Löyty oikein tosta kortista oikee kuvakin.
http://overclockers.com/articles1411/
R600
12
479
Vastaukset
- Kellotaajuus
Oliko mun topicissa esillä sitten väärä kuva?
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=108&conference=1500000000000083&posting=22000000023565298
Vai miksi aloiti uuden tällä?"Oliko mun topicissa esillä sitten väärä kuva?"
Ei tainut olla?
"Vai miksi aloiti uuden tällä?"
Juu tota, ihan huvikseen.
--
Mitäs kuulustelua tää nyt on?
Teinks jotain väärin?- Kellotaajuus
j.a.m kirjoitti:
"Oliko mun topicissa esillä sitten väärä kuva?"
Ei tainut olla?
--
Teinks jotain väärin?Keräsin rohkeutta luodakseni topicin ja nyt sen ainutlaatuisuus on pilattu iäksi... Byääääähhhh.
Teit todellakin väärin, olit karkea ja ajattelematon. 10 raipaniskua rikoksestasi, anteeksipyyntö, julkinen tunnustus ja 5 tuoppia Magnersia pubissa. Sitten saatan harkita leppymistä :) - Daword
j.a.m kirjoitti:
"Oliko mun topicissa esillä sitten väärä kuva?"
Ei tainut olla?
--
Teinks jotain väärin?teit ihan kauheen rikkeen!
ei vaiskaan hyvät kuvat näkee selkeesti miltä kortti näyttää
mitäs varten tos on 2kpl power liittimiä? - Kellotaajuus
Daword kirjoitti:
teit ihan kauheen rikkeen!
ei vaiskaan hyvät kuvat näkee selkeesti miltä kortti näyttää
mitäs varten tos on 2kpl power liittimiä?6-pin, 75W 8-pin, 150W liitimet, joiden lisäksi Emolevyn tarjoama 75W antaa tehobudjettia 225W ja 300W max.
Uutta poweria ostamaan. - Daword
Kellotaajuus kirjoitti:
6-pin, 75W 8-pin, 150W liitimet, joiden lisäksi Emolevyn tarjoama 75W antaa tehobudjettia 225W ja 300W max.
Uutta poweria ostamaan.luulin että tää 7900gs imee munpowerista kaiken virran =))
mul on vaan 300w poweri mut jaksaa pyörittää 7900gs tosin kuuluis vaan pihaus ja poks ku ton kortin kans menisin nappii painaan koneesta Kellotaajuus kirjoitti:
6-pin, 75W 8-pin, 150W liitimet, joiden lisäksi Emolevyn tarjoama 75W antaa tehobudjettia 225W ja 300W max.
Uutta poweria ostamaan.Onneks on jo 550w poweri.
Mut oli aika kiva hyrrä?
"The fan is 24 watts"
Woouts, mahtaa lähtee mölyy tai ei?- Daword
j.a.m kirjoitti:
Onneks on jo 550w poweri.
Mut oli aika kiva hyrrä?
"The fan is 24 watts"
Woouts, mahtaa lähtee mölyy tai ei?pyöriisiihen malliin että muuta tuuletusta ei koneessa sitten tarvitakkaan.
Daword kirjoitti:
pyöriisiihen malliin että muuta tuuletusta ei koneessa sitten tarvitakkaan.
GeForce 7600GS vetää jotain noita lukemia :d
- Daword
j.a.m kirjoitti:
GeForce 7600GS vetää jotain noita lukemia :d
niin tekee
- Duke..
Aikamoinen "näkkäri" on kortiksi, toki livenä en ole tuota nähnyt, mutta taitaa vetää jo 3DFX Voodoo 6:lle vertoja "koossa" :D
kokoinen kortti kun oikein kantokahvakin toisessa päässä.Ei muuten sitten mahdu ihan pieneen koppaan.Porukoilla on ollut jo ongelmia gf8800 korttienkin kanssa.mahtaa tuo möhkäle olla sen verran painava ettei riitä kiinnitys pelkästää emolevyyn.Olisiko tuon kantokahvan tarkoitus joku kiinnityssysteemi?en tiedä en ole perehtynyt,mutta noin maalaisjärjellä ajateltuna
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422234- 251813
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271445- 1091274
Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!151259- 181035
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71954Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut107874Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333853Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad74846