Euroopan suurimmat rinnat

löytyvät briteiltä

http://www.thesun.co.uk/article/0,,2-2007070249,00.html

Rintaliivivalmistaja Triumph paljastaa, että britanniassa asuu euroopan eniten suuririntaisia naisia. 57 prosenttia brittinaisista on kuppikokoa D.

Listalta ei löydy Suomea, mutta tässä ylläolevasta artikkelista kopioituna eri kuppikokojen suhteellinen määrä maan naispopulaatiosta:

järjestyksessä D C B A
UK 57 18 19 6
Denmark 50 19 24 7
Netherlands 36 27 29 8
Belgium 28 28 35 9
France 26 29 38 7
Sweden 24 30 33 14
Greece 23 28 40 9
Switzerland 19 24 43 14
Austria 11 27 51 10
Italy 10 21 68 1

Pystyykö joku todentamaan listan faktat?

95

78774

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Stafroty

lista on faktaa miksi sitä pitäisi todentaa? auttaako enemmistön mielipide siihen että asia olisi enemmän totta? Muuttuuko siis asian todenperäisyys siitä, miten moni uskoo asian olevan kuten on väitetty?

eiköhän kyseessä ole silloin uskomus eikä tosiasia, itse ainakin erittelen nuo asiat toisistaan, tai pyrin siihen kovasti.
      Toki on helppoa uskoa siihen mitä ympärillä muutkn toitottavat totena. Tietänette varmasti sananlaskun "joukossa tyhmyys tiivistyy"

• tissienperässä

Iso-Britannian naisten keskiverron kuppikoko D:n salaisuus taitaa jo lieneä erittäin terveellisessä kouluruuassa = ranskanperunoita ja hampuruilaisia sekä halpaa lihaa hela dagar...

• ....

Ruotsalainen d-kuppi on ihan eri sarjassa.

• tepsu

Rasvainen ruoka lisää rasvaa kehoon joka kertyy rintoihin, mutta kaikilla ei. Tiedän monia ihmisiä jotka toivovat isompia rintoja ja sitten kun ovat hoikkia ajattelevat saavansa isommat rinnat syömällä rasvaista jotta rinnat kasvaisivat. Tästä kuitenkin seuraa vain vatsaa ja lantiota lisää. Jos tuhteihin luomurintoihin on jokin salaisuus kertokaa se!
        Itsekkin hoikkana aloin syödä enemmän ja rasvaista jotta rintani kasvaisivat, mutta vatsaa vain kerty. Onneksi päätin lopettaa touhun ja taas kuntoilla samaan hoikkuus asteeseen kun mistä lähdin ja olen jopa tyytyväinen rintoihini, vaikka vähän tuhdimmat saisivat olla mutta ei se enää ole niin pakollista, sillä hoikkana tahdon pysyä ;D
        Mutta monet britit jotka omistavat tiukan kropan, omistavat myös tuhdit rinnat. Mistä moinen?! Miksi tietyillä ihmisillä se rasva kertyy suoraan rintoihin, miksi toisilla vatsaan ja toisilla taas lantiolle??!

• G-kuppi
        tepsu kirjoitti:

Rasvainen ruoka lisää rasvaa kehoon joka kertyy rintoihin, mutta kaikilla ei. Tiedän monia ihmisiä jotka toivovat isompia rintoja ja sitten kun ovat hoikkia ajattelevat saavansa isommat rinnat syömällä rasvaista jotta rinnat kasvaisivat. Tästä kuitenkin seuraa vain vatsaa ja lantiota lisää. Jos tuhteihin luomurintoihin on jokin salaisuus kertokaa se!
        Itsekkin hoikkana aloin syödä enemmän ja rasvaista jotta rintani kasvaisivat, mutta vatsaa vain kerty. Onneksi päätin lopettaa touhun ja taas kuntoilla samaan hoikkuus asteeseen kun mistä lähdin ja olen jopa tyytyväinen rintoihini, vaikka vähän tuhdimmat saisivat olla mutta ei se enää ole niin pakollista, sillä hoikkana tahdon pysyä ;D
        Mutta monet britit jotka omistavat tiukan kropan, omistavat myös tuhdit rinnat. Mistä moinen?! Miksi tietyillä ihmisillä se rasva kertyy suoraan rintoihin, miksi toisilla vatsaan ja toisilla taas lantiolle??!

Tämäkin menee varmaan geeneissä. Minulla on viisi siskoa ja kaikki ovat keskivertoa isompirintaisia. Äitini on isorintainen ja mummonikin oli. Että sieltä se varmaan on peräisin. Minä häpesin alaluokilla rintojani, koska ne alkoivat kasvaa jo joskus kolmannella-neljännellä luokalla. Pojat tietenkin niihin kiinnittivät huomionsa ja ikäväkseni myöskin miesopettaja salavihkaa vilkuili. Mutta nyt olen sinut rintojeni kanssa, vaikka ongelmia aiheuttavatkin ;)

• alapäässä
        G-kuppi kirjoitti:

