keinoja, saadaksesi tahtosi läpi ;)
Naisellisia, hyväksi todettuja keinoja on; viehkeä hymy, apua anova katse ja kyyneleet :) Onkos muita?
Mitäs keinoja miehet käyttävät?
Käytätkö naisellisia/miehisiä
34
1598
Vastaukset
- -toimii-
on noita muitakin
- EksynytMustalammas
naisellisia keinoja....yleensä puhua pölpötän niin että kaikkien päät menee sekaisin eivätkä jaksa kuunnella minua,sanovat vaan kyllä,kyllä..tehdään niin:))
- HiljaR
Olen huomannut että se on parhain ja toimivin tapa:)
- EksynytMustalammas
HiljaR kirjoitti:
Olen huomannut että se on parhain ja toimivin tapa:)
olekkin. Vielä kun vähän korottaa ääntä ja nauraa höröttää niin johan läpi menee toiveet:))
- HiljaR
EksynytMustalammas kirjoitti:
olekkin. Vielä kun vähän korottaa ääntä ja nauraa höröttää niin johan läpi menee toiveet:))
olis kumma ellei toimis...ja vielä "viittomakieltä " siihen perään :) (ei millään pahalla tarkoita viittomakielellä)
- EksynytMustalammas
HiljaR kirjoitti:
olis kumma ellei toimis...ja vielä "viittomakieltä " siihen perään :) (ei millään pahalla tarkoita viittomakielellä)
tumput heilumaan vaan niin että porukka kaikkoo kauemmaks:))
Siinä mittää naisellisuuksia tartte:))..höh..hymyillä ja tihruta itkua mukamas.. - HiljaR
tumput heilumaan vaan niin että porukka kaikkoo kauemmaks:))
Siinä mittää naisellisuuksia tartte:))..höh..hymyillä ja tihruta itkua mukamas..ne itkee ja pyytää... :))) apua... että lopettaisin. Vaan tasan ei käy onnenlahjat ;)
- EksynytMustalammas
HiljaR kirjoitti:
ne itkee ja pyytää... :))) apua... että lopettaisin. Vaan tasan ei käy onnenlahjat ;)
saa tuppisuut anella ja itkeä..
Nyt pitää mennä räkättämään tuolle nukku-matille kun kävi heittämässä unihiekkaa näin aikaseen:(( - HiljaR
saa tuppisuut anella ja itkeä..
Nyt pitää mennä räkättämään tuolle nukku-matille kun kävi heittämässä unihiekkaa näin aikaseen:((viel niin se on tänne varmaankin tulossa. Hyv yötä!
- EksynytMustalammas
HiljaR kirjoitti:
viel niin se on tänne varmaankin tulossa. Hyv yötä!
sulle...mä pistin sen paholaisen sinulle päin:))
Hyvvee yötä ja kaaniita unia:)) - HiljaR
sulle...mä pistin sen paholaisen sinulle päin:))
Hyvvee yötä ja kaaniita unia:))nyt näyttää olevan suloinen... :))) Täytynee lähettää etiäpäin. Noin....
- Februari
EI kuulu mun tyyliin.
Jos en jotain osaa / kykene opettelemaan, niin sit on pakko "maksaa" jollekin, joka osaa. :D
Ja mieluusti opettelen vieressä, että seuraavalla kerralla osaan itse.
Pakko myöntää, että auton alle en mene, mutta autonasentajan alle....mikä ettei... ;P - Gaiza
naisellinen itku auttaa...mut kyllä se on ihan huomionhakua kerran pari vuodessa, ehkä.
- Hilda-Mari
ihan luonnostaan tyhmän bimbon esitys,mitäs sanotte tästä:
Tää vie "auton" korjaamolle ja alkaa selittää;
Kun tossa autossa on jarrut ja ne ei jarruta ja siinä on kuulemma jotain nesteetä.Pitäsiskö niitä kattoo????
Minkä helkutin takia mä en voinu sanoo että.Jarrut ei toimi,jarrunesteiden vaihto, kiitos.
Mä en kehtaa enää mennä sinne korjaamolle.
Samperi mulla oli vielä lyhyt farkkuhame ja korkkarit ja joku halavatun avokaulanen pusero,peeveli!!! - umpisolmu
...käytän tarvittaessa avuttomuutta... eli vetoan miehiseen älyyn.... ja hommat hoituu :)
Ja myönnän myös käyttäneeni makuuhuonetoimintoja edesauttaakseni jonkin asian etenemistä...mutta kylläkin ihan avioliiton suomissa rajoissa :)- tuo edellinen taas
....siis joskus hellän hetken jälkeen on ollut helppo ehdottaa jotain esim. remppahommia...
Pihtarin keinoja en ole käyttänyt :)))
- Tohtori pilli
Miehellä on tahtonsa läpiviemiseen varmaankin
älyllinen lähestymistapa.Eli tapaus kohtainen.
