Elikkä oletteko lukeneet Scar Tissue kirjan? Suomeksi vai Englanniksi? Mitä piditte?
Pakko viritellä nyt josatin edes keskustelun poikasta kun täällä on niin elotonta.
Vähän eloa tännekkin!
8
580
Vastaukset
- pepe868
Puoleen väliin luin sitte tökkäs se helv..piikit-
täminen...jos pitää 500 sivua lukea pelkkää narkki paskaa niin ei helv...no joku tykkää joku ei..ihme että on hengissä jäbä..- Scar Tissue
Mä kyllä tykkäsin. Se kokonaisuudessa on ihan loistava kirja. Ja sen jäbän on tarkotus olla hengissä, niin monesta suosta se on selvinnyt!
- .........
Muuten olisimme vailla RHCP:n loistavaa musiikkia!
Tuli mieleen, että pitäisikin lukea tuo kirja joskus... - rhcpsbm
......... kirjoitti:
Muuten olisimme vailla RHCP:n loistavaa musiikkia!
Tuli mieleen, että pitäisikin lukea tuo kirja joskus...Scar Tissuen suomeksi. Oli sairaan hyvä. Kaikki urputtajat sais kyllä täältä hävitä...
- SexyMexicanMaid
Oon lukenut kirjan englannin kielisen version kesällä ja tuli luettua melkein yhdeltä istumalta, en ois malttanu laskea pois käsistäni millään... Joka RHCP-fanin must ostos! :)
- Tuli luettua
Pidin Scar tissuesta, jotenkin Anthonysta tuli inhimillinen ja silti jännittävä kuva. Luin varmaan kolmessa päivässä ts. yössä koko kirjan. No, mähän rakastankin Peppersejä muutenkin yli kaiken.
- AK-07
Olen lukenut Arpikudoksen. Mikä ihana kirja. kaikki sanottu suoraan, ei kierrelty. Kuviakin kohtalaisesti. Ihanaa.
- AK-07
Onhan se tosiaan ihan kirjakin, mutta ihanaa nyt lähinnä tarkoitin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374835Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4901498Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717