Tämäkin menee varmaan geeneissä. Minulla on viisi siskoa ja kaikki ovat keskivertoa isompirintaisia. Äitini on isorintainen ja mummonikin oli. Että sieltä se varmaan on peräisin. Minä häpesin alaluokilla rintojani, koska ne alkoivat kasvaa jo joskus kolmannella-neljännellä luokalla. Pojat tietenkin niihin kiinnittivät huomionsa ja ikäväkseni myöskin miesopettaja salavihkaa vilkuili. Mutta nyt olen sinut rintojeni kanssa, vaikka ongelmia aiheuttavatkin ;)

Itselläni alkoi muna kasvamaan jo toisella luokalla niin ettei mahtunut muuten sopiviin varkkuihin se se vasta hävettikin. Nyt kärsin kovasti metrimakkarasta, se painaa klemiseknymmentä kiloa ja saa naisten katseet unisiksi. On se ikävää kokeuksessa kun asia ja osaanottajien huomio menee aina alapäähän eikä todellinen fakta jää kenellekään mieleen. Haaremi on kauhea ja kalua on kankea:)

Hah ha .... Vitasailin vain

• LÄSKEJÄ

englantilaiset on myös euroopan liikalihavin kansa! eli LÄSKIEN TAKIA ISORINTAISUUS TUNTUU SUURELTA VAIKKA NE ON LÄSKEJÄ !!!!! ps läskeillä on isot tissit

• öeh..

Itseasiassa italia on euroopan lihavin kansa, eikä UK.

• on ihan
        öeh.. kirjoitti:

varmasti lihavin kansa. Tutkitusti joka neljäs nuori on ylipainoinen, puhumattakaan aikuisita. Ja sen kyllä huoma. Katsoka peilin.....

• Ei kiloista kiinni

Itse olen pieni ,hento, pienirakenteinen ja kuppikoko 80 D. Painan 58 kiloa olen 164 pitkä.
        Olen mielestäni aika hoikka, mutta nuo suuret rinnat. Olen alhaalta kokoa 38, ylhäältä kokoa 42.
        En ymrämmä miksi sanotaan että lihava kun on suuret rinnat. En mielestäni ole lihava!

• haloo.
        on ihan kirjoitti:

varmasti lihavin kansa. Tutkitusti joka neljäs nuori on ylipainoinen, puhumattakaan aikuisita. Ja sen kyllä huoma. Katsoka peilin.....

no ei ole urpå, seuraa lehtiä...xD
        Ja ensinäikin SUOMI ei voisi olla lihavin kansa, koska se ei tarkoita mitään kansaa..SUOMALAISET! Eikä siis pidä paikkaansa xD

• ......
        Ei kiloista kiinni kirjoitti:

Itse olen pieni ,hento, pienirakenteinen ja kuppikoko 80 D. Painan 58 kiloa olen 164 pitkä.
        Olen mielestäni aika hoikka, mutta nuo suuret rinnat. Olen alhaalta kokoa 38, ylhäältä kokoa 42.
        En ymrämmä miksi sanotaan että lihava kun on suuret rinnat. En mielestäni ole lihava!

Joskus on noinkin, mutta usein toi väite pitää kyllä paikkansa (eli isorintaiset on kaikinpuolin "runsaita")

• heltsu
        öeh.. kirjoitti:

No puppua kaikki. Suomalaiset naiset ovat perseviä ja rintavia, juuri niin kuin britit.
        Suomalaiset naiset vaan on kauniimpia.
        Mut herkullisimmat tulee italiasta...

• paise
        Ei kiloista kiinni kirjoitti:

kuulostaa hyvältää tule tänne niin tutustutaan=)

• -Me-

Ei suuririntaisuus välttämättä johdu ylipainosta/lihavuudesta! Se voi johtua mistä vaan!!

• ...tosissaan suoraan verrannollinen siihen että britit on Euroopan lihavinta kansaa.

• oikea mittaus...

Niin, pitäisi oikeastaan mitata vatsan ympärys ja rinnanympärys jotta saataisiin tietoon minkämaalaisilla on oikeasti suurin kuppikoko suhteessa läskiin.

• Fish & Chips

Harvassa on ne hyvät D kupin omaavat neitoset!

• G-kuppi

Voihan hoikillakin naisilla olla isot rinnat, ihan luojan luomat. Itse olen normaalivartaloinen ja käytän 75G koon liivejä, eli isot on :)

• AaaPeeSee
        G-kuppi kirjoitti:

Voihan hoikillakin naisilla olla isot rinnat, ihan luojan luomat. Itse olen normaalivartaloinen ja käytän 75G koon liivejä, eli isot on :)

Liian isot rinnat eivät ole seksikkäät vaan etovat.
        Naisella ei kuulu olla rantapallon kokoisia tissejä.
        Tärkeintä on kiinteys ja muoto, ei pelkästään koko...

• Melonit

Kaikkihan sen tietää, että suomalaiset naiset on ihan lautoja. Rinnoissa ei mitään, löllyvä perse, pituutta 160cm ja tosi hot kaljamaha. Et silleen...

