Mulla meni lapa rikki ja olisi tilalle uuli lapa,mutta miten sen vaihtaminen onnistuu??Tuntuu etei sitä vanhaa lapaa saa irti ruuvin irrottamisen jälkeen.Miten sen saa kotikonstein vaihdettua,vai onnistuuko ollenkaan vai täytyykö ostaa kuitenkin uusi maila?
lavan vaihto
5
2416
Vastaukset
- neuvoo :)
eli irrota kaikki(2) ruuvit ja mahdolliset teippiviritykset ja koita vetää varsi suoraan irti lavasta,älä kääntele vaan vedä suoraan ettei mahdolliset lovet hajoa..
jos ei onnistu niin voit kuumentaa lavan ja varren liitosta kuumalla vedellä tai esim. hiustenkuivaajalla jolloin liima lämpenee ja lavan poistaminen helppoa.. - ihminen1112222233333
Minulla on sama ongelma haluaisin vaihtaa lavan mutta se ei onnistu olen kuumentanut lapaa mutta sekään ei ole auttanut mikä neuvoksi?
- en tiiä vaikeeta
Kuinka kauan lapaa ja vartta pitää kuumentaa että se lähtee helposti irti mailasta??
- "tietäväinen"
sen verran, että mahdollinen kuumaliima menettää pidon.
- ...
kannattaa irrottaa lapa pyörittämällä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682570
- 622532
- 681742
- 221536
- 201480
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91420- 151342
- 381203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81147- 251076