Pojallani häntäluun seudussa n 2 x 2 cm pakura johon lähettyville lekuri teki pienen viiltohaavan.Arveli jotta on paise.Noh haavaa hoideltuani sieltä ei märkää tule vaan pieniä ikäänkuin "hiustukkoja"..Patti ei ole minnekkään hävinnyt.Nyt odotellaan paikkaa kirralle kunnon avaukseen ja puhdistukseen.
Dermoidikysta
4
1264
Vastaukset
- myöten
todennäköisesti siihen olisi muodostunut paise, koska aika useasti tuon seudun paiseista on löytynyt karvoja. siihen ei vaan ole tullut isompaa tulehdusta.
- Mimosa***
googlettaa sinus pilonidalis tai käy suoraan www.pilonidal.org
- vaatii aina
leikkauksen eikä se itsestään sieltä häivy. Dermoidikystasta voi löytyä jopa hampaita, koska se on kehittymätön kaksonen, joka on jäänyt poikaasi. Jossain vaiheessa elämää se alkaa vaivaamaan ja se pitää poistaa kirurgisesti.
Siskollani sellainen oli vatsaontelossa ikäänkuin kysta ja se sisälsi myös hiuksia sekä hampaita. - mrhmmmm
tyttärelläni leikattiin kysta munasarjasta ja siinä oli rasvakudosta, hammas, hiuksia ja leukaluuta...kaksonen, sanoiva lääkärit. Näin 19- vuoden jälkeen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997853- 1075617
- 2754881
- 494843
- 763607
- 512859
- 632605
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222468Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294