Heippa hei!
Onkos ketään nuoria lähdössä Inglesiin viikoksi 8? Iltaseuraa olis kiva saada.. :)
Inglesiin 16.-23.2.
18
1718
Vastaukset
- lawyer
14.päivä ollaan lähdössä inglesiin.
- Masa22
Lokakuussa lähetään. Yumbossa ankara bailaaminen on homman nimi. Josko vaikka komean latinopojan löytäisi holellille sängyn lämmittäjäksi, Voi että mä ootan jo lähtöö.
- kylläpä_etoo
Asiallinen kysymys, mutta ruskean reiän ritari pääsi heti vauhtiin...
- kysyjä
Heti 11 vuotta myöhemmin. Mistä muuten tiedät ruskean reiän tai että tyyppi on ritari.
- kyllä_etoo
Kunhan vastailen tässä itselleni. Ei mulla luuserilla ole muutakaan tekemistä. Ei löytynyt mulle miestä kälviän nakkarilta. Siksi olen katkera.
- Anonyymi
kysyjä kirjoitti:
Heti 11 vuotta myöhemmin. Mistä muuten tiedät ruskean reiän tai että tyyppi on ritari.
kaikkihan ne on...
- etsiväkö
Masa22 on löytänyt 2007 ketjun. Nopsat hoksottimet!
- Lapsviel
Ei kai se 2007 edes tiennyt mitä sekoilee 11 vuotta myöhemmin.
Taitaa olla se yksi ja sama Kanarian Kaheli.
- donloser
DonLoseriako meinaat
- Kaksimarjaa
Näykö poikapari. Olisimme kiinnostuneet tapaamisesta Inglesissä.
- Armyoflovers
Täällä toinen poikapari joka on kiinnostunut pikku kinkereistä. Kiinnostaako?
- Anonyymi
Armyoflovers kirjoitti:
Täällä toinen poikapari joka on kiinnostunut pikku kinkereistä. Kiinnostaako?
Ei sitten alkuunkaan kiinnosta. Menisitte tekin rippikouluun kuuntelemaan raamatunsanaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sitten alkuunkaan kiinnosta. Menisitte tekin rippikouluun kuuntelemaan raamatunsanaa.
Raamatussa sanotaan miten asiat on.
- Anonyymi
On ihan mahotonta menoa nyt kyllä. Ihan mahotonta
Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043404
- 883083
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201943- 691906
- 381877
- 211741
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341449Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337