Eiks ollu raflaava otsikko!
Mutta saattaa se tappaa, ainakin jos ei käytä turvavyötä.
Sisäasiainministeriön tutkimuksen mukaan
VAIN 80% POLIISEISTA KÄYTTÄÄ TURVAVYÖTÄ!
Silti heillä on oikeus sakottaa 100% autoilijoita, jotka eivät myöskään käytä turvavyötä.
Nopeus
6
800
Vastaukset
ainakin täällä päin ne saavat myös ajaa ylinopeutta (ei hälytysajossa) ja puhua kännykkään ajaessa.
- toope
Ei nopeus tapa ketään, vaan se äkkipysäys!
- ymmärtää?
Vaikka johan tuo nimimerkkisikin sen kertoo.
Otsikko oli kirjoitettu vain raflaavuuden takia, eikä sillä ollut mitään tekemistä itse asian kanssa, toope.
Väitänpä, että kaikki 100% poliiseista eivät sakota turvavöiden käyttämättömyydestä. Kohdalleni on ainakin sattunut sellaisia poliiseja, joten tähän perustan väitteeni. Tilastoja asiasta minulla ei ole.
- asia linjalla
Onko jepeille jätetty jotain porsaanreikiä, vai onko pykäkä ehdoton ? Entäpä muut poikkeukset ?
- Ohjaamotarkkailija
Poliisi vetoaa:"tilanne vaatii..."
Pitäiskö seuraavalla kerralla hyökätä ekana niiden autolle tarkastaa,avaavatko vöitään..?
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857415- 965364
- 2534524
- 444455
- 623227
- 482646
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222328Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘282291- 482240
- 412164