galluyp

bbb

mitä tyhmää ootte keksinyt pienenä?

8

2309

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joo...

no oltiin pikkuveljen kanssa saatu joululahjaksi hevosen rooliasut pistettiin ne päälle ja laukattiin
      ympäri taloaXDDD

• yhen kamun kaa

kun kaupoissa oli niitä semmosia pokepalloja joissa oli karkkia ja semmonen muoviukko niin me napattiin ampiaisia niihin ja heiteltiin sitten niitä sisällä menemään niin että ne aukes ja ne ampiaiset alko riehuu sit me tuotiin kerran pikkulintu meille sisälle xD

• bbb

no tä tapahtu aika pienenä mä olin rattaissa nukkumassa ja mun veli tuli ja laittoi valjaat kiinni olin 8 xD kiva sitten herätä kun ei päässyt pois

-sitten veli on lukinnut mut suihkukaappiin

• riesa

En keksinyt tehdä itse näit seuraavii, vaan olin tekemisen kohteena:

Nähtiin velipojan kanssa telkkarissa mainos, jossa oli viikinki-pastilleja mainostettavana ja sit niille ukoille kasvo parta ja sarvet päähän kun ne söi niit karkkei. No, sit kerran oltiin kaupas ja hoksattiin niit viikinkikarkkei ja tietenkin ostettiin niit ja sit kotona tää mun veli käski mun syödä ekana askillisen niit pastilleja ku pelkäs, et ne parta ja sarvet kasvaa oikeasti.

Toinen on sit, et oltiin kaupassa ja mulla kun oli poskessa sellanen sydämen muotoinen syntymämerkki, niin tää sama veli hoksas sen ja rupes raaputtaa sitä irti, ku luuli et se on jotain likaa.

• pikkuinen...<33

vitsi en ollu kovinkaa pieni ku aloin harrastaa mun siskon kans. Se on kaheksa, ja sano et hän haluu multa munaa, ni annoin. Vitsi mitä nautintoo. Sil ei oo mitää estoi, ja mä panen sitä aina ku se nukkuu sit se herää ja on sillee et "aaaaahhh lisää lisääääää!!"

• hehheh Cx

ostettiin pikkune telkkari ja siin oli se laatikko ja laskin sillä alas portaita! Ja sit kun olin kutosella uutenavuotena menin tyhjään roskikseen ja sinne heitettiin kiinareita... korvat meni Cx

• oon oon
        hehheh Cx kirjoitti:

ostettiin pikkune telkkari ja siin oli se laatikko ja laskin sillä alas portaita! Ja sit kun olin kutosella uutenavuotena menin tyhjään roskikseen ja sinne heitettiin kiinareita... korvat meni Cx

lukinnu siskon ties minne

ja sit joskus kersana katoin salaa jonkun ihmeleffan ja seuraavana aamuna lähin nallipyssy kädessä ja uikkarit päässä pihalle paukittelemaan nallipyssyllä toisia päin :P

ja sit kerran oon heittäny meijän kissaa virsikirjalla ja tiputtanu semmosen helvetilisen ison peilin ainakin semmosen ison ikkunan kokosen einältä lattialle ja sen jälkee menin varmaan kaheks tunniks kellariin piiloon

• ...........

ala asteella olin en muista millä luokalla: olin kaverin luona yökylässä, niin yöllä mentii urheilukentälle jossa minun kaveri yllytti mua viskaamaan maasta löytyneen kaljapullon yhen rakennuksen ikkunasta sisään ja minähän tein niin. Mun kaveri sitten kuitenkin sanoi että et olisi viskannut, siinä sitten äkkiä hypättiin pyörän kyytiin ja poljettiin paikalta pois että naapurit ei kerkeä nähdä meitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      3022
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      71
      2901
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1842
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1709
    5. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1667
    6. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      26
      1642
    7. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1620
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1307
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1283
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1279
    Aihe