Heippahei! Olen käynyt satunnaisesti parin vuoden ajan Tapanilassa kiipeilemässä kaverini kanssa. Nykyään hän on niin kiireinen,ettei yhteistä aikaa oikein tahdo löytyä. Olisikohan joku muukin kiipeilykaverin puutteessa?
Kiipeilyseura hakusessa!
7
2241
Vastaukset
- Jyrkka
joo olen innostunut kikipeilystä omat varusteet löytyy, niitä vaan ei ole vielä kertaakaan käytetty. Kovin odotan kesää ja kallioiden kuivumista, mutta kyllä se Tapanilan seinä on kuulemma riittävä ja siitä piisaa. Oletko itse läheltä Tapanilaa vai kauempaa? Itse olen Lahdenlähistöltä.
- juhaj
Mun kiipeilykaverit on kans enemmän tai vähemmän keskittyny muihin juttuihin, joten voisin lähtee silloin tällöin köyden toiseen päähän. Mä oon lähinnä boulderoinu viime vuodet, mut eiköhän ne köysihommatkin vielä jotenkin luonnistu.
Yhteyttä voit ottaa vaikka sähköpostiin: jujuutil@suomi24.fi - liitarineiti
Olen harrastanut lajia puolitoista vuotta ja nyt samassa tilanteessa kuin sinä. Ystävättärelläni ei oo nykyisin aikaa käydä seinällä.
Oon käynyt eri paikoissa kiipeilemässä, läh. Myllypurossa. Vieläkö etsit kiipeilyseuraa?- Sunflower76
Nyt vasta huomasin, että tännehän on tullut muutamia vastauksia. Lähinnä tykkäisin käydä Tapanilassa, kun siellä on kunnon seinät. Myllypurossa olen kerran käynyt ja siellä loppuu vähän seinä lyhyeen.
Kallioilla en ole vielä käynyt, mutta olisi kiva kokeilla kesällä. Tarkoituksena on ollut mennä, mutta aina on vaan jäänyt.
Eli kiipeilyseura on edelleen hakusessa! - liitarineiti
Sunflower76 kirjoitti:
Nyt vasta huomasin, että tännehän on tullut muutamia vastauksia. Lähinnä tykkäisin käydä Tapanilassa, kun siellä on kunnon seinät. Myllypurossa olen kerran käynyt ja siellä loppuu vähän seinä lyhyeen.
Kallioilla en ole vielä käynyt, mutta olisi kiva kokeilla kesällä. Tarkoituksena on ollut mennä, mutta aina on vaan jäänyt.
Eli kiipeilyseura on edelleen hakusessa!En oo itsekään käynyt kallioilla, toiveena on kyllä ollut. Nyt ensimmäiseksi haluaisin alkaa alaköysillä kokeileen. Myllypurossa tuli käytyä kun Tapanila ei -ikävä kyllä- matkan puolesta sopinut kaverille.
Jos haluat voidaan nähdä siellä vaikka ensi viikon loppupuolella tai koska sulle käy? - liitarineiti
Sunflower76 kirjoitti:
Eli kiipeilyseura on edelleen hakusessa!Ai niin, voit kirjoittaa: kaarne@netti.fi jos haluat sopia kiipeilyä. :)
- Nimetön
Sunflower76 kirjoitti:
Eli kiipeilyseura on edelleen hakusessa!sitten kallioille kukkuloille. Jos on mahdollisuus liikkua autolla, löytyy Päijät-Hämeestä Artjärven suunnalta hienoja kallioita. Jos ketä on Lahden suunnalta käy Tapanilassa kiipeilemässä, pääsisinkö mukaan kyytiin korvausta vastaan tietty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181720Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738