Kuínka selluliitin voi luokitella?? Kuinka pystyisin saamaan selluliitin pois, ilman mitään kalliita toimenpiteitä,ym. Itselläni on aika paljon selluliittiä, ja olen vasta pian täysiikäinen... joten kaikki neuvot on tervetulleita! (mieluiten kohtuuhintaisia)
Luokittelu???
2
498
Vastaukset
- Siili80
Itse vähensin muutama vuosi sitten sokerin syöntiä ja vaihdoin vaalean leivän ja pastan tummaan. Lisäsin veden juontia, söin aineenvaihduntaa kiihdyttääkseni ananasta ja lopetin e-pillereiden syömisen.
Tuloksena selluliitti väheni ( ei kokonaan kuitenkaan), mutta en tiedä mikä oli nyt sitten se taika vai oliko kaikki yhdessä.
Nyt alotin sitten tuon kuivakuppauksen, josta tällä palstalla löytyykin sitten juttua ja paljon!
Katellaan ja kuppaillaan! - ---
Selluliitti luokitellaan 1-luokan, 2-luokan ja 3-luokan selluliittiin. Ykkönen on se, että selluliitti näkyy kun ihoa esim. puristaa yms. Kakkonen taas joissakin tietyssä asennoissa ilman, että ihoon kosketaan. Kolmonen näkyy jatkuvasti. Selluliittiä ei voi pois saada kun se kerran on tullut. Vähentää sitä kyllä hiukan voi. Elämäntavat, ruokavalio, liikunta ovat tärkeimmät apuvälineet. Voiteiden käyttö auttaa ihoa olemaan pehmeämpi, ja sileämpi, jolloin sellarikin näyttää nätimmältä... Erilaiset mutanaamiot ja kuorinnat helpottavat myös appelsiini-ihon näkyvyyttä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682630
- 622582
- 681762
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096