uskonsa täysin perustavia kristittyjä.
Adventisti palvoo vain Jeesusta. Mutta hän uskoo myös Jeesuksen todistusta. Siinä ero miksi muut eivät löydä Raamatusta totuuksia. Miten he voisivat löytää, kun he eivät usko Jeesuksen todistusta. Profetian hengen kautta ilmoitetut asiat voi hyväksyä vain Pyhän Hengen johdatuksessa. Jos ei ole Pyhää Henkeä ei ymmärrä profetioita ja jos vastustaa profetioita jotka on annettu profetian hengen kautta niin Pyhä Henki pysyy myös loitolla. Pyhä Henki voi toimia vain siellä missä ollaan Jeesuksen todistuksen kanssa yhteisymmärryksessä.
Suuri taistelu kirjaa jaettiin Suomessa 50000, mutta syksyllä luvassa parempaa. Jaamme 400000 "Tie Jeesuksen luo" kirjasta jonka välissä yhteystiedot seurakuntaan ja kirjeellisen Raamattuopiston tarjoukset kursseista.
Adventtikirkko on Babylonin ulkopuolella, sillä sillä on Jeesuksen todistus. Se auttaa ymmärtämään Ilmestyskirjaa paremmin kuin babylonissa olevat seurakunnat. Ymmärrys avautuu vain ottamalla valoa vastaan, eikä vastustamalla sitä. Adventistit ovat avoimia kaikille Raamatun totuuksille mitään hylkäämättä tai muuttamatta lihallisen mielen mukaiseksi.
Pyhäkköoppi on Raamatun keskeinen opetus. Tutkivan tuomion oikea ymmärtäminen valaisee pelastussuunnitelmaa kirkkaalla valolla. Pyhäkköopin ja tutkivan tuomion voi hyväksyä vain ne jotka ottavat vastaan Jeesuksen todistuksen. Pimeyteen asiassa jäävät ne jotka vastustavat Jeesuksen todistusta.
Pyhäkköoppi sisältää Jeesuksen palveluksen pyhäkön kahdessa osastossa. Tämä taivaallinen pyhäkkö on sen esikuva joka Israelille annettiin erämaassa. Sen tehtävänä oli muistuttaa kansaa taivaan pyhäköstä ja Jumalan tuomioista. Nyt meillä on sellainen ylimmäinen pappi joka voi meitä puolustaa. Tutkiva tuomio paljastaa maailman kaikkeuden luoduille olennoille Jumalan oikean tuomion ja oikeudenmukaisuuden. Se paljastaa ne jotka ovat vain nimellisesti olleet kristittyjä ja jotka ovat väheksyneet Jumalan lakia. Tuomiolla tavataan:)
Ihmeellinen totuus -- näin voi sanoa adventistien omaksumasta Jeesuksen uskosta. Se pelastaa.
Adventistit ainoita Raamattuun
kolme-enkeliä
4
92
Vastaukset
Satusetä Topeliuskin kadehtisi sinua ja varsinkin oppiäitiäsi Elliä.
- kolme-perkelettä
Täyttä potaskaa.......
- Toki näin
"Jaamme 400000 "Tie Jeesuksen luo" kirjasta jonka välissä yhteystiedot seurakuntaan ja kirjeellisen Raamattuopiston tarjoukset kursseista."
Tuo kuulostaa jo aika hyvältä. Kyllä se toki pakanallistuvassa Suomessa tyhjää parempaa on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363667- 122396
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371955Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211721Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301493- 1241448
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101311- 141246
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4781221- 761135