Provoja on jälleen ilmestynyt taululle joten pitää muistuttaa.
Ainoa tapa hävittää trolliviestit on lakata vastaamasta niihin!
Muistakaas nyt hyvät boardilaiset, että vastailemalla näiden provosoijien topiceihin te vaan kasvatatte näiden trollien virtuaalipippeliä.
Kyllähän sen jo läpistä huomaa, ettei nuo "PS3 on supertietokone" -jutut ole tosissaan heitettyjä. Pennut vaan rakastaa sitä, kun saavat ärsyttää. '
Oikeasti, tällaisia häviäjiä tulee aina olemaan.
Nämä trollit häviävät vain silloin, kun he huomaavat, ettei kukaan enää vastaa heidän viesteihinsä.
ÄLÄ VASTAA PROVOIHIN!!!
5
459
Vastaukset
- QwErTyMaN
Varmaan joistain Suomi24:sen foorumeista saa asialliset....
Ainoa tapa olis se ettei saa kirjoittaa ilman rekisteröityä nikkiä.
Ja kannattaa ihan suosiolla jos haluaa asiallista keskustelua niin siirtyä johonkin muualle (esim. Konsolifin tai joku muu ton tapanen).- Collectorr__
Kyllä näiden viestien kautta sekä provoihin vastaaminen että provot ovat vähentyneet. Ja taas kun varoitusviesti jää alemmaksi, ilmestyvät trollit koloistaan.
- hoh hoh hoo!
Collectorr__ kirjoitti:
Kyllä näiden viestien kautta sekä provoihin vastaaminen että provot ovat vähentyneet. Ja taas kun varoitusviesti jää alemmaksi, ilmestyvät trollit koloistaan.
se johtuu vain siitä kun mielenkiinto wii-romuun on vähentynyt merkittävästi lasten joulujuhlien jälkeen, eikä japsien huiskispalikalla roiskiminen jaksa enää kiinnostaa
- ou jee!
ja pruiskautan vähän suihketta kainaloooooon! jee jee jeeeee!!
- Kiinostaa
hoh hoh hoo! kirjoitti:
se johtuu vain siitä kun mielenkiinto wii-romuun on vähentynyt merkittävästi lasten joulujuhlien jälkeen, eikä japsien huiskispalikalla roiskiminen jaksa enää kiinnostaa
Minun luona kun on tuttuja käyny niin 3 perhettä
on sen jälkeen heti Wiin ostaneet tai varanneet
viikon sisällä.
PS3 tai xBOX niistä he ei mitään tienneet,mutta
kun minun Wii pelejä pelasivat,niin heti
rupes erilainen pelityyli kiinostamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496315Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6422611Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831209- 821123
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.791087Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3011074Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä601068- 78983
- 66951
- 228854