• DD-nainen

salilla käyn, joten lihaksiakin löytyy, normaalipainoinen ja mittaa vähän reilu 160 cm. Kivannäköisiä rintaliivejä ja sopivia t-paitoja on kyllä joskus hankala löytää :D

• G-kuppi
        DD-nainen kirjoitti:

salilla käyn, joten lihaksiakin löytyy, normaalipainoinen ja mittaa vähän reilu 160 cm. Kivannäköisiä rintaliivejä ja sopivia t-paitoja on kyllä joskus hankala löytää :D

Ihan totta. Minä tilaan rintaliivini aina Englannista, en kertakaikkiaan löydä täältä g-kupin liivejä mistään, siis kauniita liivejä. Pituutta minulla on 170 cm, eikä läskejä kamlasti lölly missään :)

• F-kuppi
        G-kuppi kirjoitti:

Ihan totta. Minä tilaan rintaliivini aina Englannista, en kertakaikkiaan löydä täältä g-kupin liivejä mistään, siis kauniita liivejä. Pituutta minulla on 170 cm, eikä läskejä kamlasti lölly missään :)

Millähän perusteella se tutkimus on tehty?! Varmaan sillä systeemillä, että minkä kokoisia liivejä myydään maassa eniten tms. Mutta kun EI SUOMESTA SAA ISOJA KUPPIKOKOJA!!!
        Läskiä löytyy kyllä tästä kropasta, mutta kuppikokoni on aina ollut suuri, vaikka olen ollut tosi hoikkakin. Meillä tää ainakin kulkee suvussa, isän puolella. Kaikki tädit on yhtä uhkeita tai uhkeampia kuin minä, ja ihan normaalipainoisia kaikki.
        Minäkin katselin liivejä Englannin postimyynti-listoilta, sillä kohta kuppikoko kasvaa entisestään, kun synnytän ja rinnat pamahtaa täyteen maitoa. Kotimaasta ei saa kunnon tukevia liivejä tai sitten saa maksaa itsensä kipeäksi. Elloksen ja muiden postimyynti-firmojen kaarituettomat liivit pitäisi julistaa pannaan, kun niistä saa vain niskansa kipeiksi!!! Ei mikään kangas jaksa pidätellä monen kilon massaa tukevasti ilman kaaritukia! Miksei tässä maassa myydä KUNNOLLISIA liivejä isokokoisille, kun meitäkin on!

• G-kuppi
        F-kuppi kirjoitti:

Millähän perusteella se tutkimus on tehty?! Varmaan sillä systeemillä, että minkä kokoisia liivejä myydään maassa eniten tms. Mutta kun EI SUOMESTA SAA ISOJA KUPPIKOKOJA!!!
        Läskiä löytyy kyllä tästä kropasta, mutta kuppikokoni on aina ollut suuri, vaikka olen ollut tosi hoikkakin. Meillä tää ainakin kulkee suvussa, isän puolella. Kaikki tädit on yhtä uhkeita tai uhkeampia kuin minä, ja ihan normaalipainoisia kaikki.
        Minäkin katselin liivejä Englannin postimyynti-listoilta, sillä kohta kuppikoko kasvaa entisestään, kun synnytän ja rinnat pamahtaa täyteen maitoa. Kotimaasta ei saa kunnon tukevia liivejä tai sitten saa maksaa itsensä kipeäksi. Elloksen ja muiden postimyynti-firmojen kaarituettomat liivit pitäisi julistaa pannaan, kun niistä saa vain niskansa kipeiksi!!! Ei mikään kangas jaksa pidätellä monen kilon massaa tukevasti ilman kaaritukia! Miksei tässä maassa myydä KUNNOLLISIA liivejä isokokoisille, kun meitäkin on!

Minulla onkin joskus ajatuksena ollut perustaa nettikauppa, joka olisi erikoistunut myymään isorintaisille rintaliivejä ja ehkäpä muitakin alusasuja. Siis myöskin kauniita, ei mitään mummomalleja, joita saattaa täältä kaupoista jostain hyvällä tuutilla löytää. En ede katso mitään postimyyntiluetteloja, koska eihän niissä ole tarpeeksi isoja liivejä myynnissä.

• G-kuppi
        F-kuppi kirjoitti:

Meidän ostot Englannista ovat varmaan vääristäneet heidän tilastojaan, aivan selvästi :)

• jullikka 26
        F-kuppi kirjoitti:

se kun ruotsalaisen kansallisnimi on börje ja suomalaisen fin jävel.......... suomalainen piru

• Nainen 27
        F-kuppi kirjoitti:

Tässä pieni vinkki entiseltä liivikauppiaalta =) mm change merkiltä löytyy kuppikokoja jopa j:hin asti ja vielä kauniita sellaisia ja hinta ei päätä huimaa.. Kysyppäs lähimmästä alusasuliikkeestäsi.
        Hankalaa myös itselläni kun tuota 65D:tä huonosti löytyy Suomenmaasta =)

• 70 G luomu
        DD-nainen kirjoitti:

Läskiä ei paljon mahdu mun kuppikokoon (muutakuin liivin kuppeihin), lihaksia kylläkin. On vaikee löytää liivejä joo, mutta menen suoraan yleensä alusasujen erikoisliikkeeseen ja pyydän myyjää tarkistamaan löytyykö, ja useimmiten löytyy jopa bikinitkin. Urheilu-uikkarit ois kyllä kivat koska liikun paljon. Niitä en ole vielä löytänyt. En tykkää tilata netistä kun ei tiedä mitä saa. Isot on joskus kivat, mutta raskaat kantaa, siksi pitää pitää lihakset kunnossa. Joskus mietin että pienet ois näppärät, esim. urheillessa, eikä miehet ois kiinnostunu pelkistä tisseistä!

