Hei!
Mitä työtä kannattaisi välivuotena etsiä? Olen tähän mennessä ollut työmarkkinatuella ja eipä minulla siihen ole enää oikeuttakaan kohta, koska olen lähes kaiken käyttänyt. Toisekseen olisi kivaa alkaa ansaita parempaa palkkaa kuin tuo työmarkkinatuki, josta verojen jälkeen jää käteen alle 400 euroa kuussa.
Kokemusta on lastenhoitoharjoittelijana ja siivoousharjoittelijana. Haluaisin jotain näihin liittyvää työtä. Esim. kaupan kassalle en haluaisi enkä muutenkaan vastaavaan asiakaspalvelutyöhön.
Onkohan enää päiväkotiapulaisen paikkoja vai onko enemmistö nykyään noita työmarkkinatukiharjoittelijoita? Tai saako siivoojan töitä helposti kouluttamaton henkilö?
Minulla ei ole minkään valtakunnan koulutusta, pelkkä lukio kokemus siivoojaharjoittelijana ja päiväkotiharjoittelijana.
Mitä työtä?
.................
0
589
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742992
- 682857
- 681832
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171699- 241657
- 261632
- 201610
- 481307
- 381283
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91279