Missähän lienee vika, kun Topfield ei lopeta nauhoitusta lainkaan, kun sen ajastaa nauhoittamaan Ylen Teema -kanavan ohjelmaa.
Onko muilla samanlaisia kokemuksia?
Topfield neuvoja
6
792
Vastaukset
- ajastat?
laitatko kyseisen kanavan päälle ja painat rec nappia? Vai syötätkö itse ajastustiedot? Vai käytätkö EPG ohjelmaopasta?
Tsekkaa tallennusasetuksista ei kohdassa tallennuksen kesto ole oletuksena "rajoittamaton"??- aloittaja
Käytän normaalisti EPG -ohjelmaopasta, mutta minusta tuntuu, että nyt toissa päivänä, kun Topfield nauhoitti 16 tuntia yhteen menoon Teemaa, niin panin lopetusajan käsin, tästä huolimatta pysäytystä ei tapahtunut.
Millään muulla kanavalla ei vastaavaa ole tapahtunut.
- frans
vika siellä ajastimen käyttäjässä
- Aloittaja
Muiden kanavien ajastukset onnistuvat täysin oikein mutta vain Yle Teemassa on nämä vaikeudet.
- Anonyymi
Minulla on uusi Toppfield CRC-7000-4K. Viime lauantaina nauhoitin MTV3:selta
puolentoista tunnin film in, joka onnistui hyvin. Yritin myös nauhoittaa
TV1:ltä tulleen puolentoistatunnin filmin, mutta se epäonnistui siten, että
kun alkaa katselemaan filmiä, se näkyy 30 sekuntia ja sitten kaikki menee mustaksi.
Kun kelaa eteenpäin filmi näkyy taas 30 sekuntia ja sitten taas mustenee.
Missä vika ?- Anonyymi
Sinulla oli uudessa Topparissa jotain muutakin vialla. Laite odottaa takuuvaihtoa.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732825
- 642723
- 681802
- 241637
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä161590- 201570
- 151412
- 481277
- 381243
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91229