siis olen tutkinut nettiä aika lailla mutta olen löytänyt molempia väitöksiä asiasta että 8600GT on 128bit muisti väylä ja muualla sanotaan että olisi 256bit väylä ja kiinalaisella sivulla mistä muka oli lähtenyt tieto vieriin luki 256bit muisti väylä.
eli mikähän siinä nyt mahtais olla?
jos siinä olisi 128bit väylä niin sitten 8300gt on melkein yhtä nopea kuin 8600GT
mitäs mieltä ootte oliskos 8300GT nopeempi kuin 7900gs ?
128bit vaiko 256bit Sekasin?
8
443
Vastaukset
Älä mieti liikaa.Kortteja ei tietääkseni ole vielä myynnissä.So,what's the problem.
Itse pyrin siihen että luen riittävän määrän artikkeleita ennenkuin sekaannun tietyyn komponenttiin on kieltämättä tullut tehtyä "tyhmiä" ostoksia vai mitä sanot 450€ AGP korttiin.Maltti on valttia.En sanoisi että nämä Nvidian nykyiset 8XXX kortit olisi mitenkään järkevä ostos jos vertaa hinta/nopeus.Muistellaampa vain 7800-7900 ero oli kuitenkin selvä ja taaloja meni about same.Tai minun gf7900gto-gtx taisin tuossakin pari satkua säästää.
Ei ole nopeampi ainakaan DirectX 9 moodissa,kypässä varmaan.Tosin semmoisia pelejä ei ole olemassakaan.- Daword
aika kriittinen vastaus..hehe
luulis dx10 korttien pärjäävän hyvin dx9 myös.. no sen nyt näkee sit kun dx10 kortit eka saapuu.
no en mä nyt mitään 8800 mee ostaan.. ja ei se paha tappio pussille ole jos 8300gt tai 8600 on ihan susi eihän ne maksa kuin siinä 90e-150e ja voi sen sit myydä pois
mielestäni 8300-8600 sarja on hyvinkin mukavan kuuloinen hinta\nopeus suhteessa kortit on pienikokosii ei kuluta virtaa on edullisia ja pitää puolensa 7000 sarjan huippuja vastaan.
mut odotellaan odotellaan tuskin meillä kellään on tarkkaa tietoo mimmosii noi tulevat kortit tulee olemaan
ikää sen verran että muistat hyvin miten Nvidian kortit käytännössä pelaa.
Pystyykö gf7300 sarjan korteilla toisissaan nykypelejä pelailemaan...ei..minimi taitaa olla 7600gt:n kelloihin kellotettu Palitin 7600Gs.Aivan samoin on asian laita tulevilla korteilla.Toki nuo 8300 kortit saattaa nykyisiä pelejä jotenkin pyörittää.
Hyppäys korttisukupolvien välillä on luokkaa yksi pykälä.
gf7600 on noin 6800 sarjan tasolla.
Jos tuo pitäisi paikkansa että 8300 on nopeampi kuin 7900 se merkitsisi sukupolvea alempana että 7300 on nopeampi kuin 6800.Onko se..tuskin.- Daword
oot edelleenkin todella kriittinen etkä todellisella pohjalla ollenkaan
siis mä pelasin ihan kun itselläni oli 7300gt ddr2 niin ihan sujuvasti fearia oblivionia sun muita "uusia" pelejä ja mulla ei ollut mitään valittamista grafiikoista iha oli 1024 tai 1280* ressa ja med asetukset.
mä en oo niitä hitekki ihmisee jolla täytyy olla kaikki asetukset maximilla ja markkinoiden kuuminta rautaa.
siis 7300gt pystyy pelaan TODELLA HYVIN pelejä ja pystyy vieläkin. sulle ehkä minimit on 7600gt mutta kyllä 7300gt pärjää jotenkin.
8300gt hyppäys 7000 sarjasta on paljon tehokkaampi suhteellisesti ajatellen kuin 7300gt hyppäys 6000 sarjasta.
sukupolvien hyppäys ei merkitse että toinen sukupolvi olisi jotenkin edellistä sukupolvea nopeampi esim kuin esitit
8300gt olis nopeempi kuin 7900gs ja 7300gt ois nopempi kuin 6800 tämä kaava ei tosiaan mene näin se on täysin muuttuva eikä riipu mistään edellisen sarjan korttien suorituskyvystä
jos 8300gt ownaa 7900gs nii sitten se ownaa... turha alkaa spekuloimaan edellisten sarjojen perusteella kuinka nopeita nämä kortit ovat. paperilla nämä d10 kortit on kuitenkin tehokkaan tuntuisia ja hinta kohdallaan.
