shanghain hotellit

mr aina hukassa

olisko jollain suositella hotellia missä hyvä hinta/laatu suhde ja läheinen sijainti keskustankävelykadulle ja sille uudemmalle ns feikkimarkkina ostarille eikä ravintola-alueiden läheisyyskään ole haitaksi? tulihan sekava koittakaa ymmärtää. kiitos

3

724

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokeilemalla

Moi, lähetään 1,5 kk:n päästä ja otettiin sellainen hotelli kun liang an. Hintaa tuli 9 päivälle 225 eur per naama. Ei mikään Grand Hyatt mutta vaikutti ihan ok hotellilta ja ihan hyvällä paikalla. Juna ja metro lähellä. Kaikkialle jaksaa kyllä kävelläkkin kun hotelli on ytimessä..

• jmx

Ne feikki markkinat voipi olla toisessa paikassa ensi viikolla, riippuu viranomaisista....
      Taksit maksaa 2-3 euroa noin puolelta tunnilta, ei sillä hotellin paikalla niin väliä ole
      Jos tykkäät shoppailla ota Nanging roadin läheltä..Monta kilsaa pelkkiä kauppoja ..
      Se ei ole mikään tuppukylä vertaa esim Helsinki.. !!

www.galaxyhotel.com
      neljä tähteä riittänee useimmille, 30-40 eur/ Yö

• Jimi_

Yli kuukauden elämästäni olen viettänyt Charm -hotellissa. On yhden korttelin päässä Nanjing -roadista ja yleensä maksanut 50-60 EUR/yö. Ottaen huomioon isot huoneet (usein oma olohuone) ja kiinalaisittain hyvän tason erinomaisen hotellin oman keittiön voin suositella sitä lämpimästi.

Unohda halvan taksimatkan houkutus. Hotellin sijainnilla on todellakin väliä, jos meinaat tehdä muutakin kuin maata huoneessa. Työ- ja matkailumielessä on ehdotonta että hotelli sijaitsee metroasemien vieressä. Taksi ei maksa mitään mutta voi ottaa tunnin-puolitoista aikaa keskustaan ruuhka aikaan. Haluatko viettää matkasi taksissa !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2703
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2644
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1782
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1617
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1540
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1470
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1382
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1233
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1197
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      37
      1180
    Aihe