• ...muuki on huomannu
        F-kuppi kirjoitti:

Joo, ei täältä suomesta todellakaa löydä liivejä, siis isoja sellaisia. Normi kauppojen hyllyiltä ja postimyynneistä ei löydy kokoja ku A-C.. ja sit on niitä utarepusseja niille jotka tarvis vähä isompaa. Siis hyi *****!
        Eli joudut menemää kunnon alusasu liikkeeseen ostamaan yhdet rintaliivit, hintaa 60- ääretön €.
        (ja työn takia niitä menee useammat vuodessa)laskekaa siitä paljoko se tekee rahallisesti.
        Itellä on vaan D85 mutta ainoastakaan kaupasta en ole löytäny rinnoilleni sopivia liivejä. Ei ne niissä valmiiksi ylitäyteen topatuissa liiveissä pysy. koska rintani ovat täyteläiset, sanoi yksi erikoisliikkeen myyjä ku oli jo viisiäkymmeniä liivejä minulla kokeiluttanut...
        HALUAA LIIVIT!!!!!!

• huomannut
        ...muuki on huomannu kirjoitti:

Joo, ei täältä suomesta todellakaa löydä liivejä, siis isoja sellaisia. Normi kauppojen hyllyiltä ja postimyynneistä ei löydy kokoja ku A-C.. ja sit on niitä utarepusseja niille jotka tarvis vähä isompaa. Siis hyi *****!
        Eli joudut menemää kunnon alusasu liikkeeseen ostamaan yhdet rintaliivit, hintaa 60- ääretön €.
        (ja työn takia niitä menee useammat vuodessa)laskekaa siitä paljoko se tekee rahallisesti.
        Itellä on vaan D85 mutta ainoastakaan kaupasta en ole löytäny rinnoilleni sopivia liivejä. Ei ne niissä valmiiksi ylitäyteen topatuissa liiveissä pysy. koska rintani ovat täyteläiset, sanoi yksi erikoisliikkeen myyjä ku oli jo viisiäkymmeniä liivejä minulla kokeiluttanut...
        HALUAA LIIVIT!!!!!!

sopivia liivejä 75G ei saa kuin erkoisliikkeistä
        jos sieltäkään ja maksavat 89 euroa.
        Olisipa mukava saada joskus edullisimpia ..
        nämä koot kun ei ole milloinkaan edes tarjouksessa. Muutenkin isorintaisen ja normaalivartaloisen on vaikea saada sopivia esim. paitapuseroita :(

• Susa

Kysymys kuuluu ovatkohan mitanneet ihan luomurintoja vai keinotekoisia?? =D Tietysti rinnathan ovat rasvaa ja rauhasia.. ku on olemassa isoja naisia joilla on pienet rinnat niin vaikea yleistää mitään tiettyä kokoa! Itse olen 164cm ja ollut aina normaalipainoisena reilu C, synnytyksen jälkeen D-kuppi ja lihomisen jälkeen DD-kuppi.. ja taas kun laihduin niin nyt kuppi on reilun C:n ja D:n väliltä ja ihan ovat LUOMUT ;D

• No joo, mutta

Ennen lapsia 75B, raskaana ollessa kuppiin C, ja nyt AA. Ei ole helppoa löytää tätäkään kokoa Suomen vaatekaupoista :( Ja jos ei rintsikoita pidä, nämä tyhjät nahkarukkaset vaan roikkuu...

• Onko siis muitakin..
        No joo, mutta kirjoitti:

Ennen lapsia 75B, raskaana ollessa kuppiin C, ja nyt AA. Ei ole helppoa löytää tätäkään kokoa Suomen vaatekaupoista :( Ja jos ei rintsikoita pidä, nämä tyhjät nahkarukkaset vaan roikkuu...

Niinpä näin.. mulla ympärys 70 ja kuppi raskauksien jälkeen AA ja varmaan vielä miinus. Liivejä ei edes tarvis, koska ei ole enää mitään kyytiin, mut seppälästä saa niitä liivejä joissa on tissit jo valmiiksi ;) Voi sitä aikaa kun oli omasta takaa edes vähän.. :)

• Jussi_003

Luin jostain että Suomen keskikuppikoko on noussut B:stä C:hen. Sen kyllä huomaa kun katsoo tämän päivän nuoria naisia!

• se on totta

että on mäkkärin ja hesen tuotteet maistuneet.

Ennen suominaisen tissit olivat keskimäärin kuin omenat, mutta nyt ne ovat kuin hampurilaiset ranskalaisilla ja iso juoma.

• justiina
        se on totta kirjoitti:

että on mäkkärin ja hesen tuotteet maistuneet.