Etukäteen ei voi sanoe erityistä keinoa.Pitää
osata tulkita kanssaihmistä ja esittää asiansa uskottavasti.Patenttiratkaisua,keinoa,ei ole.Nainen lähestyy halkopinoa ja miestä samalla logisttikal-
la.Mies katselee asiaa älyllisesti,yksilökohtaises-
ti.- umpisolmu
....tänään mulla tuntuu olevan vallalla niuhottava lähestymistapa... Älyllisestä lähestymistavasta kirjoittavan, soisi käyttävän sitä myös tekstin ulkoisten muotojen hiomiseen...
Ja tuo vertaus....nainen lähestyy halkopinoa ja miestä samalla logistiikalla??? Tarkoitatko, että miehen siirtäminen ja halkojen siirtäminen on sama juttu.... Jaa...myönnän, että miehellä halkopinon taisin siirrättää, mutta että miehen siirtämiseen käyttäisin toista miestä... no ehken sentään :) - Tohtori pilli
umpisolmu kirjoitti:
....tänään mulla tuntuu olevan vallalla niuhottava lähestymistapa... Älyllisestä lähestymistavasta kirjoittavan, soisi käyttävän sitä myös tekstin ulkoisten muotojen hiomiseen...
Ja tuo vertaus....nainen lähestyy halkopinoa ja miestä samalla logistiikalla??? Tarkoitatko, että miehen siirtäminen ja halkojen siirtäminen on sama juttu.... Jaa...myönnän, että miehellä halkopinon taisin siirrättää, mutta että miehen siirtämiseen käyttäisin toista miestä... no ehken sentään :)Kumpi on tärkeämpää,ajatus,vai se minkänäköisessä
paketissa se tulee?Tätä juuri tarkoitin ja sain
ärsytettyä sen olennaisen esiin.Nainen ei välitä
sisällöstä,vaan onko ulkoasu kohdallaan!
Teen vapaaehtoistyötä vanhusten parissa joka päivä.
On ollut minulle suurenmoinen rikkaus,kohdata vanhusten sisäinen maailma,elämänkokemukset ja
siitä huolimatta sielussa säilynyt herkkyys,lämpö.
Miehenä en ole takertunut siihen ulkokuoreen,vaan
mennyt syvemmälle.Oppinut näkemään syvemmälle.
Kypsynyt samalla ihmisenä,miehenä!
Näpertele sinä näennäis viisaudessasi ja hukuttaudu omiin oivalluksiisi. - umpisolmu
Tohtori pilli kirjoitti:
Kumpi on tärkeämpää,ajatus,vai se minkänäköisessä
On ollut minulle suurenmoinen rikkaus,kohdata vanhusten sisäinen maailma,elämänkokemukset ja
Näpertele sinä näennäis viisaudessasi ja hukuttaudu omiin oivalluksiisi.....kun innostuit vastaamaan mulle...
Ja tunnustan, että esteettinen puoli on tärkeä!
Älä kuitenkaan nyt kaikkia naisia tästä paheesta syytä, huomaat toki lukiessasi näitä, että en suinkaan ole enemmistö....
Musta ei ole vapaaehtoistyöhön... ei siksi ettenkö pitäisi sitä tärkeänä, mutta tiedän oman rajallisuuteni, eli innostun asiasta, mutta sen pitkäkestoisuus on epätodennäköistä... ja en myöskään usko, että tällä mielenlaadulla toisi sisältöä toisten eloon...
Näpertelen ja naputtelen omissa jutuissani, kun en muuhun pysty, niinhän se menee.... Oivalluksia...niitäkin mulla joskus ja ehkä sitten hukuttaudun...uimataito onkin kyllä kehno....
Sitä odotellessa.... - tyypillisten
Tohtori pilli kirjoitti:
Kumpi on tärkeämpää,ajatus,vai se minkänäköisessä
Näpertele sinä näennäis viisaudessasi ja hukuttaudu omiin oivalluksiisi.keinojen käyttöä Tohtorilla.
Molemmista vastauksista on selvästi havaittavissa omakehu ( miesten kehuminen noin yleisesti ottaen) sekä naisten (erityisesti keskustelukumppanin) vähättely.
Niin tyypillisiä miesten keinoja.
En tiedä onko tahtonsa läpi saaminen toista vähättelemällä helppoa vai ei. Ehkä se joihinkuihin tehoaa. - Tohtori pilli
tyypillisten kirjoitti:
keinojen käyttöä Tohtorilla.
Molemmista vastauksista on selvästi havaittavissa omakehu ( miesten kehuminen noin yleisesti ottaen) sekä naisten (erityisesti keskustelukumppanin) vähättely.
Niin tyypillisiä miesten keinoja.
