laulusta, käypä katsomassa, siellä myös ohjeet miten voit kuunnella sitä internetissä. Meni ainakin minun suosikkeihini, todella kaunis laulu!! Ja onnea häihin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692673
- 632614
- 681772
- 241607
- 201530
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251106