Reppureissulle

Bara

Olen lähdössä kesällä reppureissuun Slovakiaan kesällä.
Pitääkö majoitukset varata etukäteen vai voiko lähteä ´mutu`tuntumalla?
Tarkoitus on liikkua junalla tai linja-autolla enkä reittiä halua sen enempää päättää vielä.
Siksi olisi helpompi varata majoitus vasta perillä kun ei aina tiedä missä viihtyy pidempää jne.
Onko jollain kokemuksia??

3

1194

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Slovensko

Sanoisinpa ettei tarvitse varata etukäteen, jos on joustava majoituksen laadun ja hinnan suhteen. Esimerkiksi jos olet pääsääntöisesti ajatellut majoittua hostelleihin (dormeihin), niin joskus saatat "joutua" nukkumaan yösi hotellissa, jotka tosin ovat usein tosi edullisia nekin.

• onnistuu kyllä

Jos olet yksin liikenteessä ja vieläpä naispuolinen ihminen, niin yritä ajoittaa uuteen kaupunkiin saapuminen aina päiväsaikaan. Näin sinulla on aikaa etsiä itsellesi yöpaikka. Ja bussi- ja junamatkoilla voi aina nukkua yön (tosin, jos matkaat vain Slovakiassa, välimatkat eivät ole pitkiä..) Hotellien aulasohvilla saa myös notkua muutaman tunnin, jos oikein kova hätä iskee = ei halua maksaa huoneesta, jos esim. aamubussi lähtee 05)Kyllä maailmalla pärjää ilman mitään varauksia ja suunnitelmia!

• -P-

Itse olen sukkuloinut slovakiassa jokunen vuosi sitten, ainostaan ensimmäiseksi yöksi olimme varanneet majoituksen Bratislavasta. Muutoin emme olleet tehneet mitään vedenpitävää reissusuunnitelmaa vaan mentiin minne milloinkin mieli teki.

Jos paikka tuntui nähdyksi niin aamulla rautatieasemalle ja tuumimaan uutta suuntaa. Jos juna lähti vaikka ensin pojoiseen niin mentiin siihen, sopiva etappi ja sitten katsottiin majapaikkaa (ei mitään vaatimustasoa kuin suihku).

Korkean Tatran pikkukylät oli minun mieleeni, mukavaa patikoida mahtavissa maisemissa.

Hyvää infoa slovakiasta löytyy täältä
        http://www.slovakia.com/

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1507
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      10
      1370
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      75
      1146
    4. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      115
      1109
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      66
      1068
    6. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      74
      965
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      68
      895
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      255
      890
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      12
      831
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      33
      803
    Aihe