Heipsan, olen ajatellut ottaa akvaani tuliliskoja paljonko 2 tuliliskoa vaativat tilaa ja voiko niitren akvaarion laittaa täyteen vettä, vai täytyyykö niiden päästä maalle välillä?Voisiko joku pistää tuohon jotain osotetta mistä löytäisi tietoa tuliliskoista, voi täällä keskusteiluissakin neuovoa jos tykkää.Kiitos kaikille jo etukäteen =)
Hei!
2
225
Vastaukset
- Rihma
Kokeileppa Goolgea;
http://www.google.fi/search?hl=fi&q=tulilisko&meta= - ragge
mulla oli tuossa pienessä 60litran akvaariossa 2 tuliliskoa ja 3 huntupyrstöä.
Tulivat ainakin meillä ihan hyvin toimeen keskenään..Siirsin ison altaan shankittuani huntupyrstöt isoon altaaseen, joten tuliliskoilla oli enemmän tilaa...
Meillä tuliliskot eivät suostuneet uimaan ollenkaan, lekottelivat vaan kannon päällä pinnalla..
Lopulta teinkin uudelleen järjestelyn akvaarioon ja laitoin vaan toiseen reunaan hiukan vettä ja hiekkaa suurimman osan pohjasta, tein siis sellaisen "uima-allas"mallisen kodin noille liskoilleni...
3 vuotta elelivät meillä nuo tuliliskot, ennenkuin kuolivat.
Koko 3 vuoden aikana satuin näkemään 3 kertaa noiden uivan!!!
Meillä noiden lempiherkkua oli pakastetut surviaisen toukat...
Meinasin taas jossain vaiheessa hankkia noita uudestaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682600
- 622562
- 681752
- 241577
- 201500
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91440- 151362
- 381213
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81167- 251086