1.Minkä tyyppisiä vaatteita parikymppiselle naiselle löytyy?
2.Löytyykö farkkuhameita?
3.Ovatko bikinit kaikki yhtä paljastavia vai onko myös sellaisia kuin täällä suomessa?
4. Esimerkkejä vaatteiden hinnoista, esim topit, hameet jne.
Kiitokset vastaajille :)
FORTALEZA/VAATTEET
2
1154
Vastaukset
- dea^
1. Samanlaisia kuin suomestaki, löytyy niin merkkivaatetta(tosin sama hintataso kuin suomessa) kuin halvempaakin vaatetta,markkinoilta ja kauppahallista löytää edullisemmat ja kannattaa viel tingata hinastakin!
2. Farkkuhameita on joka lähtöön mut pituus halkaisia on sellanen just pepun peittävä toki jos ostaa vähän isomman kun norm sen voi asetella ihan lanteille et ei kuitenkaan vilahda alusvaatteet:)
4. Ihmiset sillä ovat tottuneet kulkemaan vähissä vaatteissa(vaikka kuinka paljon kilojakin olisi),vaatteita löytyy moneen makuun on pientä ja erittäin paljoastavaa ja myös ihan normaalejakin(suomalaisessa mittakaavassa). Bikinit siellä on ihan sairaan halpoja ja ihania..varsinkin juuri kauppahallissa.
bikinit 10-30realia, hameet 20-50realia, topit 5-20realia..hinnat siis tavallisesti..löytyy toki arvokkaampaakin
olkaa varovaisia ja noudattakaa oppaan neuvoja..brasseissa on tosi rankka rikollisuus ja itse ainakin huomattiin fortalezassa taskuvarkaat..naperosta vaariin..meni sekuntti kun ne tunnusteli väkijoukossa shortsien/hameiden taskut..suosittelen piilotaskua meidän porukalla säily rahat hyvin kun niitä käytettin..toki ne on vähän epämukavia mut eipä ne rosvot sieltä niitä rahoja saanut.. - All Day:ssa
Tuohon bikini juttuun. Jos olet hoikka, niin bikineitä löydät mistä hyvänsä ja halvalla. Itse löysin alaosia vaikka kuin, mutta en sopivia yläosia. (Olen kokoa 36, mutta yläkroppa on D/75) Tällaiselle muodokkaammalle löytyi Tabosakadulta sellainen kuin All Day niminen liike joka tekee bikinit mittojen mukaan. Todella laadukasta ja hyvää työtä tekivät. Teetätin kaikkein parhaimmasta kankaasta, niin maksoivat vuosi sitten n. 40 €
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181730Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59870
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738