En tiedä onko tahtonsa läpi saaminen toista vähättelemällä helppoa vai ei. Ehkä se joihinkuihin tehoaa.Olen pahoillani,jos kirjoituksistani paistoi oma kehu.Se ei kyllä ollut tarkoitus.Olen virheellinen ja nöyrä ihminen.Vierastan kovasti sitä normaalia
miehen mallia.Mieluummin olen tavallinen pieni
ihminen.Miesten kehuminen ei myöskään ole asia
johon ryhtyisi ihan äkkiä.Ei ole mitään syytä.
Lähinnä tarkastelin eroja,joita miehissä ja naisissa on,suhteessa ympäristöön.
En yleensä pyri tahtoani läpi saamaan.Olen keskusteleva ja asiat mieluusti sopiva,sovitteleva ihminen.Minä en itseisarvoisesti tiedä mikä
naisiin tehoaa.Itse koetan aina lähestyä naista
avoimena ja rehtinä.Oman itseni ja mielipiteeni ilmaisten.Minusta on reilumpaa ilmaista kuka
olen ja mitä ajattelen,kuin mielistellä tai koittaa tietoisesti mielyttää.
- blackwomans
Johan alkaa miehetkin uskomaan,missä se kaappi todella seisoo.
Ei vainenkaan:)
Lähinnä reilulla keskustelulla saa aikaan parhaita tuloksia.
Mitään poppakonsteja ei todellakaan tarvitse käyttää:)) - umpisolmu
...taisin porukassa olla... mutta minkäs teet....
jollain keinolla asiat on hoidettava...- blackwomans
Mekään ei kaikkea paljasteta,
ollaan vaan niinkuin ei oltaiskaan:)
Onks sulla isokin ryöstösaalis kotona? - umpisolmu
blackwomans kirjoitti:
Mekään ei kaikkea paljasteta,
ollaan vaan niinkuin ei oltaiskaan:)
Onks sulla isokin ryöstösaalis kotona?...vastaan tähän....
Ai mikä saalis.. :))) - blackwomans
umpisolmu kirjoitti:
...vastaan tähän....
Ai mikä saalis.. :)))Niin olihan mun kysyttävä ,et onks sulla isokin saalis kotona,kun roisto oot:))
- umpisolmu
blackwomans kirjoitti:
Niin olihan mun kysyttävä ,et onks sulla isokin saalis kotona,kun roisto oot:))
....samassa viestissä neuvoit, ettei pidä kaikkea paljastaa :) Siksi sitten en kertonutkaan saaliistani...... :))))
- Milana
En käytä mitään keinoja aviomieheeni, koska avioliitto ei ole mikään peli- eikä taistelukenttä, jossa pitäisi suunnitella strategioita. Vierasmaalaisuuttani ja naiseuttani olen kyllä käyttänyt hyväkseni ulkomailla asuessani:on helppo uskotella olevansa paljon tyhmempi ja tietämättömämpi kuin mitä oikeasti on ;-)) Ja usein saa samalla tehtyä yhden päivän hyvän työn: auttaja - ja tietysti minä siinä sivussa - saa hyvän mielen :-))
- niisku-myy46
ainakin minä tunnen olevani kuin Liisa Ihmemaassa. Ensinnäkin montun päälle ajaminen lähes kammottaa. Silloin otan naiselliset keinot käyttöön. Olen mahdollisimman avuton ja kyselen "tyhmiä". Aina on vastattu asiallisesti :)
Luonnollisesti pyydän katsastusmiestä ajamaan auton sisälle ja ulos :) - jane.london
tää kuulostaa Ankkalinnan väeltä!
Iines;)heh paljon ja kasvojen koko ilme, ei tarvitse itkee eikä vääristellä naamaa, sopivasti tunnetta, tunteisiin vetoavaa käyttäytymistä, ei liikaa anelua, eikä makeilua.
Toisilta henkilöiltä onnistuu paremmin, ovat persoonaltaan vetoavaa tyyppiä.
Miehistä, samat sanat...ne osaavat kyllä..- LadyinPink
Uskon enemmän asiallisuuteen ja neutraaliuuteen. Enemmänkin käytän asiaosaamista, vakuuttelua ja jos ei johda haluttuun lopputulokseen tyydyn kohtalooni. Aina ei saa mitä haluaa. Vaikka blondi olenkin, ei minusta koskaan ole ollut "blondiksi". En usko ns."naisellisten keinojen" tehoavan kovin moniin nykyaikaisiin miehiin. Ehkä joihinkin, tiedä häntä.
- niisku-myy46
Olin herkässä tilassa ja ovelle ilmestyi palotarkastaja. Olimme juuri muuttaneet asuntoon ja palovaroitin oli vielä kytkemättä.
Menin täysin pois tolaltani, kun ajattelin, että sapiskaa tulee ihan kunnolla. Sitä mukaa, kun kyyneleet alkoivat valua silmistäni, pehmeni tarkastajan ääni. "Ei mitään hätää... laitatte kuntoon sitten kun ehditte... näkemiin"...
Että silleen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394973Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734209Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732311Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162087MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401888- 961706
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1711473OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301218- 921193
- 941144