Mannertenvälisen nahjuksen Matti Vanhasen hallituksen yksi surkeimmista ministereistä Saarelan, Pekkarisen, Hyssälän,Kääriäisen, Korkeaojan ja Lehtomäen ohella on Hannes Manninen.
Tuon Hannes Manninen juntin suusta ei juuri totuuden sanaa kuule. Eduskunnan esittämään välikysymykseen kuntatalouden vaikeuksista, Manninen vastasi puhuen muunneltua totuutta.
Jo Tornion kaupunginjohtajana Hannes Manninen tuli tunnetuksi siitä, että aina vaalien alla hän "unohti" kertoa Tornion taloudessa odotettavissa olevista vaikeuksista. Samaa Manninen on yrittänyt jatkaa myös ministerinä.
Mannisen "älynväläyksiin" ministeriuran alusta kuuluu ehdotus pääkaupungin siirtämisestä Ouluun.
Nyt Hannes Manninen on huomannut millaisiin vaikeuksiin hän on Suomen kunnat saattanut. Siksi hän on alkanut jarruttaa itse käynnistämäänsä kuntauudistusta. Manniselle tärkeintä on puoluepoliittinen suhmurointi. Kuntien ja kansalaisten edulla ei tälle KEPUn surullisen hahmon ritarilla ole mitään merkitystä.
Toivottavasti Manninen ymmärtää tehdä välttämättömät johtopäätökset ja anoo välitöntä eroa.
Hannes Manninen on valehtelija
7
602
Vastaukset
- sitten ilmeisesti
puhuu totta!!!
Olen rhellisyyden ja avoimen politiikan leppymätön puolustaja.
Sellaista täällä KEPUlien palstalla tarvitaan.- Sonnimies
Känä kirjoitti:
Olen rhellisyyden ja avoimen politiikan leppymätön puolustaja.
Sellaista täällä KEPUlien palstalla tarvitaan.Jyrki-boy ja Sauli olivat surkeita esiintyjiä MTV: ohjelmassa.
Sinä et varmaan tohtinut katsoa, vaan sorvasit saitilla sonta-avaustasi, joka on täysi vale. - kesyjä
Sonnimies kirjoitti:
Jyrki-boy ja Sauli olivat surkeita esiintyjiä MTV: ohjelmassa.
Sinä et varmaan tohtinut katsoa, vaan sorvasit saitilla sonta-avaustasi, joka on täysi vale.ja pieniä, sauli kiukkuili kuin kissa pistosissa, jyrkiltä tuli sitä ulkoa opittua laulua.
- kestettävää
ja sitten koko kepun luuserisakki lähtee piiiiitkääääään oppositioon.
- kovasti!
Kyllä kaikki mainitut ministerit ovat niin valehdelleet! Kepu ei rehellisyyttä ja kansan asiaa tunne!
tiedät Hannes Mannisen Haapaveden kunnanjohtajana olo ajasta,kun se on jäänyt tuosta sinun arvioinnista pois?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391779En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271598Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141404Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421358Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681275- 81141
- 121048
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7951- 20949
- 80889