varpajaisten etikettisäännöt, hukassa....

isäukko....

täytyykö maksaa kokoilta kaikille, jos pitää varpajaiset ravintolassa. t.tyhjätasku

8

7140

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näin on

Täytyy ja vierasta naista pitää myös panna välttämättä, muuten ei ole oiket varpajaiset.

• isä 77

on ollut molemmilla kerroilla tärkeämpää olla vaimon apuna,enkä ole varpajaisia järjestänyt.Mielestäni yksi tekosyy ryypätä jos minulta kysytään.

• Tuleva äitee

Meilläkin mies meinasi, ettei ryyppää. Muuten saa minun puolesta pitää millaiset kemut lystää, mutta rahaa ei voi kauheasti käyttää :(

Onko tapana kutsua kavereita kotiin? Vai pitääkö järjestää oikein jotkut juhlat? Voiko ne pitää silloin, kun minä olen laitoksella?

Mites meni se sääntö, että kumpaa tarjotaan, viskiä vai sikareita?

• Pariton Isä

Minäkään en edes muistanut viettää mitään varpajaisia. Työkavereille kävin sentään viemässä sikareita.

Kyllä sitä on paariin ehtinyt ihan hyvin myöhemminkin.

• Aatu-
        Tuleva äitee kirjoitti:

Meilläkin mies meinasi, ettei ryyppää. Muuten saa minun puolesta pitää millaiset kemut lystää, mutta rahaa ei voi kauheasti käyttää :(

Onko tapana kutsua kavereita kotiin? Vai pitääkö järjestää oikein jotkut juhlat? Voiko ne pitää silloin, kun minä olen laitoksella?

Mites meni se sääntö, että kumpaa tarjotaan, viskiä vai sikareita?

Pidin varpajaiset kun vaimo oli vielä laitoksella. Toisen lapsen syntymän jälkeen kävin viemässä esikoisen mummulaan ja aloin siivota kämppää bilekuntoon. Tarjosin saunan, kaljaa, ruokaa ja viskiä. Lisäksi kahvit ja konjakit ynnä pakollinen sikari. Itse en polta, joten hukkaan meni kun en ymmärrä hyvän päälle, mutta muille maistui. Lopuksi vielä käytiin baarissa ja tarjosin sisäänpääsymaksut sekä ensimmäisen juoman.

• okkupoika

vanhoja perinteitä kunnioittaen varpajaisia vietetäänkin. tarinat viedään isältä pojalle.
      varpajaisten on uskottu tuovan onnea ja menestystä, niin tytölle kuin pojallekin.
      itse leikkasin tyttäreni napanuoran ja maistoin palan istukkaa vanhojen perinteiden mukaisesti.
      seuraavana päivänä sain tuon prinsessan syliini.
      kun tulin kotiin sairaalasta, avasin oven ja vastassa olivatkin kaikki ystäväni. he kaappasivat minut syliinsä ja heittivät ylös,alas,ylös.. ja suoraan uimaaltaaseeni.. siinä meni kännykät sun muut tilpehöörit..

• myy30

Meillä taasen mies vuokrasi saunatilat ja tarjosi siellä pikkupurtavaa ja juomaa, sitten menivät käymään baarikierroksella, jossa muutaman paukun tarjosi, muttei koko iltaa. Olin jo vauvan kanssa kotona silloin, joten ei voinut kotona varpajaisia vietellä.

• pihallepoks

Varpajaisissa pitää keuroa kunnolla viimeistä kertaa ja tarjota "äijille" pala napanuorasta yms. erikoisemmista herkuista Jee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      65
      1977
    2. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      104
      1901
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      144
      1649
    4. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      15
      1641
    5. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      103
      1609
    6. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      85
      1587
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      285
      1357
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      119
      1289
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1160
    10. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      70
      1132
    Aihe