Ennen suominaisen tissit olivat keskimäärin kuin omenat, mutta nyt ne ovat kuin hampurilaiset ranskalaisilla ja iso juoma.

Onpa nuo miehetkin osanneet tiensä pikaruokien ja eineksien ääreen. Ja varusmiesten kunto sen kun vaan laskee joka vuosi. Että eiköhän se ongelma ole ihan Suomessa yleinen ja yhteinen molemmille sukupuolille. Jos ei tyttöjen isontuneet rinnat ja muu vartalo miesten silmää miellytä, entä sitten? Ei se miesten kaljamaha ja huono ryhtikään paljon silmää hivele.

• ym. hormonaalinen

raskauden ehkäisy suurentaa myös rintoja. E-pillerien käyttöhän on lisääntynyt viime vuosina yhä nuorempien naisten keskuudessa. Lisäksi myytävänä on topattuja rintaliivejä ja erityisesti nuoret käyttävät tiukkoja paitoja, mikä saa rinnatkin näyttämään suuremmilta.

Itse olen 166/54 kokoinen nainen ja rintaliivien koko 75 C/D. En ole koskaan käyttänyt e-pillereitä tai vastaavaa.

Rinnat kasvavat myös ennen kuukautisia, ainakin minulla turvotus on usein aivan mieletön. Samoin kuin mieliala kireällä.. Kuukautisten alettua rinnat taas pienentyvät. Oletteko miehet kiinnittäneet tähän huomiota?

Voih tätä naisen elämää.. Tissit sen kun kasvaa ja kutistuu ja tunteet heittelee sitä mukaa ;).

• Käykää Saksassa

voittavat rinnanmitalla kenet vaan...

• kansa

Kertoo paljon jos D on 57 jne...

ELI SUURIN OSA BRITTINAISISTA ON ISOJA KANTTUROITA!!

Belgialaiset naiset taas näyttäsivät olevan tuon listan mukaan kaikkein heihkeintä väkeä =P. Joka kokoa löytyy.

• kupittelija

onko näin? hirveän lattarintaisia nämä suominaiset. Jenkkakahvat kyllä ovat mallia tupla DD

• ........

Totta se on....., ikävä kyllä!

• ole naisen tärkein

ominaisuus. Viehättävä kokonaisuus (jokainen on jollekkin kaunein)ja korvien väli ovat paljon tärkeimmät. Olen nähnyt monia pieni-/isotissisiä viehättäviä naisia.

• Nimetön

Olen suosinut sellaisia naisia joiden runkoon kuuluu täyteläinen tissipari.

• Nimetön

Kyllä naisella pitää kunnon tissipatterit olla. Nuoret tytöt ovat asia erikseen.

• molempi parempi mies makuun

Minusta rintojen koko ei ole ratkaisevaa vaan se miten niitä kantaa ,, molemmat niin pienet kuin isot tisut ovat kauniita kun niitä hyvin kannetaan ,, siis hyvät ja kauniit liivit ja naiset paanallee olkaa ylpeitä kaikista rinnoistanne

• Äijä

tulisi mieleenikään vaihtaa ihanaa kaunista suomalaista naista rintojen vuoksi! Mitään väliä.. Hyvä rintaisia naiset täällä ovat, oli sitten kyseessä pienempi tai isompi kuppi.. Ei se koko...

• minävainn

Tottahan se on, että läskeillä on isommat tissit, mutta kyllä geeneilläkin on näppinsä pelissä. Itseäni ei kiinnosta minkä kokoiset rinnat naisella on, kunhan muuten on vain mukava. mutta kuitenkin mielummin pienet ja kiinteät kuin isot roikkutissit. :D

• .....

kyllähän se niin et ennemmin pienet kiinteät ku isot ja höllyvät pallot..

• ainoa mies
        ..... kirjoitti:

kyllähän se niin et ennemmin pienet kiinteät ku isot ja höllyvät pallot..

joka pidän normaalikokoisista naisista joilla on keskikokoiset, mutta hieman roikkuvat, tai jopa hieman lapasmalliset tissit.

• muuten_

sillä esim. rintasyöpä on yleisempää isorintaisilla naisilla. Henkilökohtainen mieltymys on suhteellisen pienikokoisiin rintoihin siis alle C-kupin, ja malliltaan kiinteät ja pyöreät. Eivät ne rinnat naista paremmaksi tee vaikka kuinka "kauniit" olisivat, sillä katson ja miellyn aina kokonaisuuteen. Se mitä pidetään yleisenä luulona rintojen koon miellyttävyydestä on on todellakin yleistämistä, turhaa ja vailla mitään arvoa.
        Olkaa nuoret naiset ja miksei vähän varttuneenmatkin ylpeitä sopivassa määrin jos rintanne eivät roiku, se että ne olisivat jonkun mielestä pienet, ei ole merkitystä.

• rinnat otettu aseeksi

todennäköisesti prppagandaa ollakseen triumfissa Irakissa.

• ei..

tissit paljon kiinnosta, kun burkhan alta on totuttu löytämään ties millaisia "yllätyksiä".

