Moi! Suositelkaa jotain intiaanimusiikin esittäjiä mulle. Tykkään Buffy Saint-Marien musasta mutta muukin kuin popahtava powwow kävisi... :)
wa-heya
5
481
Vastaukset
- Kalervo
Hienoa,
että olet kiinnostunut intiaanimusasta. Tässä muutamia erinomaisia artisteja: Robbie Robertson
(kaksi viimeisintä soololevyä), Walela, Ulali, John Trudell, Indigenious, Joanne Shennandoh, Burning Sky, Spotted Eagle, WOR, Bill Miller jne...Vaikea näitä on saada Suomesta, mutta Digelius ja nettiyhtiöt auttavat.
Intiaanimusiikki on minulle sydämenmusiikkia...
Mitakuye Oyasin
Kalervo- Ceilori
Sattumalta löysin sun suosituksen "roopesta" ja ostin kyseisen ja toisenkin CD:n. On hienoa musiikkia, ehkä ei aivan kaikille natsaa, mutta tässä päässä (mikä on tosin pieni ja valikoiva)sopii loistavasti. Hyvää kevättä. Ceilori
- Fusion Jussi
Jees...
Wabanag vääntää kanssa jonkinsorttista inkkari musaa, kannattaa katsastaa. Onhan se Inkkaria lukuunottamatta lähes kotimainen porukka...- Kalervo
Aivan Wabanag on aivan erinomainen bändi,,,,
- Intiaanimusaa
..vastanneille. Nyt varmaan jotain jo løydæn.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953313
- 883063
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201883- 681882
- 321809
- 211721
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341409Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91329- 481327