olipa kerran pikku-liisa ja vanhemmat yhtä aikaa saunassa pikku-liisa osoitti sormella isin mulkkua ja sanoi "mikä tuo on" isi vastas "se on minun nalleni", ja nauroi äitin kans että kohta tuoki tytteli kasvaa.
sitten aamulla isä piteli muniaan ja voihki voi voi voi mitä niille on voinut tapahtua sitten pikku-liisa tuli ja sanoi "minä leikin yöllä sinun nallellasi munna sitten kun se sylkäsi minun päälle minä väännin siltä niskat nurin"...
Hen?
Pikku-Liisa
Makki
2
1620
Vastaukset
- pikku-kalle
Pikku-Kalle oli isän kanssa saunassa ja Kalle osoitti isän mulkkua ja kysyi "Mikä tuo on?" Isä vastasi "Se on minun nukke."
Yöllä äiti herää kamalaan huutoon, isä huutaa ja Kalle huutaa. Äiti yrittää kysyä isältä, mikä on hätänä, mutta isä ei kykene huudoltaan vastaamaan. Äiti menee Kallen luo ja Kalle saa vastattua "Minä leikin isän nukella ja sitten se sylkäs minun päälle,joten minä katkasin siltä niskat!!"- makki
miksi kalle leikkisi nukella se on mpoika haloo js yhessä vitsissä se ei millään leikkisi nukeilla viTUN NÄSÄ VIISASTELIJA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e651977- 1041901
- 1441649
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151641- 1031609
- 851587
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851357- 1191289
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241160- 701132