• Tissipatteri
        ei.. kirjoitti:

tissit paljon kiinnosta, kun burkhan alta on totuttu löytämään ties millaisia "yllätyksiä".

Minä taas en osaa päättää ovatko isot vai pienet paremmat. Onneksi vaimollani on yksi iso ja yksi pieni.

• muikkeli

Eikait tissien koolla oikeasti ole väliä. Kyllä se waa niin on et mitä isommat tissit niin sitä enemmän roikkuvat vanhempana....! Odotan kauhulla. Suurin osa mun kavereista on paljon pienempi tissisempiä kuin itse olen (e80) ja tunnen välillä olevani liian uhkea. Ja eipä ole kiva kuulla kommentteja usein pelkistä tisseistä. Ois kiva ku tulisi taas muotiin pienitissisyys...joo-o on sellainenkin aika ollut.

• biiiitccccccchhhh

Eikait tissien koolla oikeasti ole väliä. Kyllä se waa niin on et mitä isommat tissit niin sitä enemmän roikkuvat vanhempana....! Odotan kauhulla. Suurin osa mun kavereista on paljon pienempi tissisempiä kuin itse olen (e80) ja tunnen välillä olevani liian uhkea. Ja eipä ole kiva kuulla kommentteja usein pelkistä tisseistä. Ois kiva ku tulisi taas muotiin pienitissisyys...joo-o on sellainenkin aika ollut.

• hyvä hyvä hyvä hyvä

no hyvä hyvä, että suomessa naiset on pienirintaisia...pvat paljon nätimpiä yleensä.

• Hercu603

Itse tälläi reilusti yli viiskymppisenä muistan, kun eräällä ylä-asteen plikalla tuli joku
        kasvuhäiriö about semmoset päänkokooset kasvoivat kesän aikana.Ja eivät roikkuneet.Kyllä siinä moni poitsu....kävi välkällä vetämässä händyyn.En unohda
        niitä koskaan...huh huh vieläkin välillä "aamuseisoo" niitteen vuoksi :)

• epäilyttää kyllä

Näin äkkiseltään katsottuna ensimmäiseksi mietityttää, voiko Tanskan ja Ruotsin ero mitenkään olla noin suuri. En usko, että tuolle olisi mitään geneettistä perustaa eikä ruokavaliossakaan liene kovin suurta eroa. Sattuma eliminoituu tietysti miljoonien naisten kohdalla lähes täysin. On tietysti toinen asia, miten miljoonien naisten kuppikoko on päätelty (en jaksa lukea artikkelia). Jos otos ei ole edustava, yleistys voi olla virheellinen.

Tuossa mietityttää myös se, että lukujen mukaan esim. Italiassa ja Ruotsissa naisten rintojen koko eroaa toisistaan selvästi niin, että Ruotsissa vaihtelu on paljon suurempaa kuin Italiassa. Lukujen perusteella peräti 89 prosentilla italialaisista naisista on B- tai C-kuppi, mutta Ruotsissa vastaava luku on 66 prosenttia. A-kuppi näyttäisi olevan harvinainen kaikissa maissa, mutta on mielestäni yllättävää, että Italiassa sen osuus on vain 1 prosentti. D-kuppien vähäisyyden perusteella voisi olettaa, että Italiassa olisi A-kuppeja enemmän. Käsittääkseni rintojen koko noudattaa normaalijakaumaa, kuten esim. ihmisen pituus. Italiassa jakauma painottuu todella voimakkaasti keskiarvon ympärille, mutta muualla selvästi vähemmän (Italiassa keskihajonta olisi pienempi kuin muissa maissa).

En oikein jaksa uskoa, että erot ovat noin suuria Euroopan sisällä. Jos mukana olisi esim. aasialaisia naisia, en yllättyisi, jos erot olisivat melko suuria heidän ja eurooppalaisten välillä.

• Ruotsissa 63%

Ja korjataanpa sitten heti:

Ruotsissa B- ja C-kuppien osuus on lukujen perusteella yhteensä 63%, ei 66%.

• aatsinki

Ei ole ollut minulle koskaan väliä minkä kokoiset rinnat kullalla on. Aivan sama, kun muuten on kiva likka. Ne heitetään kuitenkin sivuun kun itse rak.... alkaa ;-)

• jiuofs

kyllä tosi naisellla pitää olla isot kunnon tissit vähintää DD

• listassa

Tutkimuksessa on kyllä jotain vikaa, koska esimerkiksi juuri Britannian kohdalla hyppäys D:stä C:hen on liian jyrkkä ollakseen geeneistä johtuvaa.

• F-kuppi

Mistä nettikaupoista olette noita liivejä tilanneet?

• G-kuppi
        F-kuppi kirjoitti:

Minä olen viimeaikoina tilannut etupäässä Bravissimolta. Joskus jenkeistä, mutta siihen tulee sitten myöskin tullit päälle.

• Netistä
        F-kuppi kirjoitti:

Ellokselta tilattu ja käytössä 120E kokoiset kahdet erilaiset Magic Lift Rintaliivit.
        Rinnat on hyvin suuret 22dl/kpl.
        Juuri sopivasti mahtuu kuppeihin ja vielä taitaisi olla varaakin.
        Eli näissä on koko yläkanttiin, tilaa on.
        Yleensä ei E ole riittänyt.

