Oletteko tilanneet sieltä ja onko luotettava ?
Kane Records
11
4044
Vastaukset
- PhearTheReaper
Olen tilannut sieltä kymmeniä ja taas kymmeniä kertoja.
Kanella on muuten myös oikeakin myymälä Turussa.- cymbidi
Valikoima laaja laidasta laitaan, mitä sieltä ei löydy, sitä ei mun tartte ees kuunnella...
- ent. asiakas
En suosittele tätä liikettä kenellekään.
- epelius
onks huonoi kokemuksii vai? pissiiks ne silmää tilausten suhteen tai jotain?
- PhearTheReaper
epelius kirjoitti:
onks huonoi kokemuksii vai? pissiiks ne silmää tilausten suhteen tai jotain?
olen ollut Kanen asiakas yli vuosikymmenen eikä minulla ainakaan ole kertaakaan ollut syytä valittaa mistään, niin tilausten kuin palvelunkaan suhteen. Ja jokainen levy minkä olen erikseen tilannut valikoiman ulkopuolelta, on myös toimitettu.
Tiedä sitten jos eri asiakkaiden kohdalla on eri tilanne.. - Anonyymi
Noh? Tällaisessa tapauksessa olisi hyvä myös kertoa että miksi ei?
- s/pdif
lopetin myös tilaamisen heiltä ja vaihdoin CD-hovihankkijani siihen tunnetuinpaan pohjoismaalaiseen nettifirmaan.
Ei oikeastaan paljoakaan pahaa sanottavaa Hra Kanervan Kanesta;
eniten minua nyppii erään japanilaisen 2CD-importtilauksen alkuperäisten valkoisten kuorien vaihtuminen tavallisiin mustan värisiksi Turussa ja joitakin käytettyjä CD-levyjä on toimitettu minulle uutena (selvisi, ettei mitään uudelleenjulkaisua ole CD:stä tehty levy-yhtiön puolelta).
Kane on luotettava kotimainen. - Anonyymi
Nosto. Kiinnostaa kokemukset.
- Anonyymi
Niin, kokemuksia. Taisin käydä liikkeessä ensimmäisen kerran vuonna 1979, pikkuinen myyntitila puutalossa Turun keskustassa Kauppiaskadulla mutta levyjä paljon! Nettisivujen mukaan yhä toiminnassa laitakaupungilla, tosin varsinaista myymälää ei ole ollut vuosiin, pelkkä postimyynti. Luulisin yhä olevan luotettavan.
- Anonyymi
Hey Mai nimiä mia
- Anonyymi
Vasta tilasin yhden CD:n, sanoi lähettävänsä kirjeenä, ei ole neljään viikkoon tullut. Liekö edes lähetänyt. En voi suositella. Rahat meni, ei edes vastaa meileihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374765Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4851460Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77913
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48748Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57707