Liite onko tarpeellinen? En hommaa kansainvälistä korttia koska ei kuulemma tarpeellinen mut olisko tuo liite hyvä/tarpeellinen? Autoliitosta sen saisi. Vuokraan auton 3päiväksi usasta.
USA-liite??
3
878
Vastaukset
- -H-
Haeskele vanhoista viestiketjuista, asiasta on kyllä keskusteltu.
Omana mielipiteenä voin sanoa, että ei tarvitse. - Kaliforniassa 2006
Meillä oli vuosi sitten Kaliforniassa auto 2vkoa ja palautettiin vieläpä monen sadan kilsan päähän lähtöpisteestä...kukaan ei kysynyt mitään "liitteitä" tms. Lähinnä niitä tuntui kiinnostavan se, että omistat ihan tavallisen ajokortin luottokortin ja that's it.
- slippin.slidin
Itse hankin tuon USA-liitteen kun viimeksi oltiin 2006 Kalifornian suunnalla ajelemassa. Ajeltiin pari viikkoa Kalifornia, Arizona, Nevada akselilla. Kukaan ei sitä missään vaiheessa kysynyt, eikä sitä AL:nkään mukaan pääsääntöisesti tarvita. Joissain osavaltioissa voidaan kai kysyä.
Se USA-liite on kuitenkin muistaakseni aika halpa, joten ei siinä suurta menetystä tule, vaikka sen varuiksi hankkisikin. Itse en kyllä aio ensi reissulle tuota liitettä hommata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692653
- 632594
- 681772
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251096