• H85
        G-kuppi kirjoitti:

Minä olen viimeaikoina tilannut etupäässä Bravissimolta. Joskus jenkeistä, mutta siihen tulee sitten myöskin tullit päälle.

Niillä onkin kauniita liivejä, itsekin olen tilannut sieltä.

• B-kuppi

Kirjoita vaimosi, tyttöystäväsi tai äitisi kuppikoko (taikka omasi) viestin otsikkoon tai nimimerkkiin.

Mitä enemmän vastauksia, sitä tarkemmin Suomen (Suomi24:n) kuppikokojakauma selviää.

Noiden muiden maiden jakaumat eivät vaikuta normaaleilta, vaan vinoilta, tasaisilta jne.

Miksi Triumph olisi k-y-s-y-n-y-t kuppikokoja? Saavathan he ne suoraan tilauskirjanpidostaan.

• Mahtavat rinnat

Siinä matkailumainoksessa on kyllä naisella aikast tykit uimapuvun alla...vai mitä??;)

• desin

silikonipallot!!!!!

• asiaaa tietävä

Iso kuppikoko ei kerro yhtään mitään rintojen koosta! Pitää myös ottaa huomioon ympärysmitta: jos ihmisellä on pieni ympärysmitta ja iso kuppikoko ovat rinnat suhteessa isot, jos taas isomalla ympärysmitalla olevalla on sama kuppikoko, rinnat eivät suhteessa ole isot = eivät näytä isoilta. Kuppien kokosuhde muuttuu koon mukaan. Isommissa ympärysmitoissa on suhteessa isompi kuppi kuin pienissä samaa kirjainta olevissa. Yleensä isompi kokoisilla naisilla on enemmän liivien täytettä - harvalla on kuppikoko a...

• harvemmalla

AA.. :( Oisivat onnellisia ne, joilla edes on rintoja. Edes A-kupin verran. Kun on meitäkin keillä ei ole yhtään.. :(

• 80E

kanssa sisaria täällä suomessa niin vituttaa....

• Rinnat?

Rinnat on aivan eri asia kuin se läskipöhö jota rintaliiveihin tungetaan ja kuvitellaan niiden olevan rintoja.

Kupin koolla ei ole väliä kunhan ne on rinnat oikeasti silloi koot ja kupit löytyy. Ei kukaan osaa valmistaa rintaliivien nimellä "vartalopakkauksia" mitkä saisivat rasvamöykyn näyttämään naiselta rintoineen.!

• oihgx

kyllä naisella pitää olla isot kunnon tissit

• G-kuppi
        oihgx kirjoitti:

kyllä naisella pitää olla isot kunnon tissit

Mutta isot rinnat aiheuttavat monenlaisia ongelmiakin. Esinnäkin niitä liivejä kun ei täältä löydy. Paitapuserot ja jakut ovat vaikeita. OLen muuten normaalikokoinen, niin isojen rintojen takia pitää ostaa puserot ja jakut kokoa jotain 46 ja sitten ne roikkuu muuten päällä, eli joutuu omepeluhommiin. Raskaat rinnat myöskin aiheuttaa jonkin verran niska- ja hartiakipuja, onneksi ainakin toistaiseksi aika vähän. Joskus tämä vaatetuspulma ottaa niin päähän, että tekisi mieli käydä pienennyttämässä koko tissit.

• likeit
        G-kuppi kirjoitti:

Mutta isot rinnat aiheuttavat monenlaisia ongelmiakin. Esinnäkin niitä liivejä kun ei täältä löydy. Paitapuserot ja jakut ovat vaikeita. OLen muuten normaalikokoinen, niin isojen rintojen takia pitää ostaa puserot ja jakut kokoa jotain 46 ja sitten ne roikkuu muuten päällä, eli joutuu omepeluhommiin. Raskaat rinnat myöskin aiheuttaa jonkin verran niska- ja hartiakipuja, onneksi ainakin toistaiseksi aika vähän. Joskus tämä vaatetuspulma ottaa niin päähän, että tekisi mieli käydä pienennyttämässä koko tissit.

Älä pienennytä vaan ota muhun yheyttä! Minne voin kirjoittaa?

• G-kuppi
        likeit kirjoitti:

Älä pienennytä vaan ota muhun yheyttä! Minne voin kirjoittaa?

isot tissit kiinnostaa?

• 18v. kuppi G
        G-kuppi kirjoitti:

isot tissit kiinnostaa?

Helpottaa tietää, ettei ole ainoa. Kamalan vaikea löytää rintaliivejä (oma koko 75-70G/H) ja tosissaan sitten vielä muu vaatetus. Itelleni kävis M-kokoiset vaatteet, mutta rinnat ei mahdu koko asusteeseen, että täytyy hankkia XL- tai XXL-paitoja tai kokoa 42-46. Hartiat on jatkuvasti jännitystilassa eikä pysty nukkumaankaan ilman rintaliivejä.