7300gt ja 6800 vertailu ei liity tähän asiaan ei sitten mitenkään piste! Daword kirjoitti:
oot edelleenkin todella kriittinen etkä todellisella pohjalla ollenkaan
siis mä pelasin ihan kun itselläni oli 7300gt ddr2 niin ihan sujuvasti fearia oblivionia sun muita "uusia" pelejä ja mulla ei ollut mitään valittamista grafiikoista iha oli 1024 tai 1280* ressa ja med asetukset.
mä en oo niitä hitekki ihmisee jolla täytyy olla kaikki asetukset maximilla ja markkinoiden kuuminta rautaa.
siis 7300gt pystyy pelaan TODELLA HYVIN pelejä ja pystyy vieläkin. sulle ehkä minimit on 7600gt mutta kyllä 7300gt pärjää jotenkin.
8300gt hyppäys 7000 sarjasta on paljon tehokkaampi suhteellisesti ajatellen kuin 7300gt hyppäys 6000 sarjasta.
sukupolvien hyppäys ei merkitse että toinen sukupolvi olisi jotenkin edellistä sukupolvea nopeampi esim kuin esitit
8300gt olis nopeempi kuin 7900gs ja 7300gt ois nopempi kuin 6800 tämä kaava ei tosiaan mene näin se on täysin muuttuva eikä riipu mistään edellisen sarjan korttien suorituskyvystä
jos 8300gt ownaa 7900gs nii sitten se ownaa... turha alkaa spekuloimaan edellisten sarjojen perusteella kuinka nopeita nämä kortit ovat. paperilla nämä d10 kortit on kuitenkin tehokkaan tuntuisia ja hinta kohdallaan.
7300gt ja 6800 vertailu ei liity tähän asiaan ei sitten mitenkään piste!ja pihi enkä yhtään vastaa suomi.24 gallerian henkilöä..sitä paitsi juttuihini sisältyy aina(joku)juju eli ne ei ole tulkittavissa suhteessa 1:1:een vain elämänkokemus auttaa siinä jos sekään.ota tuosta nyt selvää ..joskus en itsekään ymmärrä...
kertoo tämäkin jotain-keskustelu-tietotekniikka-näytönohjaimet- ....montakohan sanaa noista näytönohjaimista laitoin..en yhtään. miksi..ei ollut asiaa..- Daword
pjotr.suomi24 kirjoitti:
ja pihi enkä yhtään vastaa suomi.24 gallerian henkilöä..sitä paitsi juttuihini sisältyy aina(joku)juju eli ne ei ole tulkittavissa suhteessa 1:1:een vain elämänkokemus auttaa siinä jos sekään.ota tuosta nyt selvää ..joskus en itsekään ymmärrä...
kertoo tämäkin jotain-keskustelu-tietotekniikka-näytönohjaimet- ....montakohan sanaa noista näytönohjaimista laitoin..en yhtään. miksi..ei ollut asiaa..hehe
no joo aivan..huomasit että kävin katsomassa galleria profiilin.. mitäs tuonne nyt ihminen voisi laittaa..? melkein mitä vaan ja tuskimpa profiilista saa todellista selkeyttä millainen ihminen kirjoittelee tänne viestejä ja eikä sillä ole väliäkään? tämähän on jonkin sortin ajan kulua tämäkin...
jokasella meistä on omat näkemykset jokaisesta asiasta ja jokaisella on oikeus tuoda ne julki... siittähän ne keskustelut lähtee Daword kirjoitti:
hehe
no joo aivan..huomasit että kävin katsomassa galleria profiilin.. mitäs tuonne nyt ihminen voisi laittaa..? melkein mitä vaan ja tuskimpa profiilista saa todellista selkeyttä millainen ihminen kirjoittelee tänne viestejä ja eikä sillä ole väliäkään? tämähän on jonkin sortin ajan kulua tämäkin...
jokasella meistä on omat näkemykset jokaisesta asiasta ja jokaisella on oikeus tuoda ne julki... siittähän ne keskustelut lähteelähes asian ytimessä.jatka samaa rataa..tylsäähän täällä olisi jos kaikki samasta muotista olisi
- Daword
pjotr.suomi24 kirjoitti:
lähes asian ytimessä.jatka samaa rataa..tylsäähän täällä olisi jos kaikki samasta muotista olisi
totta..ei muuta ku jatketaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1783721
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo7262700Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?552541- 1462361
- 672036
Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla
Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall3141939- 311441
Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen211393Minulta loppuu aika
Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi381367Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,161275