onko kokemuksia, miten käynnistyypi jos ei muutamaan päivään ole heitetty lenkkiä ja pakkasta on se 30 raatia ?
C5 facelift pakkasella
5
2438
Vastaukset
- xxx..
Kun palmun alta.
( Ykkössarjalainen starttasi hienosti -44 asteessa Lapissa talvella -02/03, lähin sähköpistoke peninkulmien päässä ) - c5 kuski
Joo, minäkin kokeillut vasta 9h 22asteen pakkasessa seisottamista ilman lämmittimiä. Auto käynnistyy ilman sahaamista, mutta nestekidenäytöt sisällä vähän "hitaita".
Auto omaa eri hyvän lämmityslaitteen. Lämpö tasaista ylhäällä ja alhaalla. - Palmun alta
28 astetta pakkasta, eikä viikkoon ajossa. Ensimmäisellä startilla käyntiin eikä pienintäkään ongelmaa. Akku on se yleensä se heikoin lenkki, ei automerkki. Kaikissa facelift C5:ssa on on vielä suhteellisen tuoreet akut.
- citroen-for-ever
Meillä on -05 HDI jossa ei öljytilan lämmitintä eikä webaston kelloa ja hyvin on mamma aamuisin työmatkalle päässyt.
- Lerppis
citroen-for-ever kirjoitti:
Meillä on -05 HDI jossa ei öljytilan lämmitintä eikä webaston kelloa ja hyvin on mamma aamuisin työmatkalle päässyt.
Ollaan jo toista talvea liikuttu Sitikalla. Hyvin on C5 toiminut ainakin -36 asteeseen asti. Siellä on auton mittari käynyt ja lämpö riittää ainakin bensamallissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018053- 1075657
- 2795003
- 494943
- 763727
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422358