• likeit
        G-kuppi kirjoitti:

isot tissit kiinnostaa?

valta joka niissä piilee kiinnostaa... sekä pehmeys ja kaikki kivat jutut ;)

• drmadness

Niin hänse menee, että pojat on aina pisempiä, kuin vanhemmat ja naiset komeempia, kuin vanhemmat :)

• Ihmettelen vaan...

Onkohan tutkimuksessa otettu huomioon kenellä on silikonit ja kenellä luomurinnat. Luulisi senkin jo vaikuttavan jonkin verran tutkimustuloksiin. Uskon ainakin että Britanniassa otetaan enemmän silikoneja kuin vaikkapa Suomessa.

• Lars

Mitä se auttaa jos on isot bosat, britit on muuten meleko kirveellä veistetyn näköisiä. Parempi pikku nätti kun iso Lordi

• DD-kuppi

TOTTA kuten monet ovat jo sanoneet....

KUNNON LIIVEJÄ TÄNNE SUOMEENKIN!!!!!!!!!!!!!

• Oululainen(N)

Niin hän se on että ei naisille suomesta löydy kunnon rintsikoita.. ite oon nuori naisen alku vielä.. kohta kummiskin täysi-ikäinen. Omaan isot rinnat joiden takia on välillä vaikea löytää rintsikoita etenkään omankokoisia. Mutta niin hän se on kengissäkin ettei niitä yli 40 koon kenkiä naisillekkaa löydy, ja jos löytyy niin ne on rumia kun mitkä, olis kiva et ne ajattelis myyjätkin ja maahantuojilta tilaavat kauppojen omistajat sitä että ei kaikki suomalaiset muijat asetu samaan kategoriaan tyyliin kaikki samanpituisia ja saman kokoisia.

• Oululainen(N)
        Oululainen(N) kirjoitti:

Niin hän se on että ei naisille suomesta löydy kunnon rintsikoita.. ite oon nuori naisen alku vielä.. kohta kummiskin täysi-ikäinen. Omaan isot rinnat joiden takia on välillä vaikea löytää rintsikoita etenkään omankokoisia. Mutta niin hän se on kengissäkin ettei niitä yli 40 koon kenkiä naisillekkaa löydy, ja jos löytyy niin ne on rumia kun mitkä, olis kiva et ne ajattelis myyjätkin ja maahantuojilta tilaavat kauppojen omistajat sitä että ei kaikki suomalaiset muijat asetu samaan kategoriaan tyyliin kaikki samanpituisia ja saman kokoisia.

ja vielä sekin huomautus ettei niitä vaatteitakkaa ole suunniteltu kuin langanlaihoille n.160cm enää ei löydy edes naisellisia vaatteita oikean kokoisia etenkään housuja. mikä kumma on ihannointiin langanlaihoja muijia kohtaan? luulis että nainen joka ei ole ylipainoinen mutta muuten muodokas ja suh'koht rintava kiinnostaisi enemmän. onneks oma mies tykkää kyseisistä normaalin näköisistä muijista enemmän kuin langanlaihoista..!

• Sivustaseuraaja

niin jotta... on niitä Isojakin kiinteitä rintavarustuksia Suomineidoilla,hoikillakin ja siis luomuja! Moni panettelee kateellisena heti isotykkisempää,että sillä silikonit!Ei pidä paikkaansa,vaan toisilla tytöillä kasvaa kunnon bosat aivan luomuna...kesämökiltä useamman havainnon läheltä suorittanut M!Jatkoja!

• imettäväisillä

on herran päivät ja tutti suussa!
      EVVK!
      Rinnat on rinnat. Mitäs siitä kuinka suuret ne ovat. Pääasia on, että ne toimivat ja ovat tuntoherkät.
      Jos naisella on isot, niin itketään pieniä.
      Jos naisella on pienet, niin itketään isoja.
      Ota siitäkin sitten selvää!

• fhfgfghfg

Isot tissit näyttävät pahalta, varsinkin lattapyllyn kera. Venäjän neidoilla on hyvät muodokkaat pyllyt ja pienet/norm. tissit. Ja hyvältä näyttää.
      Kuitenkin kasvot ja kokonaisuus on naisessa tärkeintä.

• Maerore

kiva kuulla että joku on totakin mieltä!! ittelläni ei oo sinänsä erikoista kantaa tähän juttuun,mutta kyllä tykkään siitä kun miehet mun peppua kéhuu =))

• puhut

sen lisäksi venäläisillä saattaa olla myös huimaavat kasvot. Se on geneettistä, jota ei saa kuntosalilla vaikka kuinka rehkisi.

• ....

Silikonia?

• tosi on

"todentamaan faktat"

Tiedätkö mitä tarkoittaa fakta?

• puuttuvat saksalaiset?

Taitavat mennä brittiläisten ohi reippaasti.

• vnmvhfgh

Johtuisiko liikalihavuudesta?

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      85
      7415
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      96
      5364
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      253
      4524
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      44
      4455
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      62
      3227
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      48
      2646
    7. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2328
    8. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      28
      2291
    9. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      48
      2240
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